حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ ۲ یا گلکسی واچ اکتیو ۳ در راه است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | ساعت هوشمند، سامسونگ، شایعات

هر چند سامسونگ سهم بزرگی از بازار ساعت‌های هوشمند ندارد اما ارایه‌های این شرکت می توانند قابل توجه باشند. امروز تاییدیه‌های جدیدی منتشر شده که به ما می گوید گلکسی واچ ۲ یا گلکسی واچ اکتیو ۳ در راه است. این اولین ساعت هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

گلکسی واچ ۲ یا گلکسی واچ اکتیو ۳

سامسونگ هر سال حداقل یک ساعت هوشمند جدید معرفی می کند. این شرکت کره‌ای پس از معرفی Galaxy Watch در سال 2018 و Galaxy Watch Active 2 در سال 2019 ، قصد دارد ساعت هوشمند دیگری را در اواخر سال جاری معرفی کند. ساعت هوشمند آینده در حال حاضر در دست ساخت است و پیش از معرفی رسمی، مجوز چینی کسب کرده است.

گلکسی واچ ۲ یا گلکسی واچ اکتیو ۳

گلکسی واچ ۲ یا گلکسی واچ اکتیو ۳

ما سه ماه شنیده بودیم که مدل های ساعت هوشمند بعدی سامسونگ دارای شماره های مدل SM-R840 / 845 و SM-R850 / 855 خواهد بود. دو روز پیش، این دستگاه ها از روند صدور گواهینامه CMIIT در چین عبور کردند. این ساعت های هوشمند می توانند به عنوان Galaxy Watch 2 یا Galaxy Watch Active 3 معرفی شوند. ساعت هوشمند جدید با 8 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود که دو برابر مدل های قبلی سامسونگ Galaxy Watch است.

سند منتشر شده نشان می دهد که Galaxy Watch آینده از Wi-Fi و بلوتوث 2.4 گیگاهرتز بهره خواهد برد. ما انتظار داریم که SM-R840 و SM-R850 دو نوع صفحه نمایش ساعت هوشمند با اتصال Wi-Fi باشند، در حالی که SM-R845 و SM-R855 می توانند نوع Wi-Fi + LTE آنها باشند. ساعت هوشمند آینده سامسونگ از باتری 330mAh بهره می برد که از باتری 247 میلی آمپر ساعتی در داخل گلکسی واچ اکتیو ۲ بزرگتر است.

از آنجا که ساعت هوشمند جدیدی که سامسونگ روی آن کار می کند در کنار سری Galaxy S20 رونمایی نشده است، انتظار داریم غول فناوری کره جنوبی آن را با گلکسی نوت 20 در نیمه دوم امسال معرفی کند. گلکسی واچ اکتیو ۲ دارای ECG، مانیتور ضربان قلب و ردیابی خواب است بنابراین می توان انتظار داشت ساعت هوشمند بعدی با این ویژگی ها همراه باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر ساعت هوشمند جدید سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

باید دید قیمتش رو چند در نظر میگیرن، این روزا جدای از مشخصات و کارایی قیمت خوب و مناسب خیلی تو فروش تاثیرگذاره.

Milad7

ارزش خریدش وابسته به قیمتش هست 🙂

Dr.Nazer

منتظریم…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)