حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تشخیص استرس با اپل واچ در آینده

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، شایعات

اپل واچ پرفروش‌ترین مدل ساعت چه در بین مدل های غیر هوشمند و چه ساعت های هوشمند است. این موفق فقط از برندی مانند اپل که اکوسیستم گسترده ای دارد بر می آید. البته این ساعت با وجود ویژگی های متعدد اما لزوما کامل نیست. امروز خبر می رسد که تشخیص استرس با اپل واچ در آینده ممکن خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تشخیص استرس با اپل واچ

اپل واچ ۵ نسخه RED

اپل واچ

اپل در سال ۲۰۱۸ نسل چهارم ساعت هوشمند اپل واچ را به قابلیت ECG (نوار قلب) معرفی کرد که تا به امروز جان کاربران بسیاری را نجات داده است. حال به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا در نسل آینده اپل واچ از فناوری تشخیص استرس و مشکلات روحی و روانی استفاده کند.

نسل چهارم و پنجم ساعت هوشمند اپل می‌تواند اکثر فعالیت‌های فیزیکی را مورد بررسی قرار دهد، به همین دلیل اپل واچ تبدیل به پرفروش‌ترین ساعت هوشمند جهان شده است. همچنین در سال‌های گذشته قابلیت ECG نسل چهارم و پنجم  اپل واچ چندین بیمار قلبی را نجات داده است و شاهد اخبار گوناگونی در خصوص آن بودیم.

حال به تازگی یکی از معروف‌ترین افشاگران محصولات اپل با نام مکس واینباخ مدعی شده است که اپل قصد دارد تا با نصب سنسورهای ویژه در نسل بعدی ساعت هوشمند اپل واچ میزان استرس کاربران و زمان شکل گرفتن حملات عصبی را در آن‌ها را پایش کند. به گفته این افشاگر تمام مدل‌های اپل واچ به این قابلیت مجهز نخواهند شد، بلکه این قابلیت جدید فقط به نسل چهارم اپل واچ و نسخه‌های بعد از آن اضافه خواهد شد.

اپل واچ به کمک این قابلیت می‌تواند استرس کاربران را تشخیص دهد و با تمرینات تنفسی پیشنهادی به کاهش استرس آن‌ها کمک کند. به احتمال بسیار زیاد این قابلیت به وسیله فناوری پایش ضربان قلب ECG کار خواهد کرد و به همین دلیل امکان فعال سازی آن بر روی نسخه‌های قدیمی ممکن نخواهد بود.

به گفته مکس واینباخ، این قابلیت‌ها همزمان با معرفی اپل واچ سری ۶ عرضه نخواهد شد و کاربران باید کمی بیشتر صبر کنند. به گفته این افشاگر، تیم ساعت هوشمند اپل توسعه این قابلیت را به تازگی آغاز کرده است اما تا عرضه نهایی این قابلیت چندین سال فاصله دارند.

نظر شما درباره تشخیص استرس با اپل واچ چیست؟ مشخصا ویژگی جذابی خواهد بود که البته جدید نیست ولی باید دید اپل آن را چطور پیاده می کند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

خیلیم عالی برا همینه پرفروشترین گجت پوشیدنی هست

البته یادمان باشه طبق حرف بعضی اساتید اپل واچ از صنعت ساعت سازی سوییس اصالتش بیشتره

mehrdad_ma

موفقیت اپل تو این موارد هم به دلیل گرفتن تأییدیه از سازمان غذا و داروی آمریکا هست ( FDA)

Milad7

خوراک ایرانه… زندگی ما با استرس گره خورده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)