حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوروز ۱۳۹۹ شادباش

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

سلام رفقا. سال نو رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم به هر چیزی که دوست دارید، برسید. امیدوارم که سال ۱۳۹۹ برای شما خیلی مبارک باشه. تحویل سال صبح زود بود و بعد از خانواده حالا اینجا هستم تا برای آنهایی که بیشتر از هر کس دیگر با آن ها در ارتباطم، بنویسم. ترنجی را می شناسید؛ این برند از بهمن ۱۳۹۲ با شور و شوق وصف‌ناشدنی حرکت خود را آغاز کرد. افت و خیزهای زیادی داشتیم و با وجود تمام مشکلات همواره این حضور گرم شما بوده که ما را در راه خود ثابت قدم نگاه داشت. روزهای تلخ و تیره زیادی داشتیم و رورزهای شیرین و روشن اما همواره و در حال باید بدانیم که “چنان نماند و چنین نخواهد ماند”. در شرایط خوبی قرار نداریم و بیماری کرونا در حال شیوع حداکثری است، واقعا انتظار می رود که در این شرایط رعایت کنیم، این روزها خواهند گذشت.

در انتهای این تبریک کوتاه دوست دارم به شما مژده بدهم تغییرات خوبی در ترنجی به وقوع خواهد پیوست. کلیات مشخص است و از جمله آن ها می توان به جذب نیرو، افزایش تنوع مطالب و البته به امید خدا نسخه جدیدی از ترنجی که شامل قالب جدید و پنل کاربری جدید خواهد بود. این تغییرات بزرگ است و نه تنها در سال ۱۳۹۹ بلکه در سال های آتی هم ادامه خواهد داشت. من تمام تلاش خود را خواهم داشت تا فناوری و حتی فراتر از آن را با کیفیت در خور، به شما ارایه کنم.

بزرگترین سرمایه ترنجی شما هستید و همواره از نظرهای شما استقبال کرده ایم اینجا یا در اکانت @toranjiadmin شنوای نظرات شما هستیم. ممنون که با ما هستید!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mr_asterky

آغاز نوروز ۱۳۹۹ رو به تمام کاربران سایت و آقای عطایی تبریک میگم.
امیدوارم سال خوبی داشته باشید.

Amir galaxy

همچنین برای شما آقای عطایی🌹⁦❤️⁩

ARMTIN

عید نوروز این عید باستانی و خوش یمن بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد
فرا رسیدن نوروز و سال نو را شادباش می‌گویم..
برای همه دوستان ترنجی آرزوی تندرستی و نیک ورزی در سال ۹۹ دارم
باشد که سالی سرشار از شادی
و کامروایی داشته باشید
🌹🌹🌹🌹🌹🌹

Armin.Technology

نوروز 1399 بر همه کاربران سایت و مردم ایران مبارک باد،انشاالله سالی خوب و پر نشاطی رو داشته باشیم،انشاالله سالی با موفقیت و بدون غم سپری کنیم⁦❤️⁩⁦❤️⁩🌹🌹

Milad7

ایشالا سال خوبی باشه ❣

I love htc

آقای عطایی لطفا امسال درباره مرورگر های وب مطالب زیاد بزارین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)