حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش محدودیت تماس ویدیویی واتس اپ به زودی

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

در شرایطی که خیلی از افراد در قرنطینه هستند و به دورکاری می پردازند مشخصا نیاز مبرم به سرویس های ارتباطی است. در این بین سرویس های تماس ویدیویی طرفدار بیشتری کسب کرده اند. واتس اپ به عنوان محبوب‌ترین پیام رسان در جهان که این ویژگی را ارایه می کند اما محدودیت نامناسب ۴ نفره را برای تماس ویدیوی دارد. جدیدترین اخبار به ما درباره کاهش محدودیت تماس ویدیویی واتس اپ به زودی می گویند.

کاهش محدودیت تماس ویدیویی واتس اپ

واتس اپ به دنبال پاسخ به تقاضای فعلی برای برقراری ارتباط مجازی در تماس های گروهی تصویری خود است. در حالی که این شرکت در حال حاضر فقط به چهار شرکت کننده در هر تماس صوتی یا تصویری اجازه حضور می دهد، WABetaInfo گزارش می دهد که آخرین نسخه های بتای این برنامه در iOS و Android حاکی از آن است که این شرکت به دنبال تغییر آن است.

این گزارش نشان می دهد که این تغییر ظرف چند هفته آینده انجام می شود، اگرچه نتوانستند دقیقا حد جدید شرکت کنندگان در تماس را مشخص کند. علاوه بر این طبیعتا برای بهره‌برداری از محدودیت جدید، همه شرکت کنندگان باید در آخرین نسخه برنامه باشند.

در کنار این شاید در نتیجه خرابی های عمومی Zoom با امنیت ضعیف، این شرکت UI تماس را تغییر داده تا به صورت برجسته تر این واقعیت را نشان دهد که تماس های انجام شده بر روی این پلتفرم رمزگذاری شده است. این تغییر خاص در جدیدترین نسخه های بتا برای iOS و Android انجام شده است، به این معنی که انتشار پایدار باید به زودی آماده ارایه باشد.

سایر ویژگی های جدید که در حال حاضر در کار هستند عبارتند از قابلیت جستجوی بهتر دستگاه های Android (ویژگی تحت عنوان Advanced Search، در iOS موجود است)، محافظت از رمز عبور برای پشتیبان گیری از گفتگوی گوگل درایو و قوانین جدیدی که مانع دانلود خودکار پیام های مکرر می شوند.

نظر شما چیست؟ شما از تماس تصویری در دوران قرنطینه استفاده کرده اید؟ کدام سرویس انتخاب شماست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

وات ساپ واسه تماس تصویری آنچنان هم ایده عال نیست .من که بیشتر تماس تصویری ها رو با ای گپ انجام میدم هرچند امنیت خاصی نداره .ضمنا سروش هم چند وقت پیش در مورد یه آهنگ داشتم با دوستم حرف میزدم همین قطع کردم ایرانسل فورا آهنگه رو به عنوان پیشواز واسم فرستاد 🤣امروز هم بحث خاص میکردم میکروفون رو روشن کرد . پاک کردم کلا نخواستم

Dr.Nazer

خار روانی

AAAA_.reza._AAAA

احسنت بر تو که از پیام رسان های با امنیته داخلی استفاده میکنی

دوستان یه وقت فکر نکنید ایشون ح.ذب ال.هی و اینا هستا ، نه ایشون یک ایرانی الاصل هستند!
ایشون نسبت به امنیت اطلاعاتشون خیلی حساسن و به همین خاطر از سروش و آی گپ استفاده میکنند!

Milad7

راضی ام ازش… 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)