حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ هواوی پی ۴۰ پرو پلاس را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 27 دیدگاه | تماشا کنید، هواوی

امسال خانواده هواوی پی ۴۰ یک غائب داشتند و آن نسخه پورشه ادیشن بود. در مقابل این شرکت مدل پرو پلاس را معرفی کرد که از نظر فناوری‌های ساخت و دوربین یک دستگاه پیشرو است. هواوی پی ۴۰ پرو پلاس احتمالا یک دستگاه فروش زیادی مانند دیگر برادرهای ارزان‌ترش نداشته باشد اما حقیقت می تواند دستگاه جذابی باشد. شاید برای شما جذاب باشد که آنباکسینگ هواوی پی ۴۰ پرو پلاس، این پرچمدار ۱۴۰۰ یورویی چینی ها را ببینید، پس با ترنجی همراه باشید. این آنباکسینگ از آن جهت جذاب است که نمونه های موجود برای بررسی مدل پرو پلاس بسیار اندک (بخوانید تقریبا فقط همین یک ویدیو با زبان انگلیسی) هستند.

آنباکسینگ هواوی پی ۴۰ پرو پلاس

آنباکسینگ هواوی پی ۴۰ پرو پلاس

آنباکسینگ هواوی پی ۴۰ پرو پلاس

بسته بندی هواوی P40 پرو پلاس کاملا ساده و قابل انتظار از هواوی است. درون این بسته بندی سفید ساده را بعدا خواهیم دید اما فعلا می توانید روی آن گزینه Explore it on AppGallery را ببینید. این به فروشگاه نرم افزاری هواوی اشاره می کند و به صورت همزمان می گوید که از خدمات گوگل محروم هستید.

نکته عجیب دیگر درباره تصمیم هواوی برای پرچمدار فوق اعلا خود، حافظه رم است. من شخصا در هنگام معرفی خیلی به آن توجه نکردم اما این دستگاه فقط با حافظه رم ۸ گیگابایتی ارایه می شود، چه نسخه ۵۱۲ گیگابایتی را بخرید و چه نسخه پایه که ۲۵۶ گیگابایتی است را داشته باشید!

آنباکسینگ هواوی پی ۴۰ پرو پلاس

آنباکسینگ هواوی پی ۴۰ پرو پلاس

اما درون جعبه چه خبر است؟ یک بسته بندی کاملا قابل انتظار از هواوی که شامل یک قاب شفاف پلاستیکی، یک شارژر فوق سریع ۴۰ واتی، یک کابل USB C، یک هندزفری USB C و البته خود +Huawei P40 Pro است.

شما می توانید آنباکسینگ هواوی P40 پرو پلاس را به همراه نگاه نزدیک به بدنه سرامیکی یا دوربین آن که زوم ۱۰ برابر اپتیکال را برای اولین بار به دنیای موبایل آورده است، در ویدیو زیر ببینید:

نظر درباره هواوی پی ۴۰ پرو پلاس چیست؟ پرچمدار فوق اعلای جذاب شماست؟

اشتراک در
اطلاع از
27 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

شروع شد عزیزان
پست های دیگه از گوشی های سری پی۴۰ رو از دست ندید

arsalan2_3

۲روزپیش تویوتیوب دیدمش

m.b

“نظر درباره هواوی پی ۴۰ پرو پلاس چیست؟ پرچمدار فوق اعلای جذاب شماست؟”

سین‌ا رو هم جو گرفته ها… 😅
پرچمدار فوق اعلای کمر شِکن دشمن فِکن ماست… 😂

ramin123

به نظرم ارزش 400 دلار اضافه تر رو نسبت به p40 Pro نداره. P40 Pro ارزش خرید بیشتری داره.

The Destroyer

تا حدودی موافقم… ۴۰۰ دلار بیشتر برای ۱۳ وات توان شارژ وایرلس بیشتر و زوم اپتیکال ۱۰ برابر و دیجیتال ۱۰۰ برابر و البته بدنه سرامیکی احتمالا برای خیلی‌ها از اون جذابیتی که باید، برخوردار نیست… اما به شخصه اگر اون میزان پول داشته باشم ترجیح میدم چیزی بگیرم که واقعا کامل باشه به خصوص بدنه سرامیکی واقعا جذابه… هرچند خودم اگر پول داشتم نمیرفتم این گوشی رو بخرم… حقیقتش اس ۲۰ الترا هم نمیخریدم به خاطر مشکلاتش… صبر میکردم تا نیمه دوم ببینم چی میشه… چون نیمه اول واقعا گوشیا انقدری که باید جذاب نبودن…

به گفته ی هواوی ؛ پی ۴۰ پرو پلاس برای افراد عادی ساخته نشده چون هزینه و تحقیق و توسعه ی ساختش بالاست .
به عنوان مثال : جایگذاری و سینک دقیق ۲ تا سنسور تله فوتو که یکیش از نوع پریسکوپی ۲۴۰ میلی متریه و در مجموع داخل ماژول دوربین ۵ گانه اش ۳ تا لرزشگیر اپتیکال قرار گرفته به مهندسی پیچیده ای نیاز داره .
در نوع خودش اولین گوشی پریمیوم با دوتا سنسور مختص به زوم به همراه ۳ تا ois هستش.
قطعاً همین استدلال در خصوص شارژر بیسیم ۴۰ واتی هم صدق می‌کنه و در حال حاظر تو این زمینه پیشروعه و نمیشه کم اهمیت جلوه دادش .

