حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی جدید از پلی استیشن ۵ به همراه دسته DualSense منتشر شد

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | پلی‌استیشن، کانسپت

متاسفانه سونی هنوز ظاهر کنسول نسل نهمی خود را منتشر نکرده است و کاربران منتظر این مهم هستند. در این مدت چندین طرح مفهومی منتشر شده که هر کدام جذابی خود را داشتند. امروز یک طرح مفهومی جدید از پلی استیشن ۵ به همراه دسته DualSense منتشر شده که می تواند جالب باشد، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

پلی استیشن ۵

لطفا توجه داشته باشید که این رندرها، طرح مفهومی پلی استیشن ۵ هستند و شاید محصول نهایی با این طراحی فرق کند. در این رندرها، کنسول پلی استیشن ۵5 را در دو رنگ سفید و مشکی دیده می شوند. استفاده از LED آبی، همسو با DualSense از جمله ویژگی‌های این طرح است. در این طرح، کنسول PS5 به مانند دیگر مدل‌های پیشین خود می‌تواند به صورت افقی و یا عمودی مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین شیوه طراحی آن بی شباهت با کنسول‌های پیشین از جمله PS4 نیست. تنها نکته‌ای که می‌تواند این طراحی را زیر سؤال ببرد، کوچک بودن اگزوزهای تهویه است. با توجه به توان بالای 10 ترافلاپی کنسول PlayStation 5 به نظر می‌رسد که طراحی ظاهری آن هم در زیر سایه نیاز به تهویه قدرتمند قرار گیرد. در نتیجه با اگزوز و دریچه‌های کوچک نمی‌توان انتظار دفع حرارت از چنین تراشه قدرتمندی را داشت.

به گفته برخی منابع، این رندر جدید قابل قبول‌ترین رندری است که تا کنون از پلی استیشن 5 منتشر شده است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی برای Play Station 5 جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1234567890

همون طرح Trash Design اکس باکس سری اکس خیلی هم برا تهویه بهینه تره و هم کم خرج تر.

online_wireless

هر سری یه طرح مغهومی جدید میدن برا پلی ۵ امیدوارم رو‌سخت افزارش بهتر این ها کار کنن تا قدرتمندتر بشه چون روز کاغذ که ضعیف تر از ایکس باس جدیده.

online_wireless

هر سری یه طرح مفهومی جدید میدن برا پلی ۵ امیدوارم رو‌سخت افزارش بهتر این ها کار کنن تا قدرتمندتر بشه چون روز کاغذ که ضعیف تر از ایکس باس جدیده.

Amin

احساس میکنم شبیه ps4 slim ه 🤔 ولی به نظرم از اون طرح قبلی بهتره..

mostafa3

اگزوز 😐

vahid

بسیار زیبا مخصوصا رنگش،،،
در ضمن مطمئنن بعد معرفیش و تستای واقعی میبینیم که توی قدرت هم چیزی از ایکس باکس کم نداره و تمام ضعفاش رو بهبود میخشن و ی دستگاه همه چی تمومو روونه بازار میکنن،،
همه میدونن که پلی استیشن خیلی طرفداری بیشتری نسبت به ایکس باکس داره و بازیای اختصاصیش بیشتر از ایکس باکسه،،
من به شخصه خودم حتی اگه دستگاهی ضعیف تر از ایکس باکس هم باشه بازم پلی استیشن رو به ایکس باکس ترجیح میدم،
دنیای بازی یعنی پلی استیشن و نه هیچ دستگاه دیگه ای

Farcry

منم احتمال خیلی بالا ایکس باکس سری ایکس میخرم.با وجود اینکه به جز ps3 همه کنسول های سونی رو داشتم و تجربه کردم ولی به نظرم مایکروسافت تا الان خوب حرکت کرده و اگر سرمایه و وقت لازم رو به استودیو هاش بده میتونه با انحصاری های سونی رقابت کنه.توی این مدت هم انقدر فن بازی سونی پرست ها رو توی سایت های مثل زو.مجی و گی.مفا دیدم که یه حس تنفر بهم دست داده.

Farcry

حتی سونی پرست بودن خیلی از سایت های خارجی یا داخلی که اخبار گیم رو پوشش میدن کاملا محرز هست( فقط کافیه سایت معروف push square رو برید ببینید.روزانه از ۲۰ تا خبری که میده ۱۸ تاش خبر سونیه و از اون هم ۱۰ تا خبرش درمورد دسته PS5 که میگه میکروفون داره جک ۳/۵ میلی متری میخوره و ……در آخر هم توی یکی از پست هاش میگه اختلاف چند فریم رو اکثر گیمر ها متوجه نمیشن ولی اختلاف لودینگ (یکی دو ثانیه) و سرعت ssd رو همه متوجه میشن پس ما PS5 رو انتخاب میکنیم!) درمورد اون دوقابلیت adaptive triggers و haptic feedback که دومی از زمان ایکس باکس وان روی دسته های ایکس باکس بوده و اولی هم مشابه اون باز توی دسته ایکس باکس وان وجود داشته (درواقع تریگر های دسته ایکس باکس وان سال 2013 برخلاف دسته ps4 {توی ویدیو های teardown مشخصه} دارای موتور کوچیکی بودن که به صورت ضربه ای و ایجاد ارتعاش عمل میکنه و میتونه حس متفاوتی رو در کشیدن کمان نسبت به شلیک گلوله با تفنگ ایجاد کنه.)

AAAA_.reza._AAAA

یعنی دلت میاد قید هوارایزن و گاد اف وار و اسپایدرمن و احتمالا آنچارتد بعدی رو بزنی؟

Milad7

اوف 😍😍😍

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)