حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی اس ۲۰ اکثر مشکلات این پرچمدار را رفع می کند

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

خانواده گلکسی اس ۲۰ سامسونگ چند هفته ای هست که به بازار عرضه شده است. این دستگاه با مشکلات نرم‌افزاری از قبلی مدیریت ضعیف مصرف باتری، داغ شدن و هنگ کردن نرم افزار دوربین مواجه هستند. حال سامسونگ قصد دارد تا با یک بروزرسانی نرم‌افزاری تمام مشکلات سری گلکسی اس ۲۰ را حل کند. حالا سامسونگ وعده می دهد که آپدیت گلکسی اس ۲۰ اکثر مشکلات این پرچمدار را رفع می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت گلکسی اس ۲۰

بدون شک پرچمدارا گلکسی اس 20 سامسونگ بدون ایراد نبوده و برخی از مشکلات نرم‌افزاری رنج می‌برد. در روزهای ابتدایی عرضه گلکسی اس 20 شاهد مشکلاتی در بخش فوکوس اتوماتیک نرم‌افزار دوربین بودیم. پس از مدتی کاربران مشکلاتی از قبیل هنگ کردن نرم‌افزار دوربین، داغ شدن بیش از حد دستگاه در زمان شارژ بی‌سیم با شارژرهای Qi، مدیریت ضعیف مصرف باتری و عملکرد ضعیف ارتباط Wi-Fi را گزارش کردند.

در هفته‌های گذشته سامسونگ بروزرسانی را برای پرچمداران خانواده گلکسی اس 20 عرضه کرد که علاوه بر مشکلات امنیتی، مشکل فوکوس اتوماتیک نرم‌افزار دوربین این پرچمداران را برطرف کرده بود، اما همچنان بخش اصلی مشکلات دست نخورده باقی مانده بودند.

در حال حاضر بروزرسانی اخیر سامسونگ برای حل مشکل فوکوس اتوماتیک پرچمداران گلکسی اس 20 فقط در کره جنوبی و برخی از کشورهای اروپایی عرضه شده است و انتظار می‌رود که در هفته‌های آینده برای تمام کاربران عرضه شود. حال به تازگی یکی از نویسندگان وب‌سایت معروف xdadevelopers با انتشار پستی در توئیتر اعلام کرده است که سامسونگ قصد دارد تا با عرضه بروزرسانی نرم‌افزاری تمام مشکلات مربوط به افزایش حرارت، ارتباط ناپایدار Wi-Fi، مدیریت ضعیف باتری و هنگ کردن نرم‌افزار دوربین را حل کند.

البته تا این لحظه تاریخ دقیقی برای این بروزرسانی بزرگ اعلام نشده است و اما انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده این بروزرسانی بزرگ و کلیدی برای پرچمداران خانواده گلکسی اس 20 پلاس نیز عرضه شود. متاسفانه پرچمداران گلکسی اس 20 همچنان از نرخ بروزرسانی 120 هرتز بر روی رزولوشن QHD+ پشتیبانی نمی‌کنند و دقیقاً مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی این مشکل را حل خواهد کرد.

شما گلکسی اس ۲۰ دارید؟ این مشکلات در دستگاه شماهم وجود داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Armin.Technology

راستش این مشکلا ندارم فقط فوکوس که اونم رفع شد.

Amir galaxy

منم می‌خوام🥺

Milad7

خیلی هم خوب 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)