The Destroyer

دوستان یه سوال (من دوباره برام سوال پیش اومد…😐📿)
در gsmarena توان شارژ وایرلس معکوس این گوشی رو زدن ۲۷ وات… آیا این عدد واقعا درسته؟ چون هر جور فکر میکنم با عقل جور در نمیاد یهو این حجم از پیشرفت اونم تو تکنولوژی‌‌ای که کلا ۱.۵ ساله اومده… منطقی نیست یهو از ۱۰ وات می ۹ پرو برسن به ۲۷ وات… تو هر سایت دیگه‌ای هم چک کردم توان شارژ وایرلس معکوسشو نزده بودن و فقط ذکر شده بود شارژر وایرلس معکوس داره…

و در خصوص می ۱۰ و می ۱۰ پرو هم باز سوالی برام به وجود اومده که قبلاً هم پرسیده بودم اما گویا کسی ندیده بود… در نسخه چین سری می ۱۰ توان شارژ وایرلس معکوس ۱۰ وات ذکر شده بود که منطقی هم هست با توجه به این که می ۹ پرو همین توان رو داشت اما در نسخه گلوبال می ۱۰ پرو و حتی سایت شیائومی و همین‌طور gsmarena این توان ۵ وات ذکر شده… آیا کسی دلیلشو می‌دونه؟ چون فکر نمیکنم نسبت به نسل قبل پسرفت کنه در این زمینه به خصوص… چون این بخش رو در تبلیغات می ۹ پرو و حتی می ۱۰ پرو خیلی بولد کرده بود شیائومی…

m.b

منم والا سر این معکوس هیچی نفهمیدم آخر… 😂
امیدوارم تو بررسی جاسم بگه چه خبره واقعاً… 😅
دوام کلی باتری رو 90 هرتز رو حذس بزنیم؟ 😅

pooria

😅

😅

😅
خیل خب پس منم میگم 😅

The Destroyer

والا حقیقتش من به تست باتری جی‌اس‌ام آرنا اعتماد ندارم… نه این که غیر واقعی باشه عدداش… مشکلم باهاش اینه که معیارهای تستش در زندگی واقعی کاربردی ندارن..و مثلا هیچ کس نمیاد ۳۳ ساعت با گوشی حرف بزنه یا ۴۰ ساعت تو اینترنت بگرده… اما طبق چیزایی که دیدم رو حالت ۹۰ هرتز بالای ۹ ساعت و نیم اگر اشتباه نکنم با استفاده تقریبا سنگین اسکرین میده… می ۱۰ هم حدود ۱۰ ساعت و نیم… اما این وسط K30 Pro ترکونده با ۱۱ ساعت و نیم… اصلا K30 Pro رو که دیدم بابام ریخت…

m.b

حدس بزن خب… از 80 تا 130 چند میگیره؟ 🤔

The Destroyer

تو ۹۰ هرتز با توجه به چیزی که دیدم باید بالای حدود ۱۰۵-۱۱۰ بگیره و تو ۶۰ هرتز ۱۱۵-۱۲۰

m.b

من حدس میزنم بین 97 تا 102 باشه…

m.b

روی 90 هرتز…

“در gsmarena توان شارژ وایرلس معکوس این گوشی رو زدن ۲۷ وات… آیا این عدد واقعا درسته؟ چون هر جور فکر میکنم با عقل جور در نمیاد یهو این حجم از پیشرفت اونم تو تکنولوژی‌‌ای که کلا ۱.۵ ساله اومده…”
بنیان گذاره این تکنولوژی در مقیاس تجاری نه پتنت خوده هواوی بود که با میت ۲۰ پرو اجراییش کرد پس اتفاقاً با عقل جور درمیاد که بعد از ۱ سالو نیم بازم خودش اینقدر جهش بده به سرعت شارژ بیسیم معکوسش . برای همین چیزاست که میگم هزینه ساخت و تحقیق و توسعه ی این گوشی بالاتر از پی ۴۰ پروعه . احتمالاً جنس سرامیک بهتر از شیشه مدار شارژ بیسیم رو در جریان قرار میده.
اما دلیل اینکه در ظرفیت باتری و توان شارژر سیمی ارتقاء نداشته ، ایده ای به ذهنم نمی‌رسه…

این میزان توان شارژ معکوس برای P40 Pro هم ذکر شده… به علاوه این که هواوی در میت ۳۰ پرو و P30 Pro توان شارژ وایرلس معکوسش ۷.۵ وات بود… این اختلاف خیلی زیاده نسبت به این دو گوشی… خیلی بعیده که یهویی از ۷.۵ بریم رو ۲۷…

نمی‌دونم
شاید شاید اشتباهاتی در درج مشخصات صورت گرفته یا فقط مدل پرو پلاس ۲۷ وات معکوس باشه اما اگه واقعاً حقیقت داشته باشه حرکت فوق العاده با ارزشی زده و می‌تونه تا حد زیادی ظرفیت باتری و شارژر سیمیشو توجیه کنه.

Dr.Nazer

مرگ بر آمریکا
درود بر چین
هواوی بت‌شکن، مرگ بر قانون‌شکن
میخوام یه پی ۴۰ پرو پلاس بخرم سوارش بشم برم بر فراز کاخ سفید و چنگال به سمتش پرتاب کنم و ترامپو با بالشت ترور کنم…

ببخشید اشتباه شد

Amin

گمشو سر پیک نیکت زود اومدی
#روزخوش 😂

_V_

یه سوال ازت میپرسم

میدونی اجمزاجیدم یعنی چی؟…

ببخشید، نه نبخشید اشتباه نشد

m.b

تو همه مارو ترور کردی جیگررر… 😍

Dr.Nazer

ن…مون…
ببخشید اشتباه شد

m.b

ای جان… نگفتی فیلم بعدی رو از کجاش بفرستم؟

Milad7

حیفه که اسپیکر مونو و رم ۸ داره…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)