حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شبکه اجتماعی دانش آموزان یا شبکه شاد چیست؟

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار داخلی، شبکه‌های اجتماعی

آموزش و پرورش تصمیم گرفته تا شرایط کرونایی، آموزش متوقف نشود و برای این منظور شبکه اجتماعی را طراحی و توسعه داده تا جمعیت عظیم دانش آموزان از آن استفاده کنند. این فضا را آن ها شبکه اجتماعی دانش آموزان یا به اختصار شبکه شاد نامیده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شبکه اجتماعی دانش آموزان یا شبکه شاد

نرم افزار شاد برای iOS

نرم افزار شاد

سامانه آموزش الکترونیکی از سال ها پیش در دانشگاه ها وجود داشت اما در مدارس چنین امکانی فراهم نبود. از همین رو آموزش دروس پایه های مختلف ، ابتدا از طریق رسانه ملی صورت گرفت. این شیوه آموزش از راه دور ، بسیار مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفت و موجب شد که مسئولین به فکر یک سامانه آموزش مجازی پیشرفته بیافتند.

عنوان “شاد” مخفف “شبکه اجتماعی دانش آموزی” می باشد. پس می توان دریافت که سامانه ای تخصصی برای دانش آموزان و فعالیت های مربوط به آن ها به شمار می آید.

سامانه شاد، همان بستری است که برای آموزش مجازی دانش آموزان در نظر گرفته شده است. در این سامانه آموزش به صورت آنلاین انجام می شود و دانش آموزان موظف هستند در ساعات مقرر ، در کلاس های مجازی شرکت کنند. چنان چه امکان حضور در کلاس های آنلاین برای دانش آموز وجود نداشته باشد ، می تواند از فایل های ذخیره شده آن ها استفاده نماید اما باید این موضوع را با معلم و مدیر مدرسه خود مطرح کند.

شما از شبکه شاد استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

اسم های مخفف

پَپَه مخفف پهپاد پست هوایی

اسم منتخب که در توئیتر آقای جهرمی انتخاب شد اما در نهایت اسم پهپاد برای حفظ آبرو وزیر جوان شد نام پیشنهاد کننده یعنی سجاد

حالا اسم پیشنهاد کننده تو توئیتر یه چیز دیگه چی میشد؟

ماشاالله با اسم های مخفف هم مشکل داریم 😂😂

Mahdi

فینچ هستی؟

ahmad

من چند روزه دارم ازش استفاده برای دانش آموزام جای کار داره ولی حس میکنم امنیتش بالاس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)