حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت اکسپریا پرو 5G احتمالا ۱۵۰۰ دلار باشد

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | سونی

سه هفته پیش بود که در ترنجی دیدیم سونی اکسپریا پرو (Xperia Pro) رونمایی شد. این دستگاه هنوز حتی برای بررسی به دست رسانه ها نرسیده است و انتظار می رود جایی اواخر بهار ۹۹ به بازار برسد اما امروز گمانه زنی هایی درباره قیمت این گوشی 5G سونی می شود که جذاب نیست! گفته می شود قیمت اکسپریا پرو 5G احتمالا ۱۵۰۰ دلار باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قیمت اکسپریا پرو 5G

قیمت اکسپریا پرو 5G

قیمت اکسپریا پرو 5G

سونی اکسپریا پرو 5G در کنار اکسپریا ۱ مارک ۲ رونمایی کرده بود. ما در آن زمان می‌دانستیم که قیمت این تلفن، گران‌تر خواهد بود، اما اطلاع دقیقی از قیمت آن نداشتیم. امروز خبر می رسد که قیمت اکسپریا پرو حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ دلار بیشتر از اکسپریا ۱ مارک ۲ است.

در ترنجی خواندیم که قیمت سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ مشخص شده و ۱۲۰۰ یورو خواهد بود. به این ترتیب می توان گفت که قیمت اکسپریا پرو 5G احتمالا ۱۵۰۰ دلار باشد.

اکسپریا پرو 5G فقط در برخی از کشورها (مانند آمریکا و نه ژاپن) به فروش خواهد رسید. هم‌چنین، صاحبان دوربین‌های حرفه‌ای آلفا سونی می‌توانند توسط اتصال این تلفن به وسیله کابل HDMI از یک صفحه‌نمایش 4K OLED زیبا به عنوان نمایشگر دوربین خود به جای اتصال بی‌سیم استفاده کنند.

بد نیست یادآوری کنیم اکسپریا پرو از چهار آنتن mmWave سازگار با شبکه 5G بهره می‌برد که انتظار می‌رود سرعت مشاهده فیلم‌های آنلاین در آن بیشتر باشد. لازم به ذکر بوده که سرعت آپلود در اکسپریا پرو به 5 گیگابیت‌بر‌ثانیه (در صورت دید مستقیم با دکل مخابراتی) می‌رسد. اما در مدل معمولی از فناوری 5G امواج زیر 6 گیگاهرتز استفاده شده است. در این مدل، پوشش شبکه‌ای بیشتر می‌شود اما سرعت آن نسبت به مدل پرو کم‌تر است.

از سایر مشخصات این تلفن می‌توان به استاندارد IP65/68 آن (مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) اشاره کرد. اکسپریا پرو دارای یک دکمه قابل برنامه‌ریزی است تا کاربران بتوانند با فشار دادن آن یک اپلیکیشن یا دستور خاص را برروی تلفن اجرا کنند.

نظر شما چیست؟ منتظر اکسپریا پرو 5G هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliasad

اگه شرکتای چینی نبودن الان گوشی 5gسه هزار دلار بود یه نگاه به ریلمی x50proبا اون همه مشخصات عالی و می ۱۰بندازی بد نیست سونی 😐

mostafa3

نمیشه گفت چینی همین حالا هواویی هم گرون فروشی میکنه
باید گفت شیاهومی اگر نبود واویلا بود

mmk

ازکی تاحالا بابد برااشغال پول داد؟؟ تازه اونم 1500دلار؟؟😰😰

Shahryar

این گوشی رسما برای ادمای پرو هس،نه واس بچه مچه هایی مثل شما،که ازین بیشتر حوصله توضیح ندارم

jilibilina

خخخخخ
سونی رسما رد داده
مگه کسی کله‌شو خر گاز گرفته که این همه پول بده واسه یه تیکه آجر 🙂

afsoon

خدا رو شکر چینی ها هستن وگرنه اینا میانرده ها رو میکردن هزار دلار …

Dr.Nazer

یه مدت دیگه :
قیمت سونی اکسپریا پرو مکس 5G احتمالاً ۱۵ هزار دلار باشد.

Mahdi

قیمت عاقلانه و منطقی هست واسه این همه امکانات و البته اسم سونی

Armin.Technology

حالا سونی یه گوشی خوبی زد دوباره گرون میخواد بده،اصلش قیمتش باید ۱۲۰۰تا حداکثر۱۳۰۰ دلار باشه.

jilibilina

الان مشکل شما همین ۲۰۰دلار هست؟ مثلا ۱۳۰۰ واسه این خیلی مناسبه و با استقبال خیل عظیم مشتاقان روبرو میشه؟ ولله ۵۰۰دلار هم زیادشه این آجر پر حاشیه …

Armin.Technology

هر کس که این قیمت بخواد هزینه کنه یه s20ultraیاp40 pro میخره.

Shiral

یکی سلام مدیر عامل سونی رو برسونه بگه ای مدیر عامل کم سیاست قسمت موبایل برند دوست داشتنی و اصیل بنام سونی مثل قبلاً که جزو نامبر وان ها بودی اول بذار برسی وارد گود بشی بعد بخوای جبران این چند سال نبودن رو بکنی.بذار ببین استقبال میشه اونم وسط این همه غولهای قدیمی و غولهای نوظهور با قیمت های مناسب تر

Ali_t

مفتش گرونه🙁

Milad7

یا خدا! حتما حاشیه هم داره!

Amir galaxy

مرسی شیائمی😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)