حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش آرشیو کردن و از آرشیو درآوردن پیام تلگرام

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | آموزش و راهنمایی، پیام رسان

آپدیت تلگرام ۵.۶ با قابلیت آرشیو پیام ها ارایه شد و این ویژگی بین کاربران تلگرام بسیار محبوب شد است. رابط کاربری تلگرام بسیار ساده و راحت برای این عمل طراحی شده ولی برخی از کاربران کمی با آن مشکل دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آموزش آرشیو کردن و از آرشیو درآوردن پیام تلگرام را مرور کنیم.

آموزش آرشیو کردن پیام تلگرام

برای آرشیو کردن پیام در تلگرام بسیار راحت می توانید در صفحه اصلی روی چت از راست به چپ سوایپ کنید تا چت، گروه یا کانال مد نظر آرشیو شود.

آرشیو کردن پیام تلگرام

آرشیو کردن پیام تلگرام

پس از اینکه پیام شما آرشیو شود، پایین تلگرام یک پیام چند ثانیه ای ظاهر می شود که به شما اطلاع می دهد گفتگو شما آرشیو شد و اگر اشتباها این کار را انجام داده اید، می توانید از گزینه Undo استفاده کنید.

پیام های آرشیو شده تلگرام کجاست؟

پیام های آرشیو شده تلگرام کجاست؟

پیام های آرشیو شده تلگرام کجاست؟

همانطور که در تصویر بالا می بینید، پیام های آرشیو شده تلگرام به صورت پین شده و بالای لیست تمام گفتگوهای نشان داده می شود. با وارد شدن به آن می توانید پیام های آرشیو شده تلگرام را ببینید. در این صفحه می توانید پیام ها را پین کنید و تمام مواردی که در لیست عادی پیام ها دارید، اینجا هم دارید.

آموزش از آرشیو درآوردن پیام تلگرام

آموزش از آرشیو درآوردن پیام تلگرام

آموزش از آرشیو درآوردن پیام تلگرام

اما برای از آرشیو درآوردن پیام تلگرام هم به همان سادگی می توانید عمل کنید. از صفحه اصلی تلگرام وارد بخش پیام های آرشیو شده شوید. در این لیست هر گفتگویی را که می خواهید از آرشیو درآورید، از راست به چپ سوایپ کنید تا پیام از آرشیو درآمده و به لیست اصلی پیام ها برگردد.

نظر شما درباره ویژگی پیام های آرشیو شده تلگرام چیست؟ از آن استفاده می کنید؟

همچنین بخوانید: آموزش فولدربندی چت تلگرام

آموزش فولدربندی چت تلگرام

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)