حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی 10X با مدیاتک هلیو G85 ارایه خواهد شد؟

نوشته

3 سال قبل | 11 دیدگاه | ردمی، شایعات

خانواده ردمی ۹  و ردمی نوت ۹ هنوز کاملا تکمیل نشده‌اند اما امروز شایعات درباره خانواده شماره ۱۰ میان‌رده های اقتصادی این زیربرند شیائومی، به گوش می رسد. این شایعه درباره ردمی ۱۰ ایکس است و جالب اینکه این دستگاه ناشناخته یک چیپست ناشناخته را هم در قلب خود خواهد داشت. گفته می شود که ردمی 10X با مدیاتک هلیو G85 ارایه خواهد شد. این می تواند جالب توجه باشد که ترکیب این دو محصول ناشناخته در چه رده قیمتی و با چه قدرتی ارایه خواهد شد.

ردمی 10X

ردمی 10X

ردمی 10X

به تازگی ، تلفن هوشمند ردمی با مدل M2003J15SC در پایگاه داده های ارتباطات TENAA چین و 3C در فهرست قرار گرفته است. این لیست ها مشخصات کلی گوشی های هوشمند را فاش کرده بود اما نام دستگاه مشخص نیست. لیست جدیدی از این دستگاه در کتابخانه محصولات China Telecom نیز ظاهر شده است. این نشان می دهد که این گوشی با عنوان Redmi 10X 4G در چین معرفی می شود. همچنین، به عنوان اولین گوشی هوشمند جهان با چیپست مدیاتک Helio G85 نیز عرضه خواهد شد.

گوشی اقتصادی Redmi 10X ممکن است یک نام ناشناخته به نظر برسد. با این حال، این نام برای اولین بار در ماه مارس توسط توسعه دهندگان XDA آشکار شد و در آنجا با نام دستگاه های دیگر مانند Redmi K30 Pro Zoom Edition و Redmi Note 9 در کدهای رام توسعه دهندگان MIUI 11 دیده شد.

ردمی ۱۰ ایکس دارای نمایشگر 6.53 اینچی IPS LCD با سوراخی در گوشه بالا سمت راست است. این نمایشگاه پشتیبانی از وضوح FHD+ و نسبت ابعاد 19.5:9 را ارایه می کند. تلفن بدنه پلی کربنات دارد که ابعاد آن حدود 162.38×77.2×8.95mm و وزن آن 205 گرم است.

ردمی ۱۰ ایکس

ردمی ۱۰ ایکس

در لیست چاینا تلکام دیده شد که هلیو G85 در Redmi 10X 4G دارای 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت است. هچنین دارای یک شکاف کارت microSD برای افزایش حافظه خواهد بود. سیستم عامل Android 10 مبتنی بر MIUI 11 در دستگاه ارایه می شود و این به ما نشان می دهد که به همین زودی ها دستگاه باید معرفی شود.

یک باتری ۵۰۲۰ میلی آمپری در داخل تلفن هوشمند Redmi 10X 4G وجود دارد و با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی همراه است. برای دوربین سلفی این گوشی دارای دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی است. در قسمت عقب دستگاه از دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی + 2-مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی بهره گرفته می شود که در داخل یک ماژول مربع شکل قرار گرفته است. یک اسکنر اثر انگشت در قسمت پشت دستگاه نیز موجود است.

درباره تاریخ عرضه Redmi 10X 4G در لیست چاینا تلکام اطلاعاتی ذکر نشده است. با این حال، اعلام شده که این گوشی با قیمت 1499 یوان یا 211 دلار قیمت گذاری می شود. این دستگاه در سه انتخاب رنگی سبز، آبی و سفید با نام های فانتزی (!) Sky Blue ، Pine Morning Green و Ice Fog White قابل تهیه خواهد بود.

