حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو فایند ایکس ۲ لایت با اسنپدراگون ۷۶۵ جی به قیمت ۵۲۵ دلار در پرتغال رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | اوپو

اولین مرتبه دو هفته پیش بود که اوپو فایند ایکس ۲ لایت لو رفت. این دستگاه یک میان رده 5G با قیمت مناسب می تواند باشد که توجهات را به خود جلب کند. امروز اوپو فایند ایکس ۲ لایت با اسنپدراگون ۷۶۵ جی به قیمت ۵۲۵ دلار در پرتغال رسما معرفی شده که شاید قیمت نسبت به انتظاری که داریم کمی بالاتر باشد اما به هر حال در کل بد نیست. بله، با توجه به معرفی در اروپا به نظر می رسد که دلیل این قیمت بالا را متوجه شدیم!

اوپو فایند ایکس ۲ لایت

اوپو فایند ایکس ۲ لایت

اوپو فایند ایکس ۲ لایت

سری Oppo Find احتمالا یکی از موفق ترین سری Oppo تا به امروز است. این شرکت پس از یک وقفه طولانی، تصمیم به احیای این مجموعه با Oppo Find X 2018 گرفت. این دستگاه با ارایه دوربین های پاپ‌آپ‌طور و صفحه نمایش تمام صفحه، بسیار جاه طلب بود.

با این حال در سال ۲۰۱۹ با توجه به موفقیت در ترکیب Oppo Reno ، یک وقفه دیگر برای سری Oppo Find داشتیم. امسال این شرکت با انتشار دو تلفن هوشمند جدید Oppo Find X2، برنامه های Oppo Find خود را از سر گرفت. اکنون، خانواده عضو جدیدی پیدا می کنند. عضو جدید سری Find، با نام Oppo Find X2 Lite مدتی در شایعات دیده شده بود. امروز، آن را در پرتغال از طریق وب سایت محلی شرکت معرفی کرده اند.

اوپو متعهد به گسترش تولیدات خود برای تلفن های هوشمند 5G است. اوپو فایند ایکس ۲ لایت جدیدترین تلفن هوشمند است که با پشتیبانی از استاندارد شبکه جدید به بازار می آید.

این دستگاه در قلب خود اسنپدراگون ۷۶۵ جی را تپنده پیدا می کند. این یک گوشی هوشمند میان رده بالایی است و دارای برخی ویژگی هایی است که فقط در تلفن های هوشمند رده بالا موجود است. در کنار قدرت پردازش ، ما 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز داریم. البته Oppo ممکن است پیکربندی های بیشتری را در آینده راه اندازی کند. از ویژگی های 5G این گوشی می توان به حالت 5G هوشمند اشاره کرد که به تلفن اجازه می دهد تا برای حفظ باتری، یکپارچه بین شبکه های 5G و 4G تغییر کند.

اوپو فایند ایکس ۲ لایت

اوپو فایند ایکس ۲ لایت

این دستگاه با صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED با وضوح FHD + و ناچ قطره‌ای طور ساخته شده است. علاوه بر این، این پنل توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می شود و از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز برخوردار است. متأسفانه، فقط دارای رفرش ریت 60Hz است. طبق گفته این شرکت، این نمایشگر می تواند تا 600 نیت روشنایی داشته باشد. جالب اینجاست که این دستگاه فقط 180 گرم وزن دارد و با ضخامت فقط 7.96 میلی متر بسیار نازک است. با تحقیقات اوپو Find X2 Lite طراحی جدیدی از آنتن را به دست می آورد. طبق گفته این شرکت، مطابق با موقعیت کاربر تنظیم می شود. در نتیجه ، مهم نیست که چگونه از تلفن هوشمند استفاده می کنید ، بهترین سیگنال را دریافت کنید.

بخش دوربین از مجموعه چهار دوربین در قسمت عقب و یک دوربین سلفی در قسمت جلویی تشکیل شده است. بخش دوربین اصلی توسط یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 تجهیز می شود. علاوه بر این، یک واحد دوربین ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو در کنار یک دوربین ۲ مگاپیکسلی تک رنگ برای یکپارچه‌سازی با سیستم لنز پرتره وجود دارد. در قسمت جلو ، ما یک دوربین عکسبرداری سلفی 32 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 داریم.

اوپو فایند ایکس ۲ لایت مجهز به اندروید ۱۰ است و رابط کاربری ColorOS 7 با تمام تغییرات خاص در بالای آن کار می کند. در میان آنها، ما فضای بازی داریم که برای بهبود تجربه بازی در این دستگاه کار می کند. اسنپدراگون ۷۶۵ جی یک SoC قدرتمند است و می تواند همه چیز را بدون هیچ مشکلی اجرا کند. Oppo Find X2 Lite از باتری 4،025 میلی آمپر ساعتی که از طریق فناوری شارژ سریع VOOC 4.0 شارژ می شود، نیرو می گیرد. در نتیجه ، کاربران فقط در 20 دقیقه می توانند 50٪ باتری را شارژ کند.

اوپو Find X2 Lite با قیمت 500 یورو (525 دلار) در اروپا به فروش می رسد، با این حال هنوز هیچ جزئیاتی در مورد مناطقی که دستگاه در آن ارایه خواهد شد، در دست نیست. هم اکنون این دستگاه در دو رنگ Pearl White و Moonlight Black در دسترس است.

نظر شما درباره اوپو فایند ایکس ۲ لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خب هرچی میخواد باشه k30pro خیلی بهتره البته

EIA

احسنت
منم میخواستم همینو بگم تازه اسنپدراگون ۸۶۵ کجا ۷۶۵ کجا

البته من با توجه به قیمتهای غیر منصفانه همه گوشی ها از اس۲۰ اولترا گرفته تا می۱۰پرو و پی۴۰پرو و اوپو و … فعلا انتخاب اولم برای خرید شده k30pro البته نسخه زوم ادیشن با لنز تله‌فوتو و زوم اپتیکال 3x و هیبرید 30x

EIA

تازه شنیدم نسخه‌ای با رم ۱۲ گیگ و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت هم خواهد داشت که دیگه با اسنپ۸۶۵ و رم ddr5 و ufs3 که نه بلکه ufs 3.1 ، فوق‌العاده خواهد بود و البته قیمت مناسب

Mahdi

آره و احتمالا نیمه دوم میاد

afsoon

قیمت اروپا که مهم نیست قیمت خود چین و هند و خاورمیانه مهمه که فکر نکنم به می ۱۰لایت نزدیک هم باشه .گوشی بدی نیست ولی قیمتش خعلی گران هست

Mani

ارزشش کمه

bh974

قیمت بالاس

Milad7

برعکس مدل پرو ارزش خرید نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)