حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هندزفری گوگل پیکسل بادز ۲ در راه است

نوشته

4 سال قبل | 8 دیدگاه | گوگل

پس از حذف جک ۳.۵ میلی متری صدا تقریبا هر شرکتی تصمیم گرفت که هندزفری بی سیم خود را تولید کند، گوگل هم یکی از آن هاست. پس از پیکسل بادز نسل اول حالا خبر می رسد که هندزفری گوگل پیکسل بادز ۲ در راه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره نسل دوم هندزفری‌های بی‌سیم گوگل صحبت کنیم.

پیکسل بادز ۲

پیکسل بادز ۲

پیکسل بادز ۲

هندزفری بیسیم پیکسل بادز ۲ با دریافت تاییدیه جدیدی در مرجع NCC تایوان رویت شده است. اگرچه ثبت این ایرفون در مرجع NCC اطلاعات خاصی را افشا نمی‌کند، اما نشان می‌دهد که به عرضه عمومی اولین هدست واقعا بیسیم گوگل بسیار نزدیک شده‌ایم.

بر اساس اطلاعات موجود در تاییدیه NCC، گوشی سمت چپ پیکسل بادز ۲ دارای شماره مدل G1007 و گوشی راست آن دارای شماره G1008 است. علاوه بر این، شماره مدل کیس شارژر این دستگاه نیز G1013 ثبت شده است. پیکسل بادز ۲ پیش‌تر در «کنسرسیوم توان بیسیم» یا WPC ظاهر شده بود. در آن‌جا مشخص شد که شارژ پیکسل بادز ۲ صرفا محدود به شارژ سیمی نخواهد بود. این دستگاه ظاهرا از فناوری شارژ بیسیم ۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

در خصوص تاریخ عرضه، اجماع عمومی بر سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ است. گوگل احتمالا پیکسل بادز ۲ را مجددا در مراسم آنلاین توسعه‌دهندگان خود موسوم به I/O 2020 رونمایی می‌کند و سپس به سراغ عرضه عمومی این محصول می‌رود. البته این در شرایطی است که شیوع ویروس کرونا باعث بروز تاخیر در عرضه پیکسل بادز ۲ نشود، چرا که همین حالا WPC نام این دستگاه را از وب‌سایت خود حذف کرده و این اتفاق می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر تاخیر در عرضه ایرفون گوگل باشد.

پیکسل بادز جدید در ابتدا در ماه اکتبر سال ۲۰۱۹ در کنفرانس Made by Google معرفی شد. گوگل برای رقابت نزدیک‌تر با اپل، سونی و سامسونگ تصمیم به حذف کابل میان دو گوشی نسخه اول این دستگاه گرفت و آن را با قابلیت‌های مختلفی از جمله دسترسی به دستیار صوتی گوگل اسیستنت راهی بازار کرد. این شرکت گفته بود هزاران شکل گوش را مورد بررسی قرار داده تا محصول خود را به بهترین نحو طراحی کند.

هندزفری پیکسل بادز جدید با قیمت ۱۷۹ دلار رسما معرفی شد

گوگل می‌گوید پیکسل بادز ۲ درایورهای پویای ۱۲ میلی متری دارد که به طور اختصاصی طراحی شده تا صدایی باکیفیت را به گوش کاربر برساند. علاوه بر این، از شتاب‌سنج برای برقراری تماس‌های شفاف‌تر استفاده می‌شود. این غول بزرگ دنیای فناوری هدست خود را در برابر آب و گردوغبار مقاوم کرده اما هنوز نمی‌دانیم که پیکسل بادز ۲ از استاندارد IPX استفاده می‌کند یا نه.

بخش بیرونی هندزفری بیسیم گوگل حساس به لمس است؛ یعنی برای قطع و پخش موسیقی یا تغییر حجم صدا کنترل لمسی دارد. این دستگاه احتمالا در چهار رنگ مشکی، سفید، نارنجی و سبز به بازار می‌آید. عمر باتری پیکسل بادز ۲ پنج ساعت است و با کمک کیس شارژر می‌توانید از ۲۴ ساعت شارژ اضافه بهره‌مند شوید.

گوگل تایید کرده که پیکسل بادز ۲ از قابلیت ترجمه همزمان برخوردار است و می‌خواهد این محصول را با قیمت ۱۷۹ دلار وارد بازار کند. نظر شما چیست؟ منتظر پیکسل بادز ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

comment image

چینی ها یه ایموجی جالبی واسه این وضعیت دارن که بخوام توصیفش کنم میشه خنده به یه وضعیت تأسف بار…
تقریباً ترکیبی از همین 😅😂 دو ایموجی هست…
زدن slashleaks رو فیلتر کردن… 😂😅

این ایموجی هست:
comment image

The Destroyer

یه سوال… الان در ماکرو K30 Pro که با دوربین تله‌فوتو میگیره باید فاصله رو نصف کنیم به خاطر اون زوم ۲ برابر؟ یعنی ۳ سانتیش برابر میشه با همون ۱.۵ سانتی می نوت ۱۰ و میکس آلفا؟

m.b

نه 3 سانتی محاسبه شده هست…از 3 سانت به بعد عکس میگیره…
اما بخاطر زوم 2 برابری عکساش خیلی از نزدیک تر از 2 سانتی ها هست حتی…

ARMTIN

دوست عزیز ‌
حسگر ماکرو تله با لنز 50 میلی متری هست …
[ عملکردش ]
* فقط در فاطمه 3-7 سانتیمتری از سوژه اتوفوکوس میکنه
* روی فوکوس زوم تلسکوپی 2 برابری بدون افت کیفیت انجام میده
* جزییات سوژه ( که با چشم انسان بسختی قابل دیدن هست ) تصاویر ماکرو خلق میکنه
http://uupload.ir/files/90d_sketch-1585135780901.png

اگه متوجه نشدی بگو تا قشنگ خفت کنم 😂😂😂😂😂

The Destroyer

نه ممنون خوشبختانه فهمیدم…

Armin.Technology

ببینیم چی از آب در میاد

Milad7

فقط ایرپاد پرو 😀

Amir galaxy

اومممم😁

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)