حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۵۳۱۰ جدید مدل ۲۰۲۰ با قیمت ۳۹ یورو رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | نوکیا

اچ‌ام‌دی می خواهد از نوستالژی برند نوکیا هم پول در بیاورد. این شرکت هر سال چند قاب عکس چند مدل قدیمی را گردگیری می کند و مدلی جدید بر مبنای آن ها ارایه می کند. پس از نوکیا ۸.۳ که همراه با نوکیا ۵.۳ و نوکیا ۱.۳ معرفی شد، حالا نوبت به گوشی فیچرفون 2.5G جدید نوکیا است. نوکیا ۵۳۱۰ جدید مدل ۲۰۲۰ با قیمت ۳۹ یورو رسما معرفی شده و در ادامه با هم درباره نوکیا ۵۳۱۰ جدید مدل ۲۰۲۰ صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

نوکیا ۵۳۱۰

نوکیا ۵۳۱۰ جدید مدل ۲۰۲۰

نوکیا ۵۳۱۰ جدید مدل ۲۰۲۰

دستگاهی می تواند به عنوان جانشین یک عضو اکسپرس موزیک نوکیا معرفی شود اگر دکمه های کنترل موزیک را روی بدنه نداشته باشد؟ مسلما خیر پس از نوکیا ۵۳۱۰ با این دکمه ها روی بدنه طراحی شده است، همانطورکه درتصویر بالا می بینید.

این گوشی ساده از نمایشگر ۲.۴ اینچی QVGA بهره می‌برد که پایین آن کیبورد فیزیکی قرار دارد. یک دوربین VGA هم در پنل پشتی تعبیه شده است. اگرچه نمایشگر این گوشی نسبت به مدل قدیمی ۰.۳ اینچ بزرگ‌تر است، اما رزولوشن آن ثابت مانده است. همانطور که بالاتر گفتم این موبایل حتی 3G نیست و باید به 2.5G یا بله، Edge برای اینترنت روی آن فکر کنید. البته اگر اصلا نیازی به اینترنت داشته باشید!

حافظه داخلی نوکیا ۵۳۱۰ فقط ۱۶ مگابایت است که از طریق کارت حافظه microSD می‌توانید تا ۳۲ گیگابایت آن را افزایش دهید. با توجه به امکانات ساده‌ای که دارد، باتری ۱۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن می‌تواند برای مدت طولانی انرژی آن را تامین کند. اگر فقط از یک سیم‌کارت استفاده کنید، شارژ این گوشی در حالت استندبای تا ۳۲ روز دوام می‌آورد و هنگام استفاده از دو سیم‌کارت عمر باتری آن در این حالت به حداکثر ۳۰ روز می‌رسد. در نهایت باید بگوییم که گوشی مذکور از ماه جاری با قیمت ۳۹ یورو عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره نوکیا ۵۳۱۰ جدید مدل ۲۰۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

از طراحیش خوشم اومده
آدم باید یکی از اینا بخره ببره بیرون با این وضعیت دزدی

Mahdi

اینو بگیرم یا ریلمی سی۲اس؟؟؟

Milad7

والا بد نیست 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)