حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا قابلیت شبیه کدام کشور هستم نرم افزار Gradient کشور ایران را ندارد؟ آپدیت شد: دارد!

ویژگی جدید نرم فزار Gradient یعنی تشخیص این که شبیه کدام قومیت و نژاد هستید این روزهای قرنطینه کرونایی را جذاب کرده است. البته که به محض نصب حتما به هشدار ما در ترنجی درباره نرم افزار گرادیانت توجه کنید و آموزش لغو اشتراک نرم افزار گرادیانت Ethnicity Estimate برای جلوگیری از کم شدن اعتبار گوگل پلی یا Apple ID را بخوانید. یکی از سوال هایی که برای ما و دوستانمان به وجود آمده این است که چرا قابلیت شبیه کدام کشور هستم نرم افزار Gradient کشور ایران را ندارد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره قابلیت Ethnicity Estimate گرادیانت صحبت کنیم.

آپدیت شد

بسیار خوب! پس از انتشار این مطلب سیل عکس های کاربران ترنجی به سوی ما سرازیر شد و نمونه های فراوانی را از تشخیص کشور ایران را دیدیم. به این ترتیب تایید می شود که ویژگی Ethnicity Estimate نرم افزار گرادیانت قابلیت تشخیص ملیت ایرانی را دارد!

شبیه کدام کشور هستم نرم افزار Gradient

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، ما از عکس بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان یعنی خانم پیرناز ایزدیار در نرم افزار گرادیانت و بخش شبیه کدام کشور هستم یا به عبارت صحیح تر Ethnicity Estimate به معنی برآورد قومیت، استفاده کردیم.همانطور که می بینید کمترین درصد را حتی برای ایرانی بود قائل نیست.

این فقط مربوط به سنجش عکس این بازیگر نیست، ما تصاویر زیادی از خود و دوستانمان را نیز در نرم افزار گرادیانت تست کردیم و نتیجه مشابه است. این را حتی شما از در شبکه های اجتماعی و کنجکاوی دوستان خود که عکسشان را با این نرم افزار بررسی کرده اند نیز می توانید ببینید.

دانلود نرم افزار شبیه کدام کشور هستم گرادیانت برای اندروید و iOS (کلیک کنید)

حتی درباره عکس های چهره های شناخته شده خارجی نیز همانطور که در تصویر زیر می بینید هیچ حضوری از نام ایران نیست. در ابتدا ما عنوان Ethnicity Estimate یا همان برآورد “قومیت” را می بینیم اما در خروجی شاهد آن هستیم که نرم افزار می گوید ما شبیه کدام “کشور” هستیم!

شبیه کدام کشور هستم نرم افزار Gradient

شبیه کدام کشور هستم نرم افزار Gradient

به هر صورت شباهت قومیتی یا کشوری هر کدام که باشد باز هم قوم آریایی و کشور ایران یکی از باستانی‌ترین ها در نوع خود هستند و به نظر ما باید در این نسخه نرم افزار گرادیانت حضور می داشتند.

متاسفانه شاید دلیل این موضوع را هر چیزی از جمله تحریم یا موارد دیگر دانست که هنوز پاسخ رسمی به آن داده نشده است. در این بین اما جذابیت شبیه به کشورهای خارجی بودن نیز در چشمان کاربران ایرانی موج می زند! نظر شما چیست؟ آیا این نرم افزار گرادیانت را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
35 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

داره

Mahdi

جناب عطایی ایران رو داره من خودم چندبار تو نتایج ایران رو دیدم

erfan520

داذه
اما بندرت نشون میده

Dariushrd

من زدم ایران اومد برام

afsoon

حیف ۱۴۹ مگابایت حجم .من ده تا عکسم رو تست کردم هر بار یه کشوری رو میگه .هرچند بیشتر سویس و ایرلند ..سرچ کردم گوگل اصلا مردم هلند هیچ تشابهی با چهره من ندارن 😂😂

