حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون هواوی Smart Screen V55i با رزلوشن 4K و قیمت ۵۳۷ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | تلویزیون، هواوی

هواوی با قدرت قابل توجهی در بازار تلویزیون ها وارد شده است. انواع مختلف تلویزیون هوشمند هواوی معرفی می شود و امروز شاهد یکی از نمونه‌های مقرون به صرفه هستیم که ویژگی های جذابی هم دارد. مثلا شما می توانید روی این تلویزیون همزمان محتوای دو موبایل را پخش کنید! تلویزیون هواوی Smart Screen V55i با رزلوشن 4K و قیمت ۵۳۷ دلار رسما معرفی شده در این رده قیمتی هر چند که حالا و با این قیمت دلاری برای ما کمی گران است اما اگر بخواهید با زمانی که قیمت ها کمی قابل درک‌تر بود مقایسه کنیم، این یک تلویزیون نهایتا ۲ میلیون تومانی دو سال قبل است! گرفتید؟!

تلویزیون هواوی Smart Screen V55i

اگر بخواهیم درباره تلویزیون های هوشمند هواوی صحبت کنیم باید بگوییم که ابتدا هفت ماه پیش تلویزیون هواوی ویژن تی وی (Huawei Vision TV) رسما معرفی شد. سه ماه پس از آن تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین وی (SmartScreen V) مجهز به سیستم عامل هارمونی با پنل کوانتوم دات 4K و چیپست Honghu 818 معرفی شد. همین هفته پیش تلویزیون هواوی ویژن ایکس ۶۵ با پنل OLED 120Hz و ۱۴ بلندگو رسما معرفی شد و حالا نوبت به اسمارت اسکرین وی ۵۵ آی است.

امروز هواوی معرفی تلویزیون هوشمند Smart Screen V55i را معرفی کرد. به نظر می رسد این محصول جدید در تاریخ ۴ روز دیگر یعنی ۸ اردیبهشت به فروش می رسد. نسخه 4 گیگابایتی + 32 گیگابایتی 3799 یوان معادل 537 دلار قیمت دارد.

در مورد بزرگترین نکات برجسته Huawei Smart Screen V55i باید گفت که از یک دوربین هوشمند هوش مصنوعی و دوربین پاپ‌آپ‌طور استفاده می کند. از آنجا که این شرکت این مفهوم را اتخاذ کرده است که تلویزیون های نسل جدید خود، نحوه تعامل با لوازم خانگی هوشمند را تغییر می دهند، تلویزیون به محصول اصلی این سیستم تبدیل خواهد شد.

بنابراین، دوربین موجود در تلویزیون باید یک تجربه ضبط واضح را ارائه دهد. به این معنا که شخصیت اصلی ما دلیلی برای نگرانی در مورد چیزی ندارد زیرا این تلویزیون از تماس های ویدیویی 1080P HD پشتیبانی می کند. واحد NPU داخلی وجود دارد و از تماس های ویدیویی چند طرفه WeLink هم پشتیبانی می کند.

تلویزیون هواوی SMART SCREEN V55I

تلویزیون هواوی SMART SCREEN V55I

همچنین تلویزیون هواوی Smart Screen V55i از پخش محتوای دو تلفن هوشمند پشتیبانی به صورت همزمان می کند. این بدان معناست که یک صفحه می تواند دو صفحه نمایش هوشمند را به نمایش بگذارد. شما حتی می توانید بین صدای صفحه نمایش هوشمند و صدای تلفن هوشمند را انتخاب کنید. آ… حداقل این برای بازی دو نفره می تواند مفید باشد!

با این وجود نمایشگر اصلی ترین ویژگی‌ای است که هنگام خرید یک تلویزیون جدید برای ما اهمیت دارد. بنابراین باید در مورد پارامترهای اصلی صفحه نمایش آن با توجه انتخاب کنیم. از نظر پارامترهای پنل، هواوی اسمارت اسکرین V55i از 120٪ BT.709 و از طیف گسترده ای رنگ پشتیبانی می کند. صفحه نمایش 55 اینچی از رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل یا همان 4K برخوردار است.

همچنین از ۹۰ درصد گستره رنگی DCI-P3 در کنار HDR و جبران حرکت MEMC پشتیبانی می کند. این تلویزیون مجهز به تراشه ساخت هواوی یعنی چیپست Honghu 818 است. این تراشه از معماری دو هسته ای A73 + دو هسته ای A53 استفاده می کند. همچنین یک GPU چهار هسته ای G51 وجود دارد.

Smart Screen V55i

Smart Screen V55i

از نظر ظاهری، صفحه نمایش هوشمند هواوی V55i از یک طراحی سه طرفه بدون فریم استفاده می کند و با نسبت صفحه نمایش 96.2٪ و ضخامت 6.9 میلی متر ارایه می شود.

نظر شما درباره اسمارت اسکرین وی ۵۵ آی هواوی چیست؟ شما می توانید از لیست تلویزیون های هواوی که تا کنون معرفی شده اند را ببینید.

تلویزیون هواوی ویژن تی وی (Huawei Vision TV) رسما معرفی شد

تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین وی (SmartScreen V) مجهز به سیستم عامل هارمونی با پنل کوانتوم دات 4K و چیپست Honghu 818 معرفی شد

تلویزیون هواوی ویژن ایکس ۶۵ با پنل OLED 120Hz و ۱۴ بلندگو رسما معرفی شد

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

هواوی از زمانی که استراتژی 1+8+N رو ارائه کرد و به صورت همه جانبه وارد صنعت و بازار تلویزیون ها شد ، نشون داده که در مسیر درستی گام برداشته …
مطمئناً کیفیت تی وی ها و نمایشگرهاش از کیفیت قابل توجهی برخورداره .
این تلویزیون هم با این مشخصات رده بالا و طراحی به روز قیمت فوق العاده ای داره…

afsoon

عالیه عالی

Milad7

بسیار عالی و خوش قیمته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)