حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

روش جدید ثبت نام ایران خودرو در سال ۱۳۹۹ اعلام شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

به نظر می رسد که ایران خودرو می خواهد در روش ثبت نام خودورهای خود در سال ۹۹ تغییراتی ایجاد کند. در همین راستا روش جدید ثبت نام ایران خودرو در سال ۱۳۹۹ اعلام شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

روش جدید ثبت نام ایران خودرو

به اطلاع مشتریان و نمایندگی هاي محترم می رساند شرکت ایران خودرو در راستاي بهبود فرآیند تعریف کد کاربري در سایت فروش اینترنتی و به منظور جلوگیري از مشکلات ثبت اطلاعات شخصی مغایر،از روز چهارشنبه مورخ 99/01/27 سامانه امتا (مربوط به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت)، احراز اطلاعات فردي متقاضیان را به صورت بر خط (OnLine) در سایت فروش اینترنتی انجام خواهد داد که در این خصوص لازم است موارد ذیل مدنظر قرار گیرد.

1- پس از ورود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو “ورود کاربر” و کلیک روي گزینه ثبت نام یا تنظیم رمز،اطلاعات مربوط به ثبت شماره موبایل مشتري در سامانه امتا مطابق با تصویر بالا رویت و پس از ثبت شماره موبایل و انتخاب گزینه “ادامه” مشتري به صفحه ثبت نام هدایت می گردد.

نکته مهم: شماره موبایل متقاضی می بایست متعلق به مشتري محترم بوده و این شماره می بایست فعال باشد. در صورت وجود مغایرت موبایل مشتري، احراز اطلاعات شخصی امکان پذیر نخواهد بود.

۲- مطابق با تصویر بالا پس از وارد نمودن کد امنیتی و کلیک روي دکمه “ادامه” مشتري به صفحات بعدي هدایت خواهد شد.

۳- در این صفحه پیامکی براي مشتري با عنوان کد احراز امتا براي شماره موبایل ثبت شده ارسال و مشتري پس از تکمیل دو فیلد کد ملی،تاریخ تولد،مطابق با تصویر بالا پس از ثبت و تایید به صفحه بعدي هدایت می شود.

۴- پس از ثبت و تایید،فرم بالا نمایش داده و پس از کلیک روي گزینه “اعطاي مجوز ورود یکپارچه”،اطلاعات شخصی مشتري بصورت اتوماتیک به سایت فروش اینترنتی،صفحه تکمیل اطلاعات شخصی منتقل می گردد.

۵- -مطابق با تصویر بالا مشتري وارد صفحه اطلاعات شخصی شده و اطلاعات مورد نظر را در این صفحه تکمیل می نماید.

۶- پس از تکمیل نمودن اطلاعات شخصی و ارسال کد اعتبارسنجی و تایید کد،صفحه اي براي مشتري به تصویر نمایش و پس از ثبت کد امنیتی و تایید ثبت نهایی درخواست،ثبت اطلاعات به صورت کامل صورت می پذیرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این روش جدید ثبت نام ایران خودرو به نفع مشتری خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid

فقط میتونم بگم کی باشه هم سایپا هم ایرانکسرو یا خاک یکسان بشن،،بنجل سازای دزده بیناموس

Milad7

ظاهرا این روش برای کنترل صحت شماره موبایل افراد هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)