حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری آیفون SE 2020 در مقایسه با دیگر آیفون ها چطور است؟

نوشته

3 سال قبل | 13 دیدگاه | اپل، تست، عمر باتری

امروز در ترنجی خواندیم که اپل برای باتری آیفون SE 2020 دقیقا همان باتری آیفون ۸ را روی iPhone SE 2020 قرار داده که حجمی برابر ۱۸۲۱ میلی آمپر دارد. ما فکر می کنیم که این حجم باتری هرچند روی کاغذ کم است اما می تواند برای این دستگاه مناسب باشد. شاید بد نباشد که ببینیم عمر باتری آیفون SE 2020 در مقایسه با دیگر آیفون ها چطور است؟

عمر باتری آیفون SE 2020

عمر باتری این روزها یکی از مهمترین عوامل در تلفن های هوشمند است. اپل مقایسه عمر باتری میان مدلهای آیفون را بسیار آسان نمی کند. ما تمام مشخصات را جمع آوری کرده ایم تا بتوانید آنرا تجزیه کنید و در تصمیم خرید خود کمک کنید.

جدیدترین شرکت کننده در این عرصه، آیفون SE نسل دومِ تازه معرفی شده است. اما چگونه عمر باتری جدید iPhone SE با سایر صفحات آیفون اپل مقایسه می شود؟

عمر باتری نتیجه ترکیبی از حجم باتری فیزیکی، راندمان تراشه و رفتار سیستم عامل است. به دست آوردن عددی دقیق برای هر فرد نیز دشوار است زیرا عمر باتری با توجه به ویژگی های فعلی مورد استفاده مانند GPS یا بازی و حتی موقعیت جغرافیایی می تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد. اگر سیگنال تلفنی ضعیفی دارید، باتری تلفن آیفون کمتر خواهد بود زیرا تلفن برای حفظ اتصال تلفن همراه سخت تر کار می کند.

به هر صورت، بر اساس داده های ارایه شده توسط اپل عمر باتری آیفون SE 2020 با دیگر آیفون ها به قرار زیر مقایسه می شود:

عمر باتری آیفون SE 2020

عمر باتری آیفون SE 2020

همانطور که می بینید، عمر باتری آیفون SE 2020 برابر با آیفون SE قدیمی که آن هم برابر با آیفون X و آیفون ۸ است، قرار می گیرد. این کمی عجیب است چون حجم باتری با آیفون ۸ برابر بوده اما به دلیل بهینه سازی بهتر چیپست اپل A13 ما تا حدودی عمر باتری بهتری نسبت به آیفون ۸ را انتظار داشتیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که عملکرد عمر باتری آیفون اس ای ۲۰۲۰ می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✔ TVKade

بیا ارزون ترین گوشی آیفون قوی تر از بهترین گوشی اندرویدی. فقط 100 دلار پول پردازندشه، اگرچه طراحی قدیمیه.
با 400 دلار قوی ترین پردازنده، اسپیکر استریو، ip67 و از همه مهمتر 5 سال اپدیت، اندروید هیچ گوشی با این مشخصات نمیتونه ارائه بده.

از دکل هواویت بالابرو
بهمون بگو تو این رنج چی بهت میده
مرسی 👍

Mahdi

واقعا تو این حرفو زدی؟

m.b

عجیبه مگه؟
شعارش: هر دکلی هر زمان هر مکان…
فقط کافیه بر ضد شیائومی باشه… شده مثل الان کل اندرویدی ها رو چون شیائومی هم توشون هست میزنه… 😂

Amir galaxy

شیائومی و سامسونگ !

m.b

دیده شده از سری a سامسونگ هم بالا رفته برای کوبیدن شیائومی… 😂

Mahdi

درسته حتی پیش میاد از جی ال ایکس هم استفاده کنه

AAAA_.reza._AAAA

ای جان تو فقط حرف بزن

afsoon

همین الان کی ۳۰ پرو با نمایشگر خعلی گران تر پردازنده بروز تر و احتمالا گرون تر .طراحی بشدت بروز تر .حافظه و رم خعلی بیشتر .دوربین های بیشتر و با کیفیت تر .هم هست .اپل خعلی کار شاخی نکرده که اینجوری ازش بالا میری .آیفون ۸ رو با پردازشگر سال قبل فرستاده بازار .🤣ولی در کل واسه طرفدار های این برند ایده عال هست نسبت به قیمتش .

✔ TVKade

این گوشی که میگی فقط طراحی بروز و صفحه نمایش بهتری داره وگرنه در پردازنده، دوربین اصلی، شارژ وایرلس، گواهینامه Ip67، اسپیکر استریو، کامپکت بودن و آپدیت نرم‌افزاری، گوشی اندرویدی در این رنج قیمتی وجود نداره که بتونه با se2020 رقابت کنه.

afsoon

🤣🤣🤣تو دیگه خعلی ترولی

Milad7

البته میتونست بهتر باشه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)