حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی استایل ۳ با اسنپدراگون ۸۴۵ و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری برای بازار ژاپن معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 14 دیدگاه | ال‌جی

ال‌جی و حرکات عجیبش همچنان ادامه دارد. این شرکت فکر می کند در بازار ژاپن می تواند شانس خوبی داشته باشد پس به همین دلیل ال جی استایل ۳ با اسنپدراگون ۸۴۵ و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری برای بازار ژاپن معرفی شده است. بله، اسنپدراگون ۸۴۵ و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری و اگر بخواهم علامت سوال انتهای این جمله بیشتر خودش را نشان بدهد باید به رزلوشن QHD+ هم اشاره کنم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره LG Style3 صحبت کنیم.

ال جی استایل ۳

ابتدا باید بگویم که این دستگاه برای اپراتور دوکومو ژاپن معرفی شده است. برای اینکه اشتباه نکنید هم بد نیست اشاره کنم استایل را با استایلوس اشتباه نگیرید چون این دستگاه قلم ندارد! بسیار خوب به مشخصات بپردازیم و قبل از آن بگویم که با پیش فرض قیمت حدود ۳۵۰ دلار این مشخصات را بخواید چون اگر این قیمت را ندانید سوال های زیادی در ذهنتان شکل می گیرد!

نکته جالب این است که این تلفن از یک چیپست قدیمی دو سال پیش اسنپدارگون ۸۴۵ بهره می برد. البته ممکن است اکنون دو نسل قدیمی باشد اما هنوز یک تراشه پرچمدار است. پردازش مرکزی یعنی CPU هنوز هم در مقابل پیشنهادهای میان رده سری اسنپدراگون ۷۰۰ بهتر بوده و GPU به طور قابل توجهی سریعتر است.

در ادامه تجعب هایی که باید بکنید این است که شما فقط از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه برخوردار خواهید بود. اگرچه کارت های پشتیبانی از حافظه microSD تا 512 گیگابایت نیز وجود دارد. با این وجود چند گیگ رم دیگر یا حتی انتخاب حافظه داخلی بیشتر نمی توانست صدمه ای به ال جی وارد کند!

ال جی Style3 دارای صفحه نمایش OLED نسبتا کوچک ۶.۱ اینچی با وضوح بالا QHD+ است. ابعاد تلفن ذکر نشده است اما باید کاملا فشرده باشد. ما طرفدار ناچ عریض نیستیم و این ناچ عریض فقط به ما یک دوربین ۸ مگاپیکسلی می دهد.

دوربین دوتایی در قسمت پشتی دارای یک ماژول اصلی ۴۸ مگاپیکسل و سنسور عمق سنج ۵ مگاپیکسلی برای عکس های پرتره است. بخش دوربین حتی با توجه به استانداردهای میان رده، کمی خالی است. یعنی ال جی حتی به دوربین فوق عریض هم فکر نکرده است! همچنین حسگر اثرانگشت یک واحد خازنی است که بر روی قاب پشت نصب شده است.

باتری چیزی برای نوشتن باقی نمی گذارد چرا که با ظرفیت 3500 میلی آمپرساعتی ارایه می شود و هیچ اشاره‌ای به شارژ سریع نشده است. بد نیست بدانید که شارژ بی سیم پشتیبانی نمی شود. خبر خوب ولی این است که این گوشی با رده بندی IP68 و IPX5 ضد آب است.

این دستگاه فعلا برای بازار ژاپن ارایه شده است و مشخص نیست که به بازار جهانی راه پیدا کند. نظر شما درباره انتخاب قطعات داخلی ال جی استایل ۳ چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

بچه ها میارزه دو تومن بیشتر بدم s10 plus بگیرم ؟ اخه هرچی فکر میکنم نمیتونم خدم رو راضی کنم فقط برا نمایشگر بهتر و اسپیکر استریو اینقد پول بدم از طرفی من توی شهرستانم و قطعات هم سخت گیر میاد ( برای پرچم دار اینجا همه سری j یا a سام رو دارن )

pooria

خب این منفی یعنی چی یعنی نه ؟

Amir galaxy

اگه قیمت کمتر برات مهمه همون p30 pro بخر
اما S10 plus پکیج کامل تریه

V800B

دقیقا بین چ گوشی های گیر کردی

Milad7

سلام به نظرم ارزش نداره 12 تومن جای اس 10 پلاسی که 1 نسخه اندروید دیگه پیشتر نمیگیره بدی!
همون 9.5 بده پی سی پرو بخر لااقل 2و نیم صرفه جویی کردی

Milad7

البته میتونی mi 10 pro هم با قیمت 13 تومن بخری

https://bestchina.ir/product/xiaomi-mi-10-pro-256gb/

bh974

جالب میشد اگه شرکتا جای استفاده از چیپستای میانرده جدید از تراشه های پرچمدار سال قبل استفاده میکردن

1234567890

اما در اون صورت گوشی ها تو فناوری های قدیمی گیر میفتادن.

الان اسنپدراگون ۷۶۵ از 5G پشتیبانی می‌کنه. این تراشه از اسنپدراگون ۸۵۵ ضعیف تره اما یک سوال آیا اسنپدراگون ۸۵۵ از ۵G پشتیبانی میکنه؟ خیر.
و البته خیلی فناوری های دیگه.
حتی بهبود معماری چیپست و خیلی چیزای دیگه.

bh974

بله حرفتون صحیحه در مورد فناوری های جدید بنده از نظر قدرت پردازشی نظرمو گفتم

Finch

همین کارا رو می‌کنه که سالی ۱۰۰ ۱۵۰ ملیون دلار ضرر میده بخش گوشیش دیگه

Mani

پس از پایان احتمالی اپیدمی اسنپدراگون 821 شاهد شیوع ویروسی جدید به نام اسنپدراگون 845 در گوشی های ال جی خواهیم بود

M.tvi

یادش بخیر ال جی سابق چقدر ابهت داشت اما شده مثل ایران خودرو و سایپا که هر چی تو انبارش ریخته جمع میکنه یچیزی باهاش میزنه

Mahdi

بعضی ویژگیهاش خوبه مثل تراشه قدرتمند و گواهی ضدآب و کیفیت بالای صفحه و بعضی از ویژگیها رو هم نداره مثل باتری قدرتمند و 5g البته اگه قیمتش ارزونتر بود میشد نبود 5g رو توجیه کرد

Milad7

پردازنده اش قدیمه 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)