حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت رابط کاربری One UI 2.1 سامسونگ برای چه دستگاه هایی ارایه می شود؟

نوشته

3 سال قبل | 20 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

درباره آپدیت رابط کاربری One UI 2.1 اخبار چندی در ترنجی خواندیم. اگر دوست دارید بدانید که آپدیت رابط کاربری One UI 2.1 سامسونگ برای چه دستگاه هایی ارایه می شود، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت رابط کاربری One UI 2.1

آپدیت رابط کاربری One UI 2.1

آپدیت رابط کاربری One UI 2.1

تا پیش از این علاوه بر خانواده گلکسی اس ۲۰، گوشی‌های  گلکسی A70 ، گلکسی A30 و گلکسی A50s نیز توانسته‌اند علاوه بر اندروید ۱۰ به رابط کاربری One UI 2.1 ارتقا پیدا کنند.

قرار است رابط کاربری One UI 2.1 طراحی پربازدهی داشته باشد که شما را بدون مزاحمت در کاری که انجام می‌دهید به روز نگه می‌دارد. اعلان‌ها فضای کمتری می‌گیرد، بنابراین می‌توانید بر مسائل حتی مهم‌تر تمرکز کنید.

علاوه بر آن منو‌ها و ویژگی‌های صفحه تیره در تمام قسمت‌های رابط کاربری One UI 2.1 کار گذاشته‌اند تا صفحه‌نمایش شما کم نورتر و چشمان شما راحت‌تر بماند. One UI 2.1 برای مدیریت استفاده از گوشی و تمرکز بر مسائل مهم زندگی، ابزاری به شما می‌دهد.

به هر حال سامسونگ تائید کرده که تمام اعضای سری گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰ نیز می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند. این ویژگی هم‌اکنون برای کاربران کره‌ای قابل دسترس است و احتمالاً به زودی برای سایر رام‌ها نیز ارائه خواهد شد.

آپدیت رابط کاربری One UI 2.1 برای گلکسی اس ۹ و گلکسی نوت ۹ ارایه خواهد شد

همچنین احتمالا تمام اعضای سری گلکسی اس 9 و نوت 9 نیز قادر خواهند بود رابط کاربری One UI 2 را دریافت کنند. البته این محصولات پیش‌تر نسخه دوم One UI را دریافت کرده‌اند، از این رو احتمالا ویژگی‌های چشمگیری در نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ مشاهده نخواهد شد.

اغلب قابلیت‌ها مربوط اپلیکیشن دوربین همچون Single Take، Night Hyperlapse، فیلترهای سفارشی و حالت تصویر برداری در شب است که در سری گلکسی اس 20 مورد توجه قرار گرفت و سامسونگ اکنون آن‌ها را برای سایر مدل‌ها نیز ارائه کرده است. فهرست تمام ویژگی‌های جدید رابط کاربری One UI 2.1 از طریق این لینک قابل دسترس است.

نظر شما چیست؟ شما کاربر سامسونگ هستید؟ رابط کاربری One UI 2.1 به شما خواهد رسید؟

اشتراک در
اطلاع از
20 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

هنوز وان یو آی ۲ رو تست نکردم⁦☹️⁩

yasin.kh

متاسفانه سامسونگ نداریم که تست کنیم 🙂

pooria

مصطفی جان من شهرستان هستم اگه بخوام گوشیمو معاوضه کنم سایتی هست که از صحت محصولات بشه اطمینان حاصل کرد و اون برامون کاراشو بکنه ؟

m.b

معاوضه نه ولی برای فروش ایسام هست…
برای معاوضه فکر کنم فقط همین شیپور و دیوار هست که خودت باید کاراش رو انجام بدی…

Shiral

متاسفانه ایسام سودی که از معامله شما میگیره تا همین چند وقت پیش از سود شرکت سازنده گاها بالاتر بود😊.حالا اغراقه اما در حد مثلا یک گوشی ۷ یا ۸ میلیونی مثلا ۳۰۰ ۴۰۰ هزار تومان پول می‌گیره اما allbay alldigitall خیلی منصف تره و شرایط و قوانین اش هم محکمه و پولی که میگیره کاری به قیمت گوشی نداره و معمولا نهایتا ۵۰ هزار تومان هست.مگر اینکه جدیدا قوانین این دو سایت عوض‌شده باشند

m.b

آها ممنون بابت توضیح… 🙏
من تا حالا تجربه‌شو نداشتم…

Farcry

برای خرید فروش کالای دست دوم سایت آل دیجیتال قسمت allbay هم مطمئنه.2 تا 6 روز هم زمان تست داره و اول پول توسط خریدار به سایت واریز میشه و قبل از تایید سالم و بدون مشکل بودن گوشی توسط خریدار، پول رو برای فروشنده حواله نمیکنه.خپد من تاحالا چند بار توی این سایت گوشی معامله کردم کاملا مطمئنه.درضمن میشه معاوضه هم انجام داد.

Shiral

بنده هم ۳ یا ۴ بار خرید یا فروش کردم حتی اگر از دیوار میخواستم بخرم گفتم توی آل دیجیتال ثبت کنه تا معامله با اطمینان صورت بگیره.قوانین اش هم مثل ایسام هست اما دندون ایسام خیلی خیلی گرده

m.b

https://www.gizchina.com/2020/04/01/here-are-the-first-features-of-the-xiaomi-miui-12-photos/
برخی از مشخصات miui 12 منتشر شد جناب عطایی…

Dr.Nazer

بله خواهد رسید
#این

pedram_01

اگ برای اس ۹ پلاس بیاد واقعا فوق‌العاده میشه بهترین گوشی عمرم اس ۹ پلاس بود . تو این دوسال نیم که داشتمش فوق‌العاده ترین گوشی ممکن بود . هنوز که هنوزه نمیتونم یه جایگزین درستی براش انتخاب کنم . فعلا نظرم رو اس ۲۰ پلاس یا شیامی می ده پرو هستش.

Shiral

ورژن ۲ اون رو گوشیم نصبه نمی‌دونم واقعا تفاوت فاحشی داشته باشه یا خیر

Finch

یکی از کامل ترین و کم باگ ترین رابط کاربری هاس این one ui

Milad7

طبیعتا برای نوت9 هم میاد دیگه

Behzad66j

گوشی من آپدیت شده s10+
بعد از آپدیت افکت مواج هنگام باز کردن قفل توسط اثر انگشت تبدیل به یه افکت دیگه شده
یه دایره فقط نشون میده
چیکار بکنم مثل قبل بشه؟

Dr.Nazer

نمیشه دیگه
انیمیشنش مث سری اس ۲۰ شده…

Behzad66j

آخه چه کاریه
اون افکت مواج و باحال
شده این افکت مسخره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)