حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین وی (SmartScreen V) مجهز به سیستم عامل هارمونی با پنل کوانتوم دات 4K و چیپست Honghu 818 معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | تلویزیون، هواوی

در ترنجی خواندیم که بلندگوی هوشمند هواوی Sound X با توان ۶۰ وات و چیپست مدیاتک به قیمت ۲۸۴ دلار رسما معرفی شد. پس از آن نیز با دو لپتاپ هواوی میت بوک دی (Matebook D) در اندازه های ۱۴ و ۱۵ اینچ آشنا شدیم. حالا وقت آن است که درباره تلویزیون هوشمند هواوی صحبت کنیم. تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین وی (SmartScreen V) مجهز به سیستم عامل هارمونی با پنل کوانتوم دات 4K و چیپست Honghu 818 معرفی شده است و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین وی (SmartScreen V)

تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین وی (SmartScreen V)

تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین وی (SmartScreen V)

سه ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم تلویزیون آنر ویژن تی وی (Honor Vision TV) با سیستم عامل هارمونی (Harmony OS) چیپست Honghu 818 و قیمت ۵۴۰ دلار رسما معرفی شد. تلویزیون های جدید هواوی نیز شباهت های قابل توجهی با این محصول آنر دارند.

هواوی در چند سال اخیر بر روی تولید تلویزیون‌های هوشمند توجه ویژه‌ای داشته و امروز از دو مدل جدید با نام‌های اسمارت اسکرین وی ۶۵ و اسمارت اسکرین وی ۷۵ رونمایی کرد. این دو تلویزیون LED دارای وضوح تصویری 4K بوده و از فناوری HDR Quantum dot پشتیبانی می‌کنند. به علاوه، نرخ تازه سازی در هر دو برابر با ۱۲۰ هرتز بوده و سیستم عامل اختصاصی هواوی با نام هارمونی او اس (Harmony OS) بر روی آن‌ها نصب شده است.

این نمایشگرهای جدید به طور کامل مقیاس NTSC را پوشش می دهند و همچنین از فشرده سازی ویدیویی پویای MEMC برای افزایش نرخ فریم استفاده می‌کنند. هواوی یک دوربین هم در قسمت فوقانی تلویزیون‌های جدید خود در نظر گرفته که دارای مکانیزم کشویی بوده و برای برگزاری کنفرانس‌های ویدیویی با وضوح 1080p کاملا مناسب هستند. همچنین، این دوربین از برخی ویژگی های تشخیص عمق و ردیابی حرکات هم برخوردار است که امکان ردیابی حرکات بدن و کنترل‌ بخش‌های مختلف با استفاده از جسچرهای حرکتی را فراهم می کند.

چیپست هواوی Honghu 818

چیپست Honghu 818

تلویزیون های جدید اسمارت اسکرین وی مجهز به چیپست هواوی Honghu 818 هستند که توسط خود هواوی تولید شده است. علاوه بر این، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در زمینه نرم افزاری، سیستم عامل هارمونی او اس بر روی این تلویزیون‌ها نصب شده و چندین و چند ویژگی اختصاصی و جالب مانند Huawei Share، سیستم کنترل خانه هوشمند و یک ویژگی مرتبط با گوشی‌های هوشمند در آن‌ها تعبیه شده که به کاربر امکان می دهد صفحه نمایش دو گوشی را در کنار هم بر روی تلویزیون به نمایش بگذارد.

اسمارت اسکرین وی 65 و وی 75 از 3 درگاه HDMI 2.0، رابط اترنت و یک پورت USB 3.0 در کنار خروجی AV بهره می‌برند. هواوی همچنین برای ارائه تجربه صوتی کامل از یک سیستم ویژه با 9 بلندگو استفاده کرده است. به علاوه، این تلویزیون‌ها از بلوتوث نسخه 5.0 و وای-فای هم پشتیبانی می کنند.

تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین وی (SmartScreen V)

تلویزیون هوشمند هواوی اسمارت اسکرین وی (SmartScreen V)

بنا به گفته هواوی، مدل ۷۵ اینچی اسمارت اسکرین با قیمت ۱۸۵۰ دلار از تاریخ ۳ دی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. هنوز قیمت مدل کوچک‌تر اعلام نشده است.

نظر شما درباره تلویزیون های هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
cozmos

کوانتم دات اشغاله
تلویزیون فقط اولد الجی

سردار

داداش شما همون نیستی میگفتی پنل نمایشگر ای پنجاه از پرچمدارای شیائومی کیفیتش بهتره؟؟؟
اگه همونی باید بگم تو توی این سایت جایی نداری… اصولا بجای مخ توی مغزت دیکه خخخ

afsoon

ای ۵۰ نمایشگرش خوبه ولی بهتر از نوت۷ و ۸ پرو هست .اما می ۹ لایت و می۹ تی یک سروگردن بهتر از ای۵۰ هستن نمایشگرش .می۹ اس ای هم دیگه سرآمد همه هست توی این رنج قیمتی .پرچمدار های شیائمی که نمایشگرشون چیزی از اس و نوت ها سامسونگ کم ندارع 😐

_V_

نمایشگر پرچمدارای شیا چیزی از پرچمدارای سام کم نداره؟!

پنلی که الان روی می۹ پرو استفاده میکنه شیائومی پنلیه که سامسونگ روی اس۹ و نوت ۸ استفاده میکرده!

که چه از لحاظ دقن رنگ و باریکی و انواع بخش ها عقبتره و البته ارزونتر

cozmos

قبل اینکه جواب شمارو بدم
مدل پنل اولد mi9 چیه؟

cozmos

شک کردم به یچیزی ممکنه شیائومی از پنل a50 استفاده کرده باشه تو mi 9

V800B

چقدر زیبا
هواوی و شیا بدجوری دارن فشار ب الجی و سامسونگ تو محصولات خانگی میارن خدایش این تلوزیون از هر نظر عالی هست فقط قیمتش یکم سنگینه ک اونم بخاطر شرایط بد ماست

علی شیخ زاده

خیلی زیباست.

afsoon

خیلی گرون هست مستقیم رفت رقابت با بزرگان .احتمالا همه چیزش فوق العاده باشه اما گرونه .

Milad7

به به …. ولی کو پول؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)