حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویز برای کمک به مقابله با کرونا مجهز می شود

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | اپلیکیشن

تقریبا همه تلاش دارند که به مبارزه با کرونا برخیزند. برنامه مسیریابی Waze در به روزرسانی جدید خود با کمک از افراد جامعه، نقشه‌ها را به جزئیات مرتبط با بیماری همه گیر کووید-۱۹ مجهز کرده است.

غلب مردم این روزها به دلیل سفارش به رعایت شرایط قرنطینه خانگی و فاصله گذاری اجتماعی، این روزها زیاد رانندگی نمی‌کنند، چرا که کمتر از خانه بیرون می‌آیند. اما گروه پشتیبان برنامه مسیریابی “ویز”(Waze) متعلق به شرکت گوگل می‌داند که دسترسی به جزئیات خاصی مانند بسته بودن یک مسیر می‌تواند برای کسانی که مجبور به بیرون رفتن از خانه‌های خود هستند، بسیار مفید باشد. به همین دلیل این گروه با کمک گرفتن از شهروندان و انجمن‌های داوطلبانه، اطلاعات مربوط به کووید-۱۹ و مکان‌های متاثر از شیوع این بیماری را به نقشه‌های خود اضافه کرد.

این گروه کاری کرده است که به روزرسانی جدید نقشه‌های “ویز” شامل اطلاع از بسته شدن جاده‌ها و مسیرها، مناطق قرمز و سایر جزئیات و اطلاعات مفید باشد.

این برنامه همچنین ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که مکان‌های فروش مواد غذایی و اقلام ضروری را نمایش می‌دهد.

علاوه بر این، “ویز” با سازمان‌های خیریه “WhyHunger” و “No Kid Hungry” همکاری کرده است تا بیش از ۳۰ هزار مکان توزیع مواد غذایی اضطراری را به نقشه ایالات متحده اضافه کند.

گروه پشتیبانی این برنامه مسیریابی از نهادهای دولتی دعوت کرده است تا در این کار مشارکت کنند و همچنین در اطلاع رسانی به مردم در مورد بسته شدن مسیرها، مکان‌های انجام آزمایش‌های پزشکی و مکان‌های توزیع مواد غذایی و سایر جزئیات همکاری کنند.

نظر شما درباره تلاش ویز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

#Meizu
رندر رسمی میزو ۱۷
✓http://uupload.ir/files/u3h8_006blbligy1gdwryfkn4uj30rr10t47y.jpg
#Nubia
Nubia Play is Snapdragon 765G + 144Hz ultra-high refresh rate + 240Hz touch sampling rate, this combination is really amazing

#Vivo
ویوو برای یه سری جدید تحت عنوان G Series برنامه داره و اولین گوشی از این سری هم G1 نام داره …
✓http://uupload.ir/files/smc_img_20200417_131152.jpg

Milad7

عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)