حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت تلگرام نسخه ۶ با ویژگی فولدربندی چت ها بالاخره از راه رسید

آپدیت نسخه ۶ تلگرام یک آپدیت جذاب خواهد بود، البته برای کاربران نه برای کلانت های ثالث که برای برخی ویژگی های ارایه شده در این نسخه تلگرام، استفاده می شدند. امشب آپدیت تلگرام نسخه ۶ با ویژگی فولدربندی چت ها بالاخره از راه رسیده و می خواهیم با هم در ترنجی درباه آن صحبت کنیم، با من همراه باشید.

آپدیت تلگرام نسخه ۶

تلگرام می گوید بسیاری از کاربران ما به خاطر کار و تحصیلات خود حتی در هفته های گذشته به تلگرام اعتماد می کنند. برای اطمینان از اینکه لیست های چت همه می توانند با تعدد مکالمه مواجه شوند و پیامهای مهم را از دست ندهید، امروز “پوشه چت” را معرفی می کنیم.

پوشه چت تلگرام

آپدیت تلگرام نسخه ۶

آپدیت تلگرام نسخه ۶

اگر چت های بیش از حد زیادی دارید، اکنون می توانید سرگرمی را از محل کار یا چیزهای خانوادگی از وسایل مدرسه جدا کنید، سپس بین زبانه ها انگشت خود را بکشید تا به سرعت به هر یک از چت های خود دسترسی پیدا کنید.

شما می توانید تمام چت های یک نوع خاص، مانند کانال ها، یا خوانده نشده را فولدربندی کنید.

وقتی لیست چت شما به اندازه کافی طولانی باشد که شروع به درهم و برهم زدن کند، پوشه ها در رابط موجود می شوند. از طرف دیگر، می توانید از این لینک در برنامه خود برای فعال کردن پوشه چت استفاده کنید.

پین کردن تعداد نامحدود چت

پین کردن تعداد نامحدود چت

در این پوشه ها شما توانایی پین کردن تعداد نامحدود چت را دارید. همانطور که در تصویر بالا می بینید دیگر از شر محدودیت تعداد پین کردن خلاص می شوید.

آرشیو پیام های تلگرام

آرشیو پیام های تلگرام

آرشیو پیام های تلگرام

پوشه چت برای بهتر دیده شدن برخی از چت های شما بهتر کار می کند. اگر به دنبال مخفی کردن برخی از گفتگوهای خود از منظر هستید ، به جای آنها بایگانی کنید.

برای انتقال آن به پوشه بایگانی شده بایگانی، انگشت خود را به چپ بکشید. هنگامی که یک گپ بایگانی شده یک اعلان دریافت می کند، از پوشه خارج شده و به لیست گپ شما باز می گردد. گپ های خاموش برای همیشه بایگانی می شوند.

می توانید آرشیو کردن پیام در تلگرام را با کشیدن سمت چپ روی آن ، پنهان کنید. دوباره آن را با کشیدن صفحه به پایین مشاهده کنید.

در اندروید اگر از پوشه استفاده می کنید، سوایپ کردن برای بایگانی کردن کار نمی کند. درعوض، می توانید مدت طولانی بر روی گپ بزنید تا منوی اقدامات باز شود که در آن می توانید چندین گپ را انتخاب کنید و سپس همه آنها را به یکباره پین، بی صدا، بایگانی کنید یا همه آنها را حذف کنید.

همگام سازی با تلگرام دسکتاپ

مانند همه موارد موجود در تلگرام (به غیر از گفتگوی های مخفی) ، پوشه های چت شما یکپارچه با سایر برنامه های متصل شده شما، از جمله برنامه های دسکتاپ ما همگام سازی می شوند. با تشکر از فضای اضافی موجود در صفحه رایانه شما، یک نوار کناری پوشه اضافه کردیم و همچنین برخی از نمادها برای شناسایی پوشه های شما.

آمار کانال در تلگرام نسخه ۶

آمار کانال در تلگرام نسخه ۶

آمار کانال در تلگرام نسخه ۶

اگر کانالی با بیش از ۱۰۰۰ مشترک دارید، اکنون می توانید آمار دقیقی از رشد و عملکرد پست های آن مشاهده کنید. با این اطلاعات، می توانید بفهمید که چه چیزی کار می کند و واقعاً چه خوب کار می کند.

همچنین در هنگام ضبط پیام تصویر طراحان تلگرام برخی انیمیشن های موجی فانتزی را در زیر انگشت شما اضافه کردند.

اموجی های جدید تلگرام ۶ برای کرونا

آخرین موارد اضافه شده در ارتش ایموجی های متحرک می تواند به شما کمک کند شجاع باشید و از دوستان خود بخواهید که در امنیت و سلامت خود باقی بمانند.

و یک مورد دیگر: در تلگرام ۶ تاس بریز و بازی کن:

در حالی که دنیا در حال خاموش شدن است ، بازی های Catan یا D&D را از دست ندید! برای دریافت شماره تصادفی معتبر از تاس های متحرک، به هر گپ ارسال کنید.

علاوه بر این که سعی کنید شانس خود را آزمایش کنید، اگر یک نظرسنجی گروهی یا بحث دوستانه به یک تصمیم تقسیم برانگیز برسد، می توانید از آن به عنوان یک راه انداز استفاده کنید. شماره را انتخاب کنید – نزدیکترین کسی که برنده می شود!

شما تلگرام نسخه ۶ را دریافت کردید؟ کدام ویژگی برای شما جذاب تر بود؟ شما می توانید از اپ استور یا گوگل پلی آپدیت تلگرام موبایل را دریافت کنید.

اگر حوصله وارد شدن به فروشگاه نرم افزاری را ندارید روی لینک مستقیم زیر تپ کنید:

دانلود تلگرام نسخه ۶ برای اندروید از گوگل پلی (تپ کنید)

دانلود تلگرام نسخه ۶ برای iOS از اپ استور (تپ کنید)

 

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Mohammadipouya

عالی شد همینی ک میخواستم

hamid reza

برای من که فقط از نسخه اصلی استفاده میکنم خیلی عالیه فقط کاش به دسکتاپ هم اضافه بشه

Alireza1995

قبلا از این نسخه تلگرام اصلی استفاده می‌کردم

ولی متاسفانه باب میل نبود و حذف کردم و از روزی که تلگرام پلاس یا همون پلاس مسنجر نصب کردم. ایتقد راضی هستم که نگو

Amir galaxy

خیییلی خوب

AAAA_.reza._AAAA

اون ex_boyfriend چی میگه تو عکسا؟😂😂

Milad7

بهترین پیام رسان 🙂

Milad7

ولی من همچنان با تلگرام ایکس راحت ترم

Milad7

ولی من همچنان با ت ل گ ر ا م ایکس راحت ترم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)