حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمایی برای خرید لباس زیر زنانه مناسب

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

امروزه صنعت تولید لباس زیر زنانه نیز مانند پوشاک‌های دیگر در صنعت مد و فشن، پیشرفت زیادی داشته است به طوری که خرید لباس زیر زنانه که با جدیدترین سبک‌های روز دنیا بسیار متنوع گشته است برای بسیاری از خانم‌ها هیجان انگیز است. در حال حاضر انواع لباس زیرزنانه و ست لباس زیر را به راحتی می‌توان با مراجعه به فروشگاه لباس زیر به صورت حضوری تهیه  کرد و یا تجربه خرید اینترنتی لباس زیر را بصورت آنلاین کسب کرد.

با انتخاب مناسب یک لباس زیر زنانه ایده‌آل و پوشیدن آن علاوه بر اینکه  زیبایی شما افزایش می یابد، احساس امنیت بیشتری نیز خواهید داشت، بنابراین اگر شما لباس زیر بد فرم و نامناسبی انتخاب کنید، حتی اگر لباس فوق العاده‌ایی به تن داشته باشید، باز هم بد جلوه می‌کنید، بنابراین برای راحتی، زیبایی و حفظ بهداشت فردی لازم است که هنگام خرید لباس زیر زنانه به جنس و سایز لباس‌ها دقت کنید تا حس آرامش ، زیبایی و زنانگی را به خود هدیه دهید.

معایب استفاده نکردن از لباس زیر زنانه

حتما با خانم‌هایی برخورد داشته‌اید که استفاده از لباس زیر آنها را کلافه کرده است و ترجیح شان بر این است که لباس زیر نپوشند این خانم‌ها از معایب استفاده نکردن لباس زیر بی‌اطلاع اند. عدم استفاده از لباس زیر برای خانم‌ها در مدت طولانی ضررهای زیادی را به همراه دارد. لباس زیر به دلیل اینکه در معرض دید نیست نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد.

نپوشیدن سوتین به مرور زمان سینه‌ها را دچار افتادگی می کند و سینه فرم بالا و رو به جلوی خود را از دست می‌دهد و به سمت پایین متمایل می‌شود که اصلا خوش‌آیند نیست.

عدم استفاده از لباس زیر زنانه یا همان سوتین باعث می شود که سینه از زیر لباس جلوه خوبی نداشته باشد و حالت گرد و مناسب خود را از دست بدهد. از طرفی پوشیدن سوتین هنگام ورزش و یا انجام فعالیت های سنگین با حفظ وزن سینه،از ایجاد خستگی جلوگیری می کند و شما را شاداب و جوان‌تر می سازد.

اگر لباس زیر خصوصا سوتین مناسبی را انتخاب نکنید می‌تواند باعث درد و آزار پوست شما و همچنین ایجاد فشار روی قفسه سینه و مشکلات تنفسی می‌شود. لباس زیر تنگ عروق پوست را تحت فشار قرار داده و مانع از گردش خون مناسب در آن نواحی می‌شود به خصوص اگر تنگی لباس در ناحیه لگن و سینه باشد. در نتیجه پس از پوشیدن چنین لباس زیرهایی ممکن است احساس کوفتگی کرده و روی پوستتان قرمزی ایجاد شود.

نپوشیدن شورت نیز منجر به عفونت قارچی و وارد شدن گرد و خاک و پرز شلوار به درون واژن می‌شود که بسیار مضر است. با استفاده از شورت بهداشت دستگاه تناسلی حفظ می‌شود و از مرطوب شدن آن جلوگیری خواهد شد. همان طور که جنس لباس زیر روی سلامت تاثیر می گذارد انتخاب سایز مناسب نیز درحفظ سلامت بدن نیز نقش موثری ایفا می کند.

نکات مهمی که در هنگام خرید لباس زیر زنانه باید در نظر گرفت

راهنمایی برای خرید لباس زیر زنانه مناسب

راهنمایی برای خرید لباس زیر زنانه مناسب

جنس لباس ‌زیر زنانه

جنس لباس زیر زنانه از مهمترین آیتم‌های شما در هنگام خرید است زیرا که لباس زیر با کیفیت بالا می تواند حس زیبا و راحتی را برای شما بسازد. لباس زیر ساخته شده از پنبه خالص یا ابریشمی برای پوست بهتر است و در تمام سال می‌توان آن را پوشید. لباسِ زیر پنبه‌ای باکیفیت را انتخاب کنید که ماندگارتر است و برای اغلب نیازهای شما پاسخگو است.

سایز لباس زیر زنانه

در هنگام خرید لباس زیر باید سایز مناسب خود را بشناسید تا در زمان خرید، لباس زیر خود را متناسب و اندازه فرم بدن انتخاب کنید. اگر سایز لباس زیر گشاد باشد شما را معذب خواهد کرد و زیبایی نخواهد داشت و اگر سایز آن زیادی تنگ باشد به نقاط حساس بدن آسیب می رساند و باعث تعریق و بیماری‌های پوستی خواهد شد. بندهای سوتین نباید به کمر شما فشار وارد کند، برجسته شدن توده های چربی در پشت کمر شما نشانه این است که سایز سوتین مناسب نیست.

اگر قصد خرید لباس زیر آنلاین را دارید در هنگام خرید روی گزینه ویژگی‌های لباس کلیک کنید، اندازه ها را مطالعه کنید و نهایتا سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مدل لباس زیر زنانه

شما با ورود به فروشگاه لباس زیر در بین انبوهی از مدل و طرح های متنوع سردرگم خواهید شد و ممکن است خرید اشتباهی را داشته باشید. پس قبل از خرید از مدل لباس زیری که می خواهید تهیه کنید مطمئن شوید زیرا که مدل و طرح لباس زیر را باید با توجه به فرم بدن، فصل و موقعیت استفاده شده باشد به عنوان مثال اگر می خواهید به میهمانی بروید و لباس شب به تن دارید باید یک سوتین دکلته تهیه کنید.

بعد از خرید لباس زیر زنانه مورد علاقه تان که با توجه نکات بالا  از جنس، سایز و مدل آن مطمئن شدید بهتر است بصورت دستی با آب ولرم رو به گرم و با مقداری مایع لباس شویی آن را بشورید و بگذارید در معرض آفتاب خشک شود. پرسه تولید لباس‌های زیر زنانه شامل مراحلی است که آلودگی‌ها را تا حد زیادی به خود جذب می کنند، پس توصیه می شود قبل از استفاده حتما لباس زیر را بشورید.

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

😐 😐 😐 عجب

Finch

اولش فکر کردم شیائومی زده تو کار تولید لباس زیر زنونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)