حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت ارزان هواوی MatePad با کایرین ۸۱۰ و پشتیبانی از قلم به قیمت ۲۶۸ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | تبلت، هواوی

هواوی در دنیای تبلت ها چندین گزینه خوب دارد و می خواهد گزینه های خود را خوب‌تر کند. این شرکت با تمرکز بر موضوع آموزش و نیاز دانش‌آموزان یا دانشجویان تبلت ارزان هواوی MatePad را با کایرین ۸۱۰ و پشتیبانی از قلم به قیمت ۲۶۸ دلار رسما معرفی کرد.

تبلت ارزان هواوی MatePad

 

تبلت ارزان هواوی MatePad

تبلت ارزان هواوی MatePad

سال ۲۰۱۹ اپل نسخه جدیدی از محبوب ترین iPad خود را معرفی کرد. این آیپد نسل هفتم، یک تبلت اقتصادی 10.2 اینچی با 329 دلار و پشتیبانی از Apple Pencil بود که هدف آن بازار آموزش و پرورش است. این یک حرکت هوشمندانه برای اپل بود و حالا به نظر می رسد هواوی می خواهد چیزی مشابه را امتحان کند.

این شرکت چینی از نسخه اقتصادی از MatePad Pro خود رونمایی کرد که به نام MatePad نامگذاری شده است. این تبلت دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی IPS با رزولوشن 2000×1200 و باتری 7،250mAh است که با پشتیبانی از شارژ سریع از طریق درگاه USB Type-C دستگاه شارژ می شود.

در قلب MatePad پردازنده Kirin 810 خود هواوی را با 4 یا 6 گیگابایت رم و حافظه پایه 64 گیگابایتی تا 128 گیگابایت ارایه می کند. همه اینها، با قیمت حدود 268 دلار در دسترس خواهد بود. در برخی از موارد که قطعا iPad پایه را شرمنده می کند، مثلا طراحی مدرن آن با حاشیه های کوچکتر، متقارن، بلندگوهای چهارتایی استریو، و وزن کمی کمتر در حدود 450 گرم.

با این حال مانند همه دستگاه های Huawei اخیر، خریداران مجبور خواهند بود که از داشتن گوگل پلی و سرویس های Google برخوردار نباشند و در حالی که هواوی در تلاش است تا با استفاده از برنامه های اصلی و بازی های اصلی خود AppGallery خود را تا حد کامل کامل کند، اما این موردی است که باید در نظر گرفت.

کاربران باهوش فناوری بیشتر همچنین می توانند برنامه های محبوب Android خود را بارگیری کنند، که توصیه نمی شود و به طور بالقوه خطرناک است. به هر طریق Huawei MatePad به سمت آموزش عرضه می شود. این دستگاه از M-Pencil مخصوص هواوی پشتیبانی می کند که به طور جداگانه با قیمت تقریبی 67 دلار فروخته می شود. رابط کاربری آن EMUI 10.1 است که مبتنی بر اندروید 10 است.

نظر شما چیست؟ این تبلت ارزان هواوی را می پسندید؟ مشخصا این محصولات در چین که پیش از این هم گوگل پلی سرویس وجود نداشت، فروش خوبی را تجربه می کند.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AAAA_.reza._AAAA

پردازنده ی خوبی داره

online_wireless

همه چیش خوبه بجز پردازندش که ضعیفه وگرنه قیمت و کارایی های دیگش واقعا خوبه

Milad7

قیمت خیلی خوبی داره

Fatooo

کی به ایران میاد؟
چطور باید تهیه کنیم؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)