حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قدرت زوم ۵۰ برابر دوربین پریسکوپی شیائومی Mi 10 Youth Edition را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 13 دیدگاه | شیائومی

شیائومی می خواهد با یک میان رده دیگر در سری Mi 10 کمی بازار رقابت را هیجانی‌تر کرده و با ویژگی‌های خاص بتواند رقبا را غافلگیر کند. در همین راستا امروز بود که دوربین پریسکوپی شیائومی Mi 10 Youth Edition تایید شد. این دوربین پریسکوپی می تواند تا ۵ برابر زوم اپتیکال داشته باشد که افت کیفیت را از نظر تکنیکی ایجاد نمی کند. همچنین روی این زوم می تواند ۲ برابر به صورت دیجیتال زوم کند تا زوم ۱۰ برابر هیبریدی با افت کیفیت اندک ارایه نماید. البته که حالا علاوه برجنگ مگاپیکسل، جنگ بزرگنمایی یا زوم دوربین های موبایل هم برپاست، پس چرا که نه، زوم ۵۰ برابر دیجیتالی هم برای شما! اما اگر دوست دارید قدرت زوم ۵۰ برابر دوربین پریسکوپی شیائومی Mi 10 Youth Edition را ببینید، این مطلب برای شماست.

قدرت زوم ۵۰ برابر دوربین پریسکوپی شیائومی Mi 10 Youth Edition

دوربین پریسکوپی شیائومی Mi 10 Youth Edition

دوربین پریسکوپی شیائومی Mi 10 Youth Edition

پس از این که طراحی دوربین چهارگانه می ۱۰ یوث ادیشن به صورت رسمی منتشر شد، شیائومی همچنین نمونه های ثبت شده با استفاده از تلفن هوشمند Mi 10 Youth Edition را به اشتراک گذاشته است که این تصاویر از سنسور زوم پریسکوپ ۵۰ برابر استفاده می کند. این شرکت همچنین تأیید کرد که این گوشی دارای ویژگی OIS است که ثبات بیشتری به همراه دارد.

در این تصاویر که در شرایط نوری چالشی هم ثبت شده است، شاید عملکرد قابل قبول برای یک موبایل میان رده هستیم. اجازه بدهید نمونه اول را ببینیم:

گستره دینامیکی مناسب، جزئیات خوب، رنگ های زنده و در مجموع یک عملکرد خیلی خوب را شاهد هستیم. همچنین اگر بخواهیم شرایط را کمی پیچیده‌تر کنیم باید نمونه زیر را ببینید:

به این ترتیب می توان گفت که به زودی موبایل های ما توانایی زوم قابل توجهی خواهند داشت. به صورت کلی نکته برجسته این مجموعه دوربین، استفاده از دوربین زوم پریسکوپی است که 5 برابر بزرگنمایی اپتیکال بدون افت کیفیت، زوم هیبریدی ۱۰ برابر و بزرگنمایی فوق العاده تا ۵۰ برابر را ارائه می دهد. این کمپانی در حال تمرکز بر بخش دوربین برای Mi 10 Youth Edition است زیرا شیائومی معتقد است که دوربین تلفن همراه به یک ابزار اجتماعی برای جوانان تبدیل شده است تا آنها عکاسی یا فیلم برداری کنند.

تاکنون این شرکت تأیید کرده است که این تلفن هوشمند ۸ میلی متر ضخامت و حدود ۲۰۰ گرم وزن دارد. شیائومی همچنین تأیید کرده است که گوشی هوشمند 5G حداقل در چهار گزینه رنگیِ صورتی هلویی (!) ، طوفان نارنجی ، چای سبز و آبی بلوبری ارایه خواهد شد.

نظر شما درباره

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

گوشی mi 10 lite م این قابلیت داره؟ اگر آره فوق العاده ست😲

m.b

نه…

m.b

#این یه میانرده 300 دلاریه! 😂
یعنی فاز شیائومی رو میخرم…
اولین دوربین 108 مگاپیکسلی : cc9 pro میانرده
اولین لنز تله ماکرو: k30 pro پرچمدار اقتصادی
اولين زوم پریسکوپی 50 برابری: mi 10 youth میانرده

این وسط پرچمدارت چیکارست پس؟! 😂
ولی خدایی وقتی رو میانرده زوم پرسکوپی گذاشته داره داد میزنه که امسال پرچمدارش ماموریت های بزرگتر از این 50 برابری پریسکوپی باید داشته باشه…

“اولين زوم پریسکوپی 50 برابری: mi 10 youth میانرده”
به نسبت خوده شیائومی گفتی؟ چون تعجب کردم چطور پی ۳۰ پرو فراموش کردی!!

Mahdi

خب منطقیه اول رو میانرده ها پیاده میکنه

EIA

فوق العاده هستش :”)))))))
قیمتش چند میشه فکر میکنین ؟
من بین این و کی۳۰پرو زوم ادیشن موندم. البته کی۳۰ پرو اسنپ۸۶۵ داره ولی این رو نمیدونم!

persepolis

Isp پردازندش فکر کنم ضعیفه اگه هیلو جی هشتاد و… مدیاتک باشه.
نتیجش میشه مثله نوت هشت پرو که از جی نود استفاده کرد…

Milad7

خیلی هم خوب 🙂 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)