نظر شما چیست؟ برای ردمی ۱۰ ایکس هیجان زده‌تر هستید یا مدیاتک هلیو جی ۸۵ برای شما جذاب تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
The Destroyer

مدیاتک هرچقدر هم قدرتمند به هیچ دردی نمیخوره… اسنپ بذاره حتی ۶۶۵ یا ۶۶۲ هم مشکلی نیست… یا حتی ۶۷۵…
اما ای کاش کوالکام یه پردازنده برای گوشیای ۱۴۰-۱۷۰ دلاری معرفی میکرد… ۶۶۲ جانشین ۶۶۵ نیست و ضعیف‌تره… در حال حاضر ۶۶۵ یه جانشین میخواد

smartiz

675 با توجه به اینکه از عرضه ش مدت گذشته باید ارزون شده باشه جایگزین خوبیه

من نوت 8 پرو داشتم چند روز پیش فروختمش گوشی قدرتمندی بازی با نهایت کیفیت اجرا میشد همه چیش عالی ولی یه چیزی رو مخ بود همش داغ میکرد (تو برنامه آنتونیو دمای سی پی یو یه بار زده بود 78 درجهسانتی گراد!)تو کارای مالتی تسکینگ حتی گاهی موقع شارژم باتری ش داغ میشد برای کسایی مثل من که حساسیت دارن به این موضوع جالب نبود ولی اینم بگم 5 دقیقه بزاریش کنار خنک میشه.

smartiz

آنتوتو

The Destroyer

اتفاقا منم فک میکنم ۶۷۵ گزینه بسیار مناسبیه و فکر هم میکنم از نظر قدرت مثل این پردازنده هست شاید کمی کمتر (اگه تقلب مدیاتک رو در نظر بگیریم به احتمال زیاد ۶۷۵ قویتر هم هست) اما خب مشکلش اینه که قدیمی شده و پشتیبانی ضعیف‌تری نسبت به پردازنده‌های حال حاضر اسنپ داره… اما بازم از مدیاتک خیلی بهتره… اصلا جدای مسئله گرما اسنپ بهینگی بیشتر داره پشتیبانی بهتر داره و دست دولوپرها رو برای کاستوم‌رام باز میذاره و… اما متاسفانه همیشه بازار فقط دنبال قدرت بیشتر هست هرچند با تقلب مدیاتک شاید این بخش هم بره زیر سوال… در کل طبق چیزایی که تو این چند وقته دیدم و شنیدم به این نتیجه رسیدم که پردازنده فقط اسنپ بقیه همه حرفن… حتی اگر قدرت کمتر داشته باشه…

احتمالا تصور می‌کنید که این حرف از روی تعصب هست اما کافیه از یکی که کارش اینجور چیزاست در این خصوص بپرسید… یا خودتون برید تو مثلا فروم XDA ببینید چی به چیه…

smartiz

بنظر من وجود این گوشی ضرورت خاصی ندارد چون ویژگی چشمگیری ندارد شبیه نوت ۹ معمولی با پردازنده متفاوت

The Destroyer

نه این همون نوت ۹ هست فقط برای بازار چین… به همین دلیل اسم متفاوتی هم داره… هرچند فک میکنم این اسم‌گذاری اصلا جالب نیست…

Amir galaxy

خدایی این چه نام گذاریه آخه😐
اسامی گوشی های شیائومی خیلی مخالفت😐

Amir galaxy

مختلفن*

baran

اول عکسشو دیدم خوشم اومد و بنظرم گوشی جالبی اومد، تا اینکه دیدم cpu ش مدیاتکه😐🤦🏻‍♀️

Milad7

نه به مدیاتک 😐

Finch

شهداد جان کسی هست که اعتقاد داره اسنپ ۷۱۰ از جی۹۰تی قوی تره و اعتقاد داره اسنپ ۶۷۵ از جی۸۵
داداش تفاوت کورتکس های
A55
A53
A73
A75
A76
میدونی چیه؟
نمیدونی دیگه
مشکل اینه که اسنپ قورباغه دلش نمیاد از هسته های جدید در پردازنده های میان رده استفاده کنه و میاد همون قدیمی ها رو فرکانس میده
یه سری شایعه ای که اصلا معلوم نیست معتبر هست نیست …
والا تنها جایی که درگیر تقلب مدیاتک هست ۲.۳ نفر از اعضای این سایته که ما بهتر می‌دونیم از چی سوختن…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)