حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به دلیل کرونا سفارشات سامسونگ برای قطعات موبایل ها تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

به نظر می رسد که کرونا تاثیرات زیادی در بازار موبایل دارد اما هنوز ابعادش مشخص نشده بود تا اینکه خواندیم به دلیل کرونا سفارشات سامسونگ برای قطعات موبایل ها تا ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد. این یعنی یک تاثیر بزرگ

کاهش سفارشات سامسونگ

بدیهی است که شیوع COVID-19 تأثیر زیادی در صنعت تلفن های هوشمند دارد و کلیه تولیدکننده ها برای حرکت در این مواقع نامشخص با چالشی روبرو هستند. براساس آخرین گزارش، سامسونگ در حال انجام اقدامات نقشه دوم با محدود کردن سفارشات جزء خود به نصف است.

اخیراً گزارشی منتشر شده است مبنی بر اینکه سامسونگ در حال حاضر حدود ۱۰ میلیون تلفن هوشمند در ماه تولید می کند که از 25 میلیون کاهش یافته و آخرین ادعای افراد آشنا با این موضوع مطابق با اخبار فعلی است که سفارشات آتی هم به نصف کاهش پیدا کرده است.

اما این کاهش پنجاه درصدی از سفارشات خود نشانگر این است كه شركت انتظار ندارد كه بازار به زودی به عادی برگردد. کاهش سفارش بر همه خطوط تولید تلفن های هوشمند تأثیر می گذارد و این از میان رده تا پرچمدار صادق است.

خوب البته هنوز درباره شرکت های دیگر هنوز درباره این موضوع صحبت نکرده اند و نمی توان گفت که تاثیر این وضعیت کرونایی چقدر است. نظر شما چیست؟  فکر می کنید بازار چه زمانی به وضعیت خود بازگردد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

چرا اینقدر زیاد اخبار درمورد سامسونگ میزارید برندهای دیگه ای هم وجود دارن ها. یه تعادلی بین برندها تو خبرهاتون باشه بهتره.

Milad7

کاش زودتر واکسن کرونا کشف بشه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)