حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی سایت حرفه ای با استودیو صفر و یک

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

اگر هنوز برای کسب و کار یا شرکت خود وب سایت طراحی نکرده اید بهتر است سریعاً عجله کنید و دست به کار شوید چراکه رقبای شما با داشتن وب سایت در دنیای وب خیلی جلوتر از شما هستند و فروش و سود بیشتری هم دارند اما چرا؟

زمانی که شما وب سایت نداشته باشید مجبورید مجموعه ، شرکت ، سازمان ، فروشگاه و هر کسب و کاری که دارید را به صورت محلی تبلیغ کنید یعنی که از بنر و پخش کردن تراکت در کوچه و خیابان ها کسب و کارتان را تبلیغ کنید . نه اینکه تبلیغات محیطی بد باشد نه . اما در دنیای مدرن امروزی تبلیغات محیطی دیگر کاربرد خود را از دست داده است علاوه بر این تبلیغات محیطی تنها مردم یک منطقه و محله را با کسب و کار ، محصولات و خدمات شما آشنا می کند درصورتی که طراحی سایت به عنوان بهترین راه برای تبلیغات یک کسب و کار ، کسب و کار شما را از جوانب مختلف به همراه تمامی محصولات و خدماتی که ارائه می دهید به تمامی کاربران دنیای وب که شامل: کل کشور و حتی کل جهان می شود معرفی می کند . از این رو کاربران زیادی با بازدید از وب سایت شما با محصولات و خدماتی که ارائه می دهید آشنا می شوند از این رو به تعداد مشتریان شما افزوده شده و فروش ما به صورت ویژه ای افزایش می کند ؛ درنتیجه می توانید کسب و کارتان را زودتر توسعه دهید و به جای داشتن یک شرکت یا یک فروشگاه چندین شرکت و فروشگاه داشته باشید .

خب حالا که تصمیم گرفته اید برای کسب و کار خود یک وب سایت طراحی کنید ، مطمئناً از خودتان می پرسید که چطور باید یک شرکت طراحی سایت حرفه ای و ایده آل پیدا کنید ؟ نگران نباشید ما به شما بهترین و حرفه ای ترین شرکت طراحی سایت را معرفی می کنیم . استودیو صفر و یک یکی از باسابقه ترین و بهترین شرکت ها در زمینه طراحی وب سایت است که از چندین تیم از کارشناسان و برنامه نویسان مجرب برخوردار می باشد که به بهترین شکل ممکن خدمات طراحی سایت را به کاربران ارائه می دهند . اگر دوست دارید بیشتر با شرکت طراحی سایت استودیو صفر و یک و خدماتی که این شرکت طراحی سایت ارائه می دهد ، آشنا شوید ادامه این مطلب را از دست ندهید .

ویژگی‌ های طراحی سایت حرفه ای

  • بالا بودن رتبه سئو یا بهینه سازی وب سایت در گوگل

طراحی وب سایت به تنهایی نمی تواند موجب معرفی کسب و کار ، محصولات و خدمات شما به کاربران دنیای وب شود بلکه این سئو یا بهینه سازی وب سایت در موتورهای جستجو است که موجب می شود وب سایت شما در دنیای وب دیده شود و از طریق آن محصولات و کسب و کار شما به کاربران دنیای وب معرفی شود. استودیو صفر و یک به عنوان یکی از حرفه ای ترین شرکت های طراحی سایت از تیم حرفه ای در زمینه افزایش رتبه سئو سایت در موتورهای جستجو به ویژه گوگل برخوردار است . بنابراین نه تنها می توانید طراحی سایت خود را به استودیو صفر و یک بسپارید بلکه می توانید از خدمات سئو این شرکت نیز استفاده کنید تا وب سایت شما در لینک های اول تا پنجم صفحه اول گوگل قرار بگیرد و بین کاربران دنیای وب دیده شود .

  • بارگذاری سریع وب سایت

یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت های حرفه ای ، بارگذاری سریع آن ها است به گونه ای که مدت زمان بارگذاری وب سایت های حرفه ای زیر 3 ثانیه است از این رو کاربران مجبور نیستند مدت زمان زیادی را برای بارگذاری این نوع وب سایت ها منتظر بمانند . درواقع یکی از مهم ترین دلایلی که موجب می شود کاربران یک وب سایت را ترک کنند و به سراغ وب سایت دیگری بروند ، کند بودن سرعت بارگذاری وب سایت است که همین عامل موجب کاهش رتبه سئو سایت نیز می شود . اگر شما هم دوست دارید تا یک وب سایت حرفه ای داشته باشید تا کمتر از 3 ثانیه بارگذاری شود به شما پیشنهاد می کنیم که طراحی وب سایت خود را به شرکت طراحی سایت استودیو صفر و یک بسپارید .

  • دسترسی آسان به تمامی بخش‌ها و صفحات وب سایت

یکی دیگر از ویژگی های وب سایت های حرفه ای ، طراحی ساده و کاربرپسند آن ها است به گونه ای که وقتی کاربر وارد وب سایت های حرفه ای می شود به راحتی و بدون هیچ گونه سردرگمی به تمامی بخش های این نوع وب سایت ها دسترسی پیدا کرده و از تمامی امکانات و آپشن ها آن ها استفاده می کنند . تحقیقات ثابت کرده است که مدت زمان ماندن کاربران در چنین وب سایت هایی خیلی بیشتر است که موجب افزایش رتبه سئو این سایت ها در موتورهای جستجو می شود.

اگر شما هم دوست دارید یک وب سایت حرفه‌ای داشته باشید تا با استفاده از آن بتوانید کسب‌وکارتان را به صورت چشم‌گیری توسعه دهید تنها کافیست که با کارشناسان مجرب و متخصص شرکت استودیو صفر و یک تماس بگیرید. شرکت طراحی سایت استودیو صفر و یک در زمینه طراحی وب سایت و طراحی و توسعه اپلیکشن‌های قدرتمند در پلتفرم‌های مختلف فعالیت دارد. این مجموعه با برخوردار بودن از یک تیم حرفه‌ای علاوه‌بر ارائه یک وب سایت و اپلیکیشن حرفه‌ای خدمات بیشماری را به شما ارائه می‌دهد برای اینکه بتوانید با کارشناسان خبره این مجموعه در ارتباط باشید می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر استفاده کنید:

شماره‌های تماس:

021 221 21 500

0912 438 10 75

ایمیل پشتیبانی:

info@studio01.ir

پشتیبانی آنلاین:

@studio01_support

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

مچکر 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)