Mahdi

حتما رنگ پوستت رو ایرلندی تشخيص داده آخه اونا بیشتر سفید برفی هستن

Ali_t

امیر قفلی زدی 😕
کافور لازمی😂🤣

hamid reza

گرمی زیاد خورده درست میشه

Ali_t

امیر کیه ببخشید مهدی 😂🤣

Mahdi

دست خودم نیست 🙂🙂🙂

pooria

مهدی گاز انبر کجات کردی 😂😂😂😂

Mahdi

اونجات کردم😏😏😏

vahid

پسر خاله من ۷۱درصد ایرانی بود

نیما عرفانی

آریایی اصیل 😂🙂

نیما عرفانی

هیچ وقت حس خوبی نسبت به این اپ ها نداشتم

Mehditua

به هر صورت شباهت قومیتی یا کشوری هر کدام که باشد باز هم قوم آریایی و کشور ایران یکی از باستانی‌ترین ها در نوع خود هستند

از نویسنده یه سایت تکنولوژی با اینهمه بازدید کننده تو این سطح سواد واقعا بعید بود همچین قوم و نژاد پرستی

چون تا اونجایی که من میدونم ما همه نژاد ایرانی داریم و ژن آریایی عرب و ترک جمعا زیر ده درصده

#ایرانی ها آریایی نیستند

نیما عرفانی

خیلی از این مطالب ترجمه و یا کپی از منابع دیگه هست دوست عزیز و تراوشات نویسنده ی این سایت نیست .نمی‌دونم شایدم هم آقای ع.طایی خواسته یه شیطنتی کنه 🙂.

Mr_asterky

😑😑😑

Mr_asterky

اگه تو خودتو بیگانه میدونی ولی من خودم آریایی می دونم

Mehditua

اگه آلمانی‌ها خیلی دوست دارن خودشونو از ما بدونن! یا برعکس! که البته بعید میدونم! بهتره بجای اینکه ما رو مثل خودشون آریایی بدونن یه بار هم خودشونو مثل ما ایرانی فرض کنن!!!
بنظرت همچین کاری رو میکنن؟!!

Mr_asterky

اولن پروفایل من گردونه مهر هست و نماد میتراییسم هست.
دوما هرچی در مورد نژاد پرست بودن آلمانی میدونی یک دورغه بزرگه همچون درورغ بزرگ هلوکاست. که ساخته صهیونیست هست. اونا نژاد پرست نبودن و با ایرانی ها خوب بودند و حتی هیتلر قول قلمرو ساسانی رو به ش.اه ایران داد. نازی آباد و پل ورسک و راه آهن سراسری و …. ساخت آلمان ها هستن.و آخر این حزب نئونازی های آلمان هم ساخته یهودی ها هست چون می خان جلوه نازی یا حکومت سراسر عدالت ناسیونال سوسیالیسم/چیزی مثل حکومت هخامنشیان که بنیانگذار عدالت در جهان بودند/خراب کنند(نئونازی ها به آزار و اذیت رنگین پوست ها و نژاد پرستی مشهورن) و در آخر تاریخ رو پیروز جنگ می نویسه.
(من بختیاری هستم و افتخار به (آریایی+ایلامی ها) بودن و ایرانی بودن می کنم)

Mr_asterky

در این تصویر به وضوح می توان تفاوت نازی و نئونازی رو فهمید

http://uupload.ir/files/1p1i_img_20200319_154357_900.jpg

Mehditua

قول قلمرو ساسانی رو به ش اه دادن؟
تو اون کشورگشایی خیالی قرار بود چند نفر سرباز و غیر نظا می کشته بشن؟ به چه قیمتی؟
با ایرانیا خوب بودن با بقیه بد؟! کشور دیگران رو اشغال کنن بدن به ایرانی ها؟ اسمش نژادپرستی نیست؟

شما هم هر هویتی دارید کاملا قابل احترامه ✌

Ali_t

باهات موافقم😊🌹

Milad7

پریناز ایزدیاره؟

Milad7

برای من میگه شبیه به مکزیکی ها هستی 😐 😐

Mr_asterky

دوست عزیز تو برو نقشه صد سال پیش قلمرو ایران رو ببین اونوقت بیا حرف از نژاد پرستی می زنی. اگه اونا نژاد پرست بودن چرا تو ارتششون از ژاپنی گرفته تا سیه پوست و لهستانی و ایتالیایی و یهودی(بله یهودی)وغیره…
میدونی نژاد پرست کیه اون پانترک هایی هستن که سرزمین آناتولی رو به اسم خودشون زدنند و نهایت ظلم رو به کردا روا داشتند. تقصیر تو نیست تاثیر نفوذ صهیونیست در رسانه ها هست.
اگه تونستی کتاب نبرد من هیتلر رو بخون رویای جهان (ناسیونال سوسیالیسم) رو توضیح داده.
جنرال های آمریکایی بعد جنگ اعتراف کردند که ما دشمن اشتباهی رو شکست دادیم و می بایست با آلمان بر علیه شوروی کمونیست(کمونیست یک شاخه از مکتب یهود هست و یهود نقشی پررنگ در روی کار اومدن شوروی کمونیست داشت)متحد می شدیم.
دوما برو در مورد هلوکاست متفقین در ایران تحقیق کن ببین که نه میلیون از جمعیت بیست میلیونی ایران کشته. دوما هیتلر علاقه ای به جنگ نداشت و این از چهارده درخواست صلح او پیداست(کباب کردن ششصدهزار نفر آلمانی با بمب آتشزا دریک حمله جوابش بود و البته مقاومت آلمانی اگه یکمی بیشتر می بود الان آلمانم غربانی بمب اتم آمریکا بود) دوما فلات ایران میشه قلمرو ایران ساسانی که دارای فرهنگ ایرانی هستند و می شد بدون جنگ آنهارا به ایران الحاق کرد.(در آن زمان عراق و پاکستان و افغانستان زیر سلطه بریتانیا بود و بقیه زیر چنگ شوروری بودند که نیازی به جنگ دیگری نبود و با همون ادامه جنگ جهانی و شکست شوروی و بریتانیا ایران ناسیونال سوسیالیسم شکل می گرفت.
دوست عزیز دوباره میگم سعی کن رسانه های صحینوصیت در تفکرت رسوخ نکنه.

Mr_asterky

به امید ایرانی ناسیونال سوسیالیسم…

M.irani

«در این بین جذابیت شبیه به کشورهای خارجی بودن نیز در چشمان کاربران ایرانی موج میزند!»

یه مربی خارجی میاد توی کشورمون، بعد یکی سوالاتی که مرتب ازش پرسیده میشه تا زمانی که حتی از کشور میره و سالها بعد باز پیش میاد با یه ایرانی مصاحبه کنه اینه که میپرسیم نظرتون در مورد ما چیه!؟ و مرتب میخوای هی یارو بگه شما وری نایس و توی قلب من هستین! و شما خیلی باهوش و توانمند هستین!
یا مثلا برامون شگفت انگیزه با یه خارجی ارتباط داشته باشیم! یا شوق عجیبی دیده میشه برای استفاده از این نرم افزار و اینکه مثلا طرف بفهمه شبیه آلمانیاست!!!😐 الان حضور ذهن ندارم، موارد از این دست بسیار زیاده!
خب اینکه اینجور شدیم و اینجور هستیم دلایل زیادی داره که الان اعتماد بنفس کافی رو برای اینکه خودمون رو نژادمون رو زبونمون رو رنگ پوستمون رو بپذیریم نداریم، که اینجا جاش نیست در موردش صحبت کنیم، ولی میخوام بگم من یه ایرانی هستم، و باید خودم رو با همین قیافه، با همین خصوصیات ذاتی و انتسابی بپذیرم، و بدونم این چیزا خیلی مهم نیست، مهم خصوصیات و توانمندیهای اکتسابی منه، مهم اینه که من چجور از ابزاری که خدا بهم داده استفاده میکنم، و دیگه مهم نیست ظاهرم چطوره، رنگ پوستم چجوریه یا بلوند هستم یا نه! و… مهم اینه که کار درست رو انجام بدم، حرف درست رو بزنم و دیدگاه درستی نسبت به زندگی داشته باشم.

نیما عرفانی

احسنت 👌
تبارک اللّه أحسن الخالقین

hamid reza

تسلیت میگم ر.د دا.دید

Milad7

حالا شما دعوا نکنید نژاد پرست ها خخخ

Amir galaxy

حالا بزنه سوئدی چه فرقی می‌کنه ؟!
اول و آخرش توی ایران خراب شده زندگی میکنیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)