حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرطرفدار ترین و محبوب ترین پلتفرم های اجتماعی

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

در دنیای امروز، شبکه های اجتماعی جایگاهی بسیار خاص