حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت های هوشمند مجهز به Android Wear به یادآور شستن دست ها مجهز می شود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، گوگل

انسان موجود فراموش‌کاری است و یادآوری گاهی می تواند خیلی موثر واقع شود. به همین جهت گوگل تصمیم گرفت که ساعت های هوشمند مجهز به Android Wear به یادآور شستن دست ها مجهز شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ساعت های هوشمند مجهز به Android Wear

ساعت های هوشمند مجهز به Android Wear

ساعت های هوشمند مجهز به Android Wear

ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل گوگل Wear OS آپدیت جدیدی دریافت کردند که به کاربر یادآوری می کند هر سه ساعت دست خود را بشویید؛ همچنین یک تایمر 40 ثانیه ای برای اطمینان از زمان کافی شستشو وجود دارد، البته CDC حداقل 20 ثانیه توصیه می کند.

سیستم عامل Wear OS یک به روزرسانی 5.4.0 را دریافت کرده است که به شما یادآوری می کند هر سه ساعت دست خود را بشویید و یک تایمر 40 ثانیه ای را برای اطمینان از زمان کافی برای شستشو شروع می کنید. این ساعت هوشمند حتی تاکید دارد که از صابون استفاده کنید؛ زیرا ممکن است وسوسه شوید و به ضدعفونی کننده دستی یا آب ساده اکتفا کنید.

کاربران می‌توانند با لمس کردن و نگهداشتن روی اعلان، آن را خاموش کنند. پس لازم نیست نگران این باشید که این هشدار وسط فیلم دیدن یا بازی مزاحم شما می‌شود. علاوه بر این بهتر است همه ما عادت کنیم و مرتبا دست‌های خود را شست‌وشو دهیم.

نظر شما درباره این آپدیت جدید گوگل برای Wear OS چیست؟ ساعتی مجهز به Wear OS دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ایده ی جالبی هستش 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)