حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه اکسپریا ۱ مارک ۲ به اواسط خرداد ۹۹ عقب افتاد

نوشته

3 سال قبل | 8 دیدگاه | سونی

حدود دو ماه پیش بود که سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ (Xperia 1 II) با اسنپدراگون ۸۶۵ و پشتیبانی از 5G رسما معرفی شد. این پرچمدار جذاب سونی هرچند شاید در بازارهای گسترده ای رسما ارایه نشود و مشخصا ایران هم خیلی بعید است بخواهد جز لیست کشورهایی باشد که رسما آن را دریافت می کند، اما به هر حال طرفداران هر برند همیشه تلاش خود را می کنند تا به دستگاه مورد علاقه خود برسند. اگر شما به این فکر می کنید که Xperia 1 II را بخرید باید بگویم که تاریخ عرضه اکسپریا ۱ مارک ۲ به اواسط خرداد ۹۹ عقب افتاده است.

تاریخ عرضه اکسپریا ۱ مارک ۲

تاریخ عرضه اکسپریا ۱ مارک ۲

تاریخ عرضه اکسپریا ۱ مارک ۲

طرفداران سونی مشتاقانه منتظر تاریخ عرضه آخرین پرچمدار خود یعنی Xperia 1 II (مارک 2) هستند. با این حال سونی زمان عرضه به بازار مشخصی را اعلام نکرده است حتی از تاریخ معرفی رسمی ما حدود “اواخر بهار” را شنیده ایم. ما می دانیم که اواسط خرداد یا اواسط تیر می تواند برای ارایه به بازار پرچمدارهای سونی زمان قابل انتظاری باشد، به همین دلیل ما شگفت زده شدیم که اپراتور ژاپنی NTT docomo اوایل اردیبهشت را برای ارایه پرچمداران سونی عنوان کرد.

اپراتور ژاپنی DOTomo NTT اکنون صفحه محصولات خود را برای Xperia 1 II با مدل SO-51 به روز کرده است و تأکید می کند که تاریخ انتشار از اوایل اردیبهشت به اواسط خرداد ۹۹ به تأخیر افتاده است. این تصحیح تاریخ اپراتور NTT را با اپراتور ژاپنی دیگری Au توسط KDDI، که او نیز قصد دارد Xperia 1 II  با مدل SOG01 را از اوسط خرداد ۹۹ ارایه کند، هماهنگ می کند.

طی روزهای اخیر گزارش هایی در مورد تاریخ اریه برای اوایل اردیبهشت در اروپا منتشر شده است. این اطلاعات از یک حساب رسمی توییتر سونی در اسپانیا گرفته شده است، اما از آن زمان مشخص شد که این اطلاعات صحت ندارد. با گذشت سالها ما آموخته ایم که به هیچ گونه اطلاعاتی به حسابهای رسمی رسانه های اجتماعی اعتماد نکنیم. غالبا این اطلاعات غیر قابل اعتماد هستند.

بنابراین، اگر منتظر Xperia 1 II (مارک 2) هستید، انتظار نداشته باشید که آن را قبل از اواسط خرداد ۹۹ خرید کنید. در عوض، احتمالاً عرضه گسترده اواسط تیر ۹۹ در اکثر مناطق خواهد بود. ما به محض در اختیار داشتن اطلاعات رسمی دیگری برمی گردیم!

نظر شما چیست؟ منتظر اکسپریا ۱ مارک ۲ هستید؟ نظر شما درباره این تاخیرهای عجیب سونی بین معرفی و عرضه محصول چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

سونی جان دلم برات تنگ شده😞

V800B

من ساغی مدیران سونی باید پیدا کنم

AAAA_.reza._AAAA

همیشه پای یک ناظر در میان است

mostafa3

امسال معرفی می‌کنه
سال بعد عرضه
مدیران Sony و LG نرمال نیستن
فقط بلدن چندتا بخش رو با هم ادغام کنند
آخرشم هیچ بعدشم میگن بخش دوربین توسط تیم آلفا توسعه داده شده
آلفا کجا بود

hamid reza

حاالا برو با هزار تا فیلم قرارداد ببند چه فایده وقتی طرفدارات بروز نیستن وقتی گوشی تو میاد بیرون با گوشی سال بعد سایر برندا مقایسه میشه تا این ضعف ها درست نشه سونی 100 هیچ عقبه

bh974

رسما ب سیم اخر زدن🤦🤦🤦🤦

Soraygoular

یک روزی فکر نمیکردم بگم سونی طراحیش بهتر از بقیه برنداست ولی متاسفانه امسال فکر کنم بهترین طراحی همین آجر پاره سونی باشه بقیه برندا دارن واقعا خراب میکنن هر روز زشت تر میشه گوشیا

Milad7

رسما کنترل تلویزیونه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)