حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زیبایی و کاراریی شلوار جین مردانه بواسطه ماندگاری بالا

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

شلوار جین از گذشته تا به امروز همراه خانم‌ها و آقایان در مراسم‌ رسمی، نیمه رسمی و غیررسمی بوده است. این مدل شلوارها هیچ‌گاه از صنعت مد و فشن خارج نشده‌اند و به دلیل ماندگاری بالایی که دارند شلوارهای مقرون به صرفه‌ایی محسوب می‌شوند که کاربرد زیادی نیز دارند.

خرید شلوار جین به واسطه دوام بالا، راحتی و زیبایی که دارد در بسیاری از موارد جز یکی از اقلام اصلی است که در سبد خرید لباس مردانه قرار خواهد گرفت، شلوار جین یکی از معدود پوشاکی است که می‌توان در هر فصلی آن را پوشید و با هر استایلی آن را ست کرد به همین دلیل از محبوبیت ویژه در بین افراد برخوردار است.

بنابراین با توجه به ماندگاری زیادی که شلوار جین دارد صرف هزینه برای این مدل شلوار بسیار به صرفه می‌باشد زیرا که شما می توانید شلوارهای جین کهنه خود را در کوهنوردی، سفر و یا پیک نیک‌هایی که احتمال می‌دهید شلوار شما آسیب ببیند و کثیف شود بپوشید و احساس راحتی داشته باشید و مدام نگران زانو انداختن و یا پاره شدن و کثیف شدن آن نباشید زیرا به قول معروف شلوار عمر خود را کرده است و نو و جدید نیست.

همانطور که می دانید یکی از امتیازهای ویژه شلوار جین این است که در هر رده سنی که باشید، می‌توانید با پوشیدن شلوار جین و استایل اسپرت سن خود را جوان‌تر نشان دهید.

امتیاز دیگر این است که شلوار جین تنها پوشاکی است که حتی بعد از پاره شدن نیز می‌شود آن را پوشید و با مد روز همراه شد.

در بسیاری موارد هنگامی که شلوار جین شما در قسمت ساق و پایین تر از زانو دچار پارگی و زدگی می شود شما می توانید قسمت پایین شلوار را جدا کنید و در منزل زیر چرخ خیاطی بندازید و یا به خیاطی بیرون بسپارید تا یک شلوارک زیبا و کاربردی داشته باشید.

از این جهت شلوار جین به دلیل کارایی بسیاری که دارد و با توجه به رنگ و مدل‌های متنوعی که در این مدل شلوار های جین به چشم می خورد می‌توانند با هر استایلی هماهنگ شوند و در هر شرایط و موقعیتی شما را جذاب و جوان‌تر نشان دهند.

شلوار جین مردانه جزء معدود شلوارهایی است که در طرح و مدل‌های گوناگون تولید می‌شود. از این رو شما می‌توانید مدل شلوار جین راسته، شلوار جین پاچه گشاد، شلوار جین اسلش، شلوار جین جذب، شلوار جین سنگ شور، شلوار جین مام استایل، شلوار جین بگ، شلوار جین سیگاری ویا شلوار جین کوتاه را تهیه کنید و با لباس‌های مورد علاقه‌تان به تن کنید.

خرید شلوار جین باید با توجه به سلیقه، فرم پاهای شما و استایل مورد نظرتان انجام شود تنها در این صورت است که می‌توانید خرید رضایت‌بخشی در این زمینه داشته باشید.با شناخت انواع شلوارهای جین و فرم بدنتان می‌توانید انتخاب خوبی در خرید شلوار جین مردانه داشته باشید و استایلی جذاب و کم نقص بسازید و در قرارهای غیر رسمی و دوستانه با پوشیدن شلوار جین حس شادابی و جوانی را در استایل‌تان دو چندان کنید.

یک شلوار جین شیک که متناسب اندام و استایل شما باشد، تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر و چشمگیر شدن دیگر لباس‌هایتان دارد. اما یک شلوار جین نامتناسب که اندام شما را بد فرم نشان دهد، استایل‌تان را ناموزون می‌کند.

حتما تجربه پرو شلوار جین در اتاق کوچک پرو فروشگاه ها برای شما نیز بسیار تلخ و ناخوشایند بوده است. اینکه در اتاق پرو کوچک بوتیک مدام عرق کنید و منتظر بمانید که فروشنده سایز دیگری از شلوار جین را به شما بدهد بسیار عذاب آور است، برای حل چنین معضلی بهترین راهکار این است که به فروشگاه های اینترنتی لباس مراجعه کنید و در قسمت توضیحات شلوار جین دور کمر و باسن خود را با سایز شلوار مطابقت دهید و شلوار هم سایز خود را خریداری کنید . خیالتان راحت باشد زیرا که اگر شلوار خریداری شما سایز شما نباشد شما می توانید کالا را با سایز مناسب خود تعویض کنید.

اگر می‌خواهید استایل جذابی داشته باشید، خرید شلوار جین مردانه به همراه کفش اسپرت مردانه سفید یک انتخاب بسیار جذاب است. چرا که ترکیب رنگ آبی و سفید کاملا مکمل و جذاب است، تاثیر بسزایی در استایل کژوال مردانه نیز می‌گذارد.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

جامع و کار آمد 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)