حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K30i با نمایشگر ۱۲۰ هرتز ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | ردمی

چهار روز پیش در ترنجی خواندیم که موبایل فوق ارزان 5G شیائومی به قیمت ۱۴۱ دلار تا پایان سال ۲۰۲۰ ارایه می شود. شایعه شده است که این دستگاه با نام Redmi K30i ارایه خواهد شد. امروز اما شایعه ای درباره نمایشگر ۱۲۰ هرتز ردمی K30i منتشر شده که شرایط را کمی عجیب می کند.

ردمی K30i با نمایشگر ۱۲۰ هرتز

تاریخ معرفی ردمی نوت ۹ با دوربین چهارگانه

انتظار می رود ردمی عضو جدید سری Redmi K30 را در آینده نزدیک معرفی کند. همین حالا این سری دارای چهار تلفن هوشمند است. این خانواه شامل مدل های Redmi K30 ، Redmi K30 5G ، Redmi K30 Pro و Redmi K30 Pro Zoom هستند. با این حال Redmi راضی نشده است و قصد دارد تلفن دیگری را در سری Redmi K30 به بازار عرضه کند. این تلفن هوشمند با نام Redmi K30i عرضه می شود.

براساس گزارش های قبلی، این تلفن هوشمند 5G است که به طور مشترک توسط China Mobile و Xiaomi ساخته شده است. همچنین حدس و گمان هایی وجود دارد مبنی بر این که این دستگاه از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده کند و با قیمت 254 دلار به فروش برسد. با این حال، اکنون گزارش جدید ادعا می کند که این دستگاه با نمایشگر ۱۲۰ هرتز عرضه می شود.

براساس گزارش ها Redmi K30i 5G در اواخر ماه آوریل یعنی کمتر از یک هفته دیگر به طور رسمی عرضه خواهد شد. اگرچه Redmi K30i ارزانترین تلفن 5G در سری K30 خواهد بود، اما به اندازه 141 دلار که شایعه شده بود، کم نیست. ما اطلاعاتی داریم که این اسمارت فون تنها کمی متفاوت از Redmi K30 5G است. این دوربین از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی استفاده می کند در حالی که K30 5G با یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی همراه است.

در پیکربندی اصلی Redmi K30 5G از یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز استفاده می کند و از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ جی خواهد داشت که از SA و NSA حالت دوگانه 5G پشتیبانی می کند. پیش بینی می شود ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعت باشد و ممکن است از شارژ فلاش 30W پشتیبانی کند. با پشتیبانی آن از نرخ نوسازی 120Hz می توان انتظار مصرف انرژی بیشتری را از این دستگاه داشت. با این حال ، ظرفیت باتری و میزان شارژ آن فقط کافی است.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید ردمی کی ۳۰ آی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
online_wireless

نمایشگر ۱۲۰ هرتز واقعا فوق العادست، احتمال زیاد فروش خوبی رو تجربه کنه.

The Destroyer

ای کاش پردازندش اسنپ ۷۶۵ باشه و تنها تفاوتش با خود K30 5G هم دوربین اصلی باشه… مدیاتک نذاره

Mahdi

اگه ۱۴۰ دلار باشه که ۹۹.۹ درصد مدیاتکه

The Destroyer

نه ۱۴۰ دلاریش احتمالا حالا حالا ها نمیاد حدس من چارک آخر ۲۰۲۰ هست برای اون… این یکی شایعه شده که ۲۵۰ دلاره

m.b

بعد از توانایی تغییر امکانات دوربین miui 12 و حتی تغییر رنگ اونها به چندین رنگ مختلف به نظرتون دیگه چی رو تغییر داده باشن خوبه؟

لعنتی ها صداشم میشه تغییر داد حتی… تو چهار نوع مختلف تنظیم کرد… 😂

لوگو miui 12:

http://uupload.ir/files/zpv2_68418ffbly1ge4mja511jj21400u0aax.jpg

m.b

Miui 12 نسبت به اولین نسخه از miui 11 با انیمیشن های کاملاً باز طراحی شده میاد… به حدی انیمیشن ها رو گسترده و پیچیده کرده که در اکوسیستم اندروید رقیب نداره…

Amir galaxy

مصطفی آیکون ها هم بازطراحی میشن؟!
آیکون های مسخره ای داره رو مخن…
من خودم تم آیکون وان‌یو‌‌ای زدم

m.b

اتفاقاً به نظر من منسجم ترین لوگو های تاریخ miui بودن… قبلاً جداگانه به یکی نشون میدادی اصلاً متوجه نمیشد لوگو ها مال یه رابط هستن…
الان مثلاً پیامک یا تلفن رو به هر کسی نشون بدی جداگانه، میتونه حدس بزنه هر دو مال یه رابط هستن…
خیلیاشون هم که انیمیشنیک شدن…
من خودم طراحم متوجه میشم تفاوت ها رو…
بهترین استاتوس بار و منوی ستینگ و آیکون های شیائومی به نظرم miui 11 بود… اما استاتوس بار واقعاً راه داشت که صبر کنید میبینید چه شکلی شده اینبار… آیکون ها پیش‌پا افتاده ترین بخش تم ها هستن… سلایق خب مختلفه و تغییر دادن آیکون ها راحت ترین کاره…

Mahdi

واسه پوکو هم همچین امکاناتی میاد؟

m.b

آره پوکو هم miui 12 رو میگیره…

Mahdi

اونو که آره ولی فکر نکنم همه امکانات میو۱۲ برای پوکو و ردمی هم بیاد بنظرم فقط واسه سری می هست

m.b

حرفت درسته اما نه برند به برند… بین برند ها فرق نمیذاره… بین گوشی ها فرق میذاره… مثلاً پرچمدار ها خب قابلیت های بیشتری رو میتونن دریافت کنن… اما میانرده ها نمیتونن مثلاً بعضی امکانات دوربین رو دریافت کنن… اما این رنگ و بازطراحی و… چون مسئله خاصی نیست، همه دریافتش میکنن…

Milad7

عالیه 😛

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)