حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش رایگان سرعت اینترنت خانگی به ۱۶ مگابیت در اردیبهشت

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

در این ایام شاهد افت شدید سرعت اینترنت چه در سرویس خانگی و چه در سرویس های همراه هستیم. امروز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش رایگان سرعت اینترنت خانگی به ۱۶ مگابیت‌برثانیه تا پایان اردیبهشت خبر داد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

افزایش رایگان سرعت اینترنت خانگی

جداسازی اینترنت کودکان

شیوع کرونا در کشور منجر به قرنطینه اختیاری افراد شده و در این میان مصرف اینترنت به‌عنوان راهی برای گذراندن اوقات فراغت، استفاده از روش‌های دورکاری و آموزش مجازی افزایش یافته است. البته سرعت و کیفیت اینترنت هم از مواردی است که همواره دغدغه کاربران بوده و در این شرایط همه نیازمند کیفیت مناسب برای فعالیت‌های اینترنتی خود هستند.

محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- برای تسهیل شرایط دورکاری کارمندان، آموزش مجازی دانش‌آموزان و دانشجویان و همچنین به دلیل افزایش مصرف کاربران از اینترنت، دستور به فعال کردن بسته‌های ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت برای تمامی کاربران ثابت داد و همچنین برخی از سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیون‌های اینترنتی را رایگان کرد.

او همچنین درباره فراهم بودن امکان آموزش از راه دور نیز گفته بود که با توجه به احتمال مدارس و دانشگاه‌ها و شرایط ایجادشده، با همکاری وزارت علوم و آموزش و پرورش، امکانات ویژه‌ای جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم شده تا میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجو ضمن حفظ سلامت خود، از تحصیل علم هم جا نمانند.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی در جدیدترین توییت خود نوشت:

با آغاز مجدد کلاس‌های مجازی مدارس و دانشگاه‌ها، به شرکت‌های اینترنت خانگی ابلاغ کردیم که تا پایان اردیبهشت سرعت همه‌ مشترکین خود را «رایگان» به ۱۶مگابیت ارتقا دهند.

او همچنین با بیان اینکه این دستورالعمل ساعتی قبل در اکثر این شرکت‌ها اجرایی شده، از رشد هفت درصدی متوسط مجموع پهنای باند خبر داد. سرعت اینترنت شما چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هادی

این باز حرف زد 😭😭

I love htc

آقا مطمئن باشید سرعتتون از اینی که هست بدتر میشه😢😢😭😭

The Destroyer

مال من الان ۸ مگابیته که عملا فقط صبح این سرعته… بعدش تو شب حتی به حدی میرسه که عکس هم نمیتونم دانلود کنم… میخواید درست کنید دمتون گرم اما درست درست کنید… نه این که کل بعد از ظهر از ۱۰۰ کیلوبایت برثانیه بیشتر نشه و فقط ۱ ساعت سرعت ۱۶ مگابیت داشته باشیم…

Yusef

یه لحظه فکر کردم خودم این کامنت رو نوشتم . نت من پارس آنلاینه و دقیقا با همین مشخصاتی که گفتید . شرکت اینترنت شما چیه؟

hamid reza

نت گوشی ایرانسل هم همینطوره شب به حدی میرسه که نمیتونم یه عکس رو تو تل لود کنم ولی صبح تا 7 مگ هم سرعت دانلود دارم بعد از ظهر هم پایینه ولی شب اصلا قابل تحمل نیست

Amin

من که خیلی وقته خودمو از دست adsl و این کوفت زهرمارا راحت کردم الانم TD-LTE ایرانسل دارم سرعتش از adsl بهتره فقط بسته هاش هم کم حجمه هم گرون جدیدا هم که قیمتا رو بیشتر کرده 😏

Milad7

الکی میگه….

Milad7

در ضمن ۶۰۰ تومن هم برای خرید مودم جدید نیاز هست!!!

Ali.leader

اینا خوده کرونا هستن
سرعت نت من 16 مگ هستش اما میانگین سرعت دانلود من 550 کیلوبایته
خدا لعنتشون کنه
انشالله این کرونا حلقشون رو پاره کنه .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)