حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته رایگان اینترنت تکذیب شد

نوشته

3 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، اینترنت

با شیوع ویروس کرونا و تدابیر دولت برای خانه نشین کرده کردم، بسته ۱۰۰ گیگ رایگان برای کاربران اینترنت خانگی فعال شد. پس از آن در روزهای اخیر صدا و سیما درباره بسته رایگان اینترنت مجدد خبر داد. متاسفانه یا شاید هم خوشبختانه، خبر بسته رایگان اینترنت تکذیب شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا داره آن صحبت کنیم.

تکذیب خبر بسته رایگان اینترنت

رادکانی با اشاره به خبر فعال شدن بسته‌های اینترنت رایگان برای مردم، این موضوع را شایعه دانست و تکذیب کرد.

اسماعیل رادکانی مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور تامین و بهبود ارتباطات مناسبت های مذهبی ملی و منطقه ای، درباره تمدید بسته‌های اینترنت رایگان به شبکه‌های خانگی و اپراتورهای تلفن‌های همراه، بیان کرد:

از صبح خبرهایی مبنی بر فعال شدن اینترنت رایگان در فضای مجازی و سایت‌های خبری منتشر شده، که آن را کاملا تکذیب می‌کنم. در واقع هیچ خبری درباره تمدید یا فعال شدن اینترنت رایگان وجود ندارد و آن را تکذیب می‌کنم.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به جایگاه من در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیان موضوع اینترنت رایگان در حوزه اختیارات من نیست و طرح چنین موضوعی از طرف من رَد شده است. فعال شدن اینترنت رایگان، شایعه‌ای است که از همین جا، آن را تکذیب می‌کنم.

نظر شما چیست؟ دوست داشتید اینترنت رایگان ارایه شود و سرعت کاهش یابد یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mani

​🔴🔴🔴 پیشنهاد عدم برگزاری کنکور در سال ۹۹/ دانشگاه‌ها بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان را بپذیرند!
👤میرزاده، عضو کمیسیون آموزش مجلس:
🔹تا زمانی که آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها را مشخص نکردیم، طبیعتا راجع به تاریخ دقیق کنکور هم نمی‌توان چیزی گفت. با این وضعیت در تاریخ مشخص شده، امکان برگزاری کنکور نیست و این آزمون باید به تعویق بیافتد
🔸اول از همه باید شروع سال تحصیلی دانشگاه‌ها مشخص شود و بعد از آن باید ببینیم که تاریخ کنکور در چه زمانی باشد. نکته دیگر این است که اگر به هر دلیلی شرایط برای کنکور فراهم نشد، در خصوص کنکور قانون وجود دارد و می‌توان بر اساس سوابق تحصیلی اختیارات لازم را به همه دانشگاه‌ها  داد، بسیاری از کشورها پیشرفته دنیا به همین شیوه دانشجو می‌پذیرند./ ایلنا

Milad7

توقعی غیر از این داشتید ؟!

Alireza1995

اخبار شبکه خبر گفت که

از زبان معاون وزیر در رگولاتوری
مگ داریم

صدا و سیما دروغ چیزی پخش نمیکنه
صدا و سیما میلی است که

Amir galaxy

تکذیب نمیشد تعجب می کردیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)