حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چگونه با مریت برای آزمون آیلتس آماده شوید ؟

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

فکر می کنید برای آزمون آیلتس آماده اید ؟ یا می توانید در آزمون آیلتس شرکت کنید ؟ اینها سوالاتی است که ذهن شما را به خود مشغول می کند زمانی که تصمیم به برنامه ریزی برای آیلتس دارید ما در این مطلب میخواهیم شما را با آزمون آیلتس و چگونگی برنامه ریزی برای گرفتن این مدرک راهنمایی نماییم.

برای برنامه ریزی ابتدا باید تعیین کنید هدفتان از گرفتن مدرک آیلتس چیست با این کار انگیزه خود را در انجام این کار بالا می برید مرحله بعدی تعیین مدت زمانی است که می خواهید این کار را انجام دهید و مرحله آخر تعیین زمان هایی است که شما می توانید برای یادگیری زبان انگلیسی صرف کنید.

کسانی که برای گرفتن مدرک آیلتس برنامه ریزی می کنند به خوبی این را می دانند که این آزمون کاملا تکنیکی است و باید پس از یادگیری دانش اولیه زبان انگلیسی تمرکزشان را بر روی تکنیک های هر مهارت بگذارند و آن ها را تقویت کنند.

با مریت برای آزمون آیلتس برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی شما برای یادگیری آزمون آیلتس بستگی به سطح و زمان شما برای گرفتن مدرک آیلتس دارد. شما قبل از برنامه ریزی برای آزمون آیلتس باید به صورت کامل با این آزمون آشنا باشید و نحوه نمره دهی این آزمون را بدانید ما با مریت به شما این امکان را می دهیم که به صورت رایگان از مشاوره های ما استفاده کنید و سپس تصمیم گیری کنید.

اگر در مسیر یادگیری از مزیت داشتن یک دوست که او نیز قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارد برخوردار باشید، انگیزه و اشتیاق بیشتری خواهید داشت. البته حالت به مراتب ایده آل تر، داشتن یک معلم است. یا هر شخصی که بتواند شما را در نقطه شروع و در طول مسیر یادگیری ارزیابی کند و اشتباهات و پیشرفت هایتان را به شما بگوید.

تا به حال آزمون آیلتس داده اید؟

آزمون آیلتس که توسط برخی از پیشرو ترین متخصصان ارزیابی زبان طراحی شده است، توسط بیش از ده هزار سازمان و موسسه در سطح جهانی به رسمیت شناخته می شود. این آزمون با بیش از سه میلیون داوطلب در سال در واقع پرطرفدار ترین آزمون تسلط بر زبان انگلیسی است.

قبل از هرچیز مشخص کنید که چه نوعی از مدرک آیلتس را نیاز دارید و تفاوت های آن دو را بدانید. این اولین گام در تعیین هدفی برای سطح مورد نیاز شما از تسلط بر زبان انگلیسی است.

آیلتس عمومی “General” برای اشخاصی مناسب است که قصد مهاجرت به یک کشور انگلیسی زبان دارند. درحالی که آیلتس “Academic” برای داوطلبان تحصیل در دانشگاه ها و داوطلبان ویزای کاری در مشاغل تخصصی مناسب و مورد نیاز است.

نحوه آماده شدن شما برای بخش “Listening” و “Speaking” در هر دو مورد یکسان است.

با مریت برای آزمون آیلتس آماده شوید!

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس

متون آکادمیک مرتبط با سرفصل های آکادمیک و تخصصی و متون عمومی در ارتباط با زندگی روزمره در کشورهای انگلیسی زبان است. هرچند متون متفاوت هستند ولی نوع سوالات در هر دو مورد یکسان است. در بخش “Writing” دو “Task” وجود دارد. مورد دوم در آزمون های آکادمیک و عمومی یکسان است. اما مورد اول در آزمون عمومی شامل نوشتن یک نامه به شخصی انگلیسی زبان و در آزمون آکادمیک شامل نوشتن یک گزارش در ارتباط با موضوعی تخصصی است.

نتایج آزمون آیلتس بر اساس نمراتی از 0 تا 9 بیان می شوند. شما برای هرکدام از بخش های Reading, Writing, Speaking, Listening امتیازی دریافت می کنید. میانگین این چهار امتیاز به نزدیک ترین 0.5 رند می شود و تعیین کننده امتیاز نهایی شما در آزمون آیلتس است. اینکه شما در نهایت موفق به کسب چه نمره ای در آزمون آیلتس شده اید برای نهاد یا سازمانی که قصد دانستن سطح تسلط شما بر زبان انگلیسی را دارد، دارای مفهومی مشخص است.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

thanks 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)