حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کم شدن بیش از حد حجم بسته اینترنت همراه اول زیر ذره‌بین وزیر ارتباطات

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

داستان حجم اینترنت و تمام شدن آن موضوع غریبی است که تقریبا همه فوبیای “ناعادلانه محاسبه شدن حجم مصرفی” را داریم. شاید خیلی این دیالوگ را بشنوید که “من چیزی هم مصرف نکردم اما تموم شد”. وزیر توییتری ما در توییتر به اعتراض یک کاربر پاسخ داده و حالا کم شدن بیش از حد حجم بسته اینترنت همراه اول زیر ذره‌بین وزیر ارتباطات است.

کم شدن بیش از حد حجم بسته اینترنت همراه اول

داستان از آن جایی شروع می شود که یک کاربر خیلی مطمئن از همه شرایط عنوان می کند شاهد کم شدن بیش از حد حجم بسته اینترنت همراه اول است. او در توییت خود می نویسد:

دزدی #همراه_اول تو روز روشن! بسته اینترنت گرفتم با حجم بین الملل ۲/۵ گیگ و ۵ گیگ داخلی؛ دوتا تماس تصویری با پیام‌رسان سروش داشتم و حجم بین المللش تموم شد! پشتیبانی هم تایید و ثبت شکایت کرد. اگر متوجه نمیشدم، هیچی به هیچی! آقای @azarijahromi
نظارت هست روی این شرکتها؟ هشتک حق_الناس

وزیر ارتباطات هم پاسخ این توییت را می دهد و ضمن تایید ضمنی عنوان می کند که:

سلام و طاعات قبول امروز شکایتهای دیگری در این خصوص دریافت کردم. دادستان کل کشور هم در ستاد ملی مقابله با کرونا، موضوع مشابهی را طرح کرده بودند. تیمی را مامور ارزیابی میدانی کردم. اگر تخلفی رخ داده باشد، حتما برخورد خواهیم کرد #حق‌الناس

از آن جا که توییتر برای مردم فیلتر است و شاید فقط وزرا و رئیس جمهور خود را مجاز می دانند که از این شبکه فیلترشده استفاده کنند، ما برای شما اسکرین شات این مکالمه را اینجا می گذاریم تا ببینید:

کم شدن بیش از حد حجم بسته اینترنت همراه اول

کم شدن بیش از حد حجم بسته اینترنت همراه اول

به هر حال هنوز همراه اول پاسخ رسمی به این ماجرا نداده است و البته ماجراجویی وزیر ارتباطات هم به جایی نرسیده است که بخواهیم پاسخی دریافت کنیم. به هر صورت به محض دریافت اخبار جدید همینجا آن را منعکس خواهیم کرد.

پیش از پایان این مطلب بد نیست بدانید که اکثر موبایل های هوشمند ویژگی “پایش مصرف اینترنت” دارند و همه چیز به وضوح برای شما درباره این موضوع مشخص است. معمولا با بررسی کردن این بخش متوجه می شوید که باگ موضوع کجاست و چرا اینترنت شما بیش از چیزی که فکر می کردید، مصرف شده است.

اما اگر واقعا پاسخ منطقی پیدا نمی کنید، حتما این موضوع را با “اسکرین شات مصرف اینترنت موبایل” و “بسته اینترنت خریداری شده” به ترنجی اطلاع بدهید. برای این کار می توانید به @toranjiadmin پیام بدهید و برای دریافت جدید اخبار درباره آپدیت های مختلف در کانال تلگرام Toranji عضو شوید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
bh974

رایتل از همه بدتره حجم شبانه هاشو کم کرده خیلیم زود تموم میشه

Farcry

به نظرم رایتل خیلی بهتره.هم بسته های نامحدود ساعتی و شبانه داره و قیمتش خوبه و هم توی ایام خاص مثل همین ماه رمضان بسته های اینترنتی با صرفه میده (۲۰۰ مگابایت روزانه تا یک ماه ۱۰ هزار تومن براب ماه رمضان) من خودم با اینکه هم سیم کارت رایتل دارم و هم همراه اول هیچ وقت برای سیم همراه اول بسته نمیخرم چون هردفعه بسته میخرم احساس میکنم حجم واقعیش کمتره و بسته زودتر تموم میشه.

Dr.Nazer

ایرانسل که از همراه‌اول بدتره! ده برابرِ مصرفِ واقعی از حجم بسته کم میکنه لامصب…

Milad7

دزد اول 😐

Milad7

کلا هیچ نظارتی وجود نداره هر کسی هرکاری میخواد میکنه . در بازار خودرو اوضاع خیلی بدتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)