حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو فایند ایکس ۲ لایت را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو

به تازگی تصویری از گوشی اوپو فایند ایکس ۲ لایت شرکت اوپو به بیرون درز پیدا کرده که در صورت حقیقی بودن با یکی گوشی میان رده با قابلیت‌هایی همچون دوربین چهارگانه روبه‌رو خواهیم شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اوپو فایند ایکس ۲ لایت را ببینید.

اوپو فایند ایکس ۲ لایت

اوپو فایند ایکس ۲ لایت

اوپو فایند ایکس ۲ لایت

اگر یکی از دنبال کنندگان اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند باشید، احتمالاً در جریان هستید که شرکت اوپو اواخر سال گذشته از گوشی فایند ایکس ۲ با ویژگی‌های منحصر به فردی رونمایی کرد.

استفاده از دوربین قدرتمند یکی از نکاتی بود که در این گوشی‌های هوشمند مورد توجه بوده است و حاصل این توجه، قرار گرفتن گوشی اوپو فایند ایکس ۲ در رتبه اول برترین دوربین گوشی‌های موبایل در بنچمارک DxOMark است.

در همین راستا روز گذشته شاهد انتشار تصاویری از گوشی فایند ایکس ۲ لایت بودیم که از آن می‌توان به عنوان نسخه ارزان‌تر فایند ایکس ۲ یاد کرد. در عین حال نمی‌توان از شباهت آن با گوشی Oppo Reno 3 Vitality Edition صرفنظر کرد و شاید بتوان آن را به نوعی همان گوشی با نامی جدید دانست.

هرچند منبع خبر اطلاعاتی پیرامون مشخصات این محصول ارائه نکرده است، اما به وضوح می‌توان استفاده از دوربین چهارگانه در قاب پشتی آن را مشاهده کرد. البته از آنجاکه فایند ایکس ۲ لایت در قالب یک گوشی میان رده راهی بازار می‌شود، به احتمال زیاد نه خبری از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود و نه زوم ۱۰ برابری اپتیکال.

علاوه بر استفاده از نمایشگر تمام صفحه با بریدگی قطره‌ای و فریم فلزی با حاشیه‌های صیقلی، اطلاعات دیگری از تصویر فوق استخراج نمی‌شود. در پایان شاید جالب باشد که بدانید برخلاف سایر مدل‌های میان رده اوپو، احتمالا شاهد عرضه این محصول علاوه بر چین در سایر بازارهای منتخب نیز خواهیم بود.

نظر شما درباره اوپو فایند ایکس ۲ لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aryak1

اوپو یه جوریه داشتم ها ولی همیشه انگار یه چیزش کمه

Milad7

فعلا که چیز خاضی مشخص نشده 😐

Amir galaxy

زیبا است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)