حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش فروش لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی با افزایش دورکاری به دلیل کرونا

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | کامپیوتر شخصی، لوازم جانبی

با وجود رکورد اکثر بازارها و کسب و کارها با شیوع کرونا اما بازارهای اندکی هم از آن سود برده اند! با توجه به آمار شاهد افزایش فروش لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

افزایش فروش لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی

آمارها نشان می‌دهد که میزان فروش لوازم جانبی رایانه‌های شخصی مانند نمایشگر ، ماوس و صفحه کلید همزمان با شروع گسترده و ویروس کرونا و دورکاری کارمندان شرکت‌های مختلف به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

افزایش فروش لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی

افزایش فروش لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی

همزمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و مرگبار کرونا بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک در سراسر جهان از کارمندان و پرسنل خود درخواست کرده اند که به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ و قطع زنجیره انتقال و انتشار بیشترین ویروس به منزل خود رفته و با رایانه های شخصی خود و از طریق اینترنت کار و فعالیت های شغلی خود را انجام و ادامه دهند.

حالا تازه ترین آمار و گزارش های منتشر شده نشان می دهد که فروش لوازم جانبی کامپیوتر همچون نمایشگر رایانه ، ماوس و صفحه کلید و همچنین تجهیزات شبکه اینترنت به میزان چشمگیری رشد و افزایش پیدا کرده است.

به گفته کارشناسان و تحلیلگران به نظر می رسد که این افزایش استقبال و خریداری محصولات و لوازم جانبی کامپیوتر و شبکه های اینترنتی بیشتر از سوی کارکنان کسب و کارهای مختلف صورت گرفته است تا بتوانند نیازهای خود را برطرف کرده و با سرعت و کیفیت بیشتری فعالیت های شغلی خود را از منزل به صورت دورکاری ادامه دهند.

طبق گزارش ها در هفته گذشته منتهی به ۱۴ مارس ۲۰۲۰ میزان فروش مانیتور و نمایشگرهای رایانه ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۲.۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

از طرفی دیگر میزان فروش کیبورد و صفحه کلید در همین بازه زمانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی ۶۸.۸ درصدی ، میزان فروش ماوس نیز رشدی ۲۹.۷ درصدی و سایر تجهیزات شبکه و ارتباطی همچون مودم اینترنت نیز رشد و افزایشی ۲۹.۴ درصدی را تجربه کرده اند.

همه این آمارها نشان می دهد که دورکاری کارمندان و پرسنل فعال در شرکت‌های مختلف جهان که هم اکنون مجبورند از خانه و با استفاده از تجهیزات و رایانه های شخصی خود کار کنند، لزوم بهره مندی از لوازم جانبی با کیفیت و جدیدتری را برای آنها به وجود آورده است.

نظر شما درباره افزایش فروش لوازم جانبی کامپیوترهای شخصی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

بالاخره ملت باید خودشون را سرگرم بکنن!

Amir galaxy

بعضیا هم تو قرنطینه رد دادن😂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)