حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۶.۲ رسما ارایه شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، نوکیا

هفت ماه پیش بود که نوکیا ۶.۲ با اسنپدراگون ۶۳۶ و دوربین سه گانه رسما معرفی شد. این میان رده اقتصادی نوکیا با سیستم عامل اندروید ۱۰ عرضه شد و امشب آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۶.۲ در دسترس قرار گرفته است.

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۶.۲

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۶.۲

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۶.۲

اگر به به‌روزرسانی های نرم افزار اهمیت می دهید، بهترین برند موبایل اندرویدی که می توانید از آن خریداری کنید (خصوصاً با بودجه کم) بدون شک نوکیا است. البته از من داشته باشید که این یک دیالوگ تکراری نه‌چندان صحیح است. برای مثال چند ساعت پیش در ترنجی خواندیم که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی A20s در ایران رسما ارایه شد. هر دو دستگاه در یک بازه زمانی عرضه شده اند و هر دو تقریبا در یک بازه زمانی آپدیت اندروید ۱۰ گرفته اند. در این بین اما گلکسی A20s رابط کاربری اختصاصی دارد اما نوکیا ۶.۲ یک دستگاه اندروید وان است. پس لزوما نمی توان گفت HMD خیلی درخشان عملکرده است، حداقل در این کیس کمی عقب هم هست.

اچ‌ام‌دی برند فنلاندی که از اواخر سال ۲۰۱۶ مسئولیت بازاریابی گوشی های برند نوکیا را بر عهده دارد ، واقعا کار بی نظیر و گسترده ای را برای ارایه آپدیت اندروید ۱۰ در دستگاه های پرتفوی سال ۲۰۱۹ و حتی محصولات منتشر شده ۲۰۱۸ در چند مورد اخیر انجام داده است. اما باور کنید یا نه، کار این شرکت هنوز به پایان نرسیده است.

در حال حاضر کمتر از شش دستگاه نوکیا میان رده متوسط و اقتصادی اندروید ۹ را اجرا می کند که قرار است در طی چارک دوم سال ۲۰۲۰ به جدیدترین نسخه سیستم عامل دست پیدا کنند،

آپدیت اندروید ۱۰ نوکیا ۶.۲ در تعدادی از کشورهای “موج ۱” از جمله ارمنستان ، بحرین ، بلژیک ، مصر ، فرانسه ، هند ، ایران ، مالزی ، هلند ، نروژ ، روسیه ، عربستان سعودی ، سوئد ، تونس ، اوکراین و موارد دیگر ارایه می شود.

شما نوکیا ۶.۲ دارید؟ به روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bh974

خیلی دیر گرفت این مدل !

hamid reza

برای اندروید خام خجالت داره اینقدر دیر آپدیتش بیاد

Ali.v

شیائومی mi A3 هم با اتدروید وان حدود یک هفته پیش دریافت کرد،،نوکیا ۳.۲ هم همچنین.
اما به قول جناب عطایی تفاوت هایی وجود داره که مهمترینش رابط کاربری اختصاصی سامسونگ هست،با اینکه تنوع گوشیای سامسونگ خیلی زیاده اما خیلی موفق عمل کرده در ارائه اپدیت.

Milad7

اندروید خامه جالب نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)