حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرایط پیش فروش سایپا شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹ برای کوییک R در کنار تیبا ۲ پلاس و دیگر محصولات

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

سایپا آغاز پیش فروش خودرو را در بین خودروسازهای داخلی زد و امروز برای ۵ محصول اعلامیه پیش فروش منتشر کرده است. شرایط پیش فروش سایپا شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹ برای کوییک R در کنار تیبا ۲ پلاس و دیگر محصولات اعلام شده که با هم آن را مرور می کنیم.

شرایط پیش فروش سایپا شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹

 

شرایط پیش فروش سایپا شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹

شرایط پیش فروش سایپا شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹

ضمن تبریک حلول ماه رمضان، به اطلاع کلیه مشتریان و نمایندگی‌های شرکت سایپا میرساند، شرایط پیش فروش محصولات گروه سایپا از ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۶ اردیبهشت ۹۹ صرفا از طریق فروش اینترنتی تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول بالا فعال خواهد شد.

در این طرح فروش کوییک آر، تیبا ۲ (پلاس) آپشنال، ساینا آپشنال، تیبا صندوقدار آپشنال و کوییک دنده ای عرضه می شود. با پرداخت ودیعه اول، سود مشارکت ۱۵ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد به مشتریان تعلق می گیرد. سایپا اعلام کرده که تحویل خودروها در هفته چهارم بهمن و اسفند ۱۳۹۹ انجام خواهد شد.

تحویل بهمن و اسفند ۹۹

مشتریان می توانند با پیش پرداخت های ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اقدام به پیش خرید محصولات سایپا نمایند. در طرح پیش فروش سایپا، همچنان ودیعه های اولیه مانند سال ۱۳۹۸ تعیین شده و فعلا معیار محاسباتی ارزش خودرو در این شرکت تغییر نکرده است.

نظر شما درباره شرایط پیش فروش سایپا شنبه ۶ اردیبهشت ۹۹ برای کوییک R در کنار تیبا ۲ پلاس و دیگر محصولات چیست؟ شما می توانید برای مطلع شدن از شرایط فروش خودروها در کانال تلگرام ترنجی عضو شوید.

آدرس سایت ثبت نام خودرو سایپا به همراه آموزش

آدرس سایت پیش فروش سایپا و راهنمای ثبت نام خودرو

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
baran

لفظ 《آپشنال》 برای ماشینی مثل تیبا یکم خنده داره :))

Milad7

سوسک زشت 🙁

Milad7

فقط اون کلمه آپشناااال =)) رینگش فولادی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)