حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر شیائومی می ۱۰ یوث ادیشن OLED ساخت سامسونگ خواهد بود

نوشته

3 سال قبل | 17 دیدگاه | شیائومی

شیائومی روی این عضو خانواده Mi 10 به اندازه کل خانواده تمرکز کرده و مشخص است که آن ها روی این عضو خوش قیمت تمرکز ویژه ای دارند. مثلا ما دو روز پیش در ترنجی قدرت زوم ۵۰ برابر دوربین پریسکوپی شیائومی Mi 10 Youth Edition را دیدیم. این موضوع مهمی برای یک میان رده خواهد بود. در میان رده ها نوا ۷ پرو 5G ویژگی دوربین پریسکوپی را دارد که هواوی آن را در رده قیمتی ۵۲۲ دلار ارایه کرده است. اگر شیائومی قیمت گذاری بهتری روی Mi 10 Youth Edtion انجام دهد، مشخصا فروش آن بیشتر هم می تواند باشد. امشب و با تیزر رسمی مشخص می شود که نمایشگر شیائومی می ۱۰ یوث ادیشن OLED ساخت سامسونگ خواهد بود.

نمایشگر شیائومی می ۱۰ یوث ادیشن

نمایشگر شیائومی می ۱۰ یوث ادیشن

نمایشگر شیائومی می ۱۰ یوث ادیشن

شیائومی در حال حاضر مشغول ساخت تلفن هوشمند بعدی خود با نام Mi 10 Youth Edition در خانواده Mi 10 است. این دستگاه قبلا راهی دریافت مجوز TENAA شده است و اکنون منتظر رونمایی رسمی در تاریخ ۸ اردیبهشت است. پیش از شروع کار، این شرکت مشخصات نمایشگر دستگاه را برای رونق بخشیدن به مراسم معرفی آن اعلام کرده است.

اوایل امروز، سازنده گوشی های هوشمند چینی برخی از تیزرها را در بستر رسمی Weibo خود منتشر کرد. خوب، نسخه جوانان (!) با پنل Super AMOLED ساخت سامسونگ وارد بازار خواهد شد. علاوه بر این، شیائومی با شعار “کیفیت الماس” به موضوع زیر-پیکسل الماسی اشاره می کند. همانطور که در این تصاویر مشاهده می کنید، صفحه نمایش دارای deltaE 1.1 است. بد نیست بدانید که deltaE میزان تغییر در درک بصری دو رنگ را اندازه گیری می کند. این عامل نشان می دهد که نمایشگر چقدر دقیق است.

به این ترتیب شیائومی از مبدا کارخانه در حال کار بر روی دقت رنگ است. این نمایشگر همچنین با JNCD (تفاوتهای جالب توجه رنگ) کمتر از 0.7 همراه است. در اصل اندازه گیری حداقل اختلاف رنگ است که چشم انسان می تواند به آن توجه کند. برای فاکتور کنتراست ما عدد 4،300،000:1 را می بینیم. از آنجا که این پنل سامسونگ است، این تلفن همچنین از پشتیبانی HDR10 + برخوردار است.

علاوه بر جالب دیگر DC Dimming است که می تواند در سطح روشنایی پایین تر لرزش را به حداقل برساند. سرانجام، ما در حال مشاهده نمونه گیری لمسی 180 هرتزی هستیم که نشانگر سرعت تجدید ۶۰ هرتز (به احتمال زیاد) است.

نسخه Xiaomi Mi 10 Youth با ناچ قطره ای خیلی کوچک ارایه خواهد شد. در قلب دستگاه چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ با پشتیبانی از اتصال 5G می تپد. از نظر دوربینی ما به دنبال ماژول دوربین چهارگانه اصلی با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی ، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و لنز پریسکوپی هستیم. لنز پریسکوپ بزرگنمایی دیجیتال تا 50 برابر دیجیتال و OIS را ارائه می دهد. با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5W سریع ، همه این موارد از یک باتری 4160 میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی می ۱۰ یوث ادیشن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

مگه یوف ادیشن نیست چرا نوشته یوس از کی تا حالا th صدا ث میده 😶

Finch

شما به این کلمه میگی بلوتوف؟
ما میگیم بلوتوث
bluetooth

pooria

چه مثالی اوردی دمت گرم منم بخام همچین چیزی بگم یعنی تو به three میگی سری ؟ یا به bath room میگی بث روم ؟
من یه سر به مترجم گوگل زدم و تلفظ این کلمه با صدای ث خونده میشد ولی به این پی بردم جدا از ترول بودنت نادون هم هستی

pooria

تقریبا همه کلمات با th دار یا ت خونده میشن یا یه صدایی مثل ف (نه دقیقا خود ف ) و این کلمه هم مثل همون بلوتوث هست و تعداد این کلمات خیلی کمه

Dr.Nazer

صدایی مثل ف
ث هم کلاً وجود نداره
خارِ کج‌شنوایی

mostafa3

منتظر سبز شدن نمایشگرش باشه

The Destroyer

البته این که تا الان هیچ کدوم از پنلای شیائومی مشکل سبز شدن نداشتن به جز ردمس نوت ۸ (😑😐📿) بی تاثیر نیست…

The Destroyer

ردمی°

😁

به ترول بودنت ادامه بده تا الان روی بیشتر از هفت هشت محصولش پنل سام استفاده کرده هیچ مشکلی پیش نیومده و همچنین اپل و اپوو و ویوو استفاده کردن هیچ مشکلی نبوده الان یکی پیدا شده تو شرایط نوری صفر این سبز صورتی شدن رو نمایان کرده شده مثل یه نسخه که همه جا جار بزنید و به ترول بودن ادامه بدید خوبه والا از قدیم اصن گفتن حرف زدن تو گوش آدمایی مثل خودت یعنی تو گوش خر یاسین بخونی

😁

هفت هشت محصول به معنی اینه که چند میلیون تولید و توضیع شدنش هم میشه

Mahdi

Oh خیلی burn in

Finch

حالا باز یه سری بنجل پرست هست میاد از سام بد میگه
شرکتشون یه صفحه نمایش رو‌ نمیتونه بسازه باید از سامسونگ گدایی کنه صفحه رو بعد میان شاخ میشن
ینی فرضا ام وی ام میاد از بنز ، انجین و گیربکس گدایی میکنه ، بعد ام وی ام سوارا واسه بنز سوارا شاخ میشن
شاخخخخ نشید😐

Mahdi

هواوی رو میگی؟؟؟

عبدالباسط

صفحه نمایش با کنتراست بالا با صفحه نمایش کنتراست پایین چه تفاوتی دارند؟

Milad7

عجب اسمی 😐

عبدالباسط

یه e قبل از حرف آخرش داره دقت نکرده بودم الان می بینم ندارم.

Milad7

آره 😀

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)