حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب آنر ایکس ۱۰ نشان از دوربین سلفی پاپ آپ طور دارد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | آنر

به نظر می رسد که آنر یک گوشی میان رده جالب در راه داشته باشد. با توجه به تصاویر لو رفته می توان گفت که قاب آنر ایکس ۱۰ نشان از دوربین سلفی پاپ آپ طور دارد. همچنین طراحی دوربین اصلی آنر X10 نیز می تواند جالب باشد.

آنر ایکس ۱۰

آنر ایکس ۱۰

آنر ایکس ۱۰

اخیرا آنر عنوان کرد که فروش Honor 9X مدل ۲۰۱۹ بیش از 10 میلیون دستگاه است. این شرکت چینی اکنون در تلاش است تا گوشی Honor X10 را به عنوان جانشین خود اریه کند. بله برای من هم سخت است، پس از این نام این سری آنر به Honor nX بود و حالا Honor Xn شده است، این شاید خیلی ها را به اشتباه بیاندازد.

پیش بینی می شود که اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد این دستگاه ارایه شود چرا که هم اکنون گواهینامه های TENAA و 3C در چین ارایه شده است. تصاویر TENAA از این تلفن نشان می دهد که می تواند یک دوربین سلفی پاپ آپ را اریه کند. یک مشاور معتبر از چین تصاویری از یک کیس شفاف را که برای Honor X10 طراحی شده است برای نمایش جزئیات بیشتر در مورد طراحی آن به اشتراک گذاشت.

برش های موجود در قسمت جانبی مورد Honor X10 می تواند برای یک میکروفون، جک هدفون 3.5 میلی متری و دوربین سلفی پاپ آپ باشد. وجود دوربین بیرون جهنده بر روی تلفن نشان می دهد که از نمایشگر بدون ناچ مانند Honor 9X رونمایی خواهد شد. لیست TENAA فاش کرده بود که آنر ایکس ۱۰ اندازه 163.7×76.55×8.8 میلی متر دارد و از نمایشگر 6.63 اینچی بهره می برد. به نظر می رسد این پنل دارای IPS LCD است که از وضوح FHD+ پشتیبانی می کند.

این مورد همچنین دارای یک بریدگی برای اسکنر اثر انگشت جانبی در کناره Honor X10 را نشان داده است. لبه پایین گوشی دارای بریدگی هایی برای بلندگو، میکروفون و درگاه USB-C است.

آنر ایکس ۱۰

آنر ایکس ۱۰

تصویر پشتی Honor X10 در TENAA نشان می دهد که این گوشی دارای چهار دوربین بوده و در فضای دوربین مستطیل شکل قرار دارد، آن ها دارای بریدگی هایی برای سه دوربین و یک فلاش LED است. از این رو به نظر می رسد که Honor X10 به دوربین های سه گانه عقب مجهز شده است.

گوشی Honor X10 دارای باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر است. ممکن است با پشتیبانی شارژ سریع 22.5W وارد شود. در آخر اینکه انتظار می رود این گوشی از Kirin 820 5G تغذیه شود.

نظر شما چیست؟ منتظر این گوشی آنر هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

” قاب آنر ایکس ۱۰ نشان از دوربین سلفی پاپ آپ گونه دارد ”
” قاب آنر ایکس ۱۰ نشان از دوربین سلفی پاپ آپ شکل دارد ”

اینطور بهتر شد! ممنون

Mahdi

اتفاقا اولی بهتر بود ، دومی پاپ اپ شکل یعنی شبیه پاپ اپ ولی اولی یعنی از نوع پاپ اپ

persepolis

الجی برد میسوزونه
سامسونگ باتری میسوزونه(منفجر میشه)
مختص گرم کردنه مثله اسنپدراگون 810 که خودش ساخت و گلکسی اولتراش.کره دیگه چی هاش خوب نی،این واقعیت را بپذیرید.عصر عصر چین،بهترین در دنیاست…

Amir galaxy

چقد تو باحالی

Dr.Nazer

سامسونگ بعد ۴ سال مگه باز منفجر شد؟ اگه شده بگین من برم جمعش کنم

persepolis

سامی تنه میزنه به بمب های جیبی داغ که میشه،تو ذاتشه داغی،از کجا معلوم منفجر نشده،شاید گزارش نشده …

Milad7

وات د فاز ؟

Milad7

بیخیال این چیدمان دوربین بشید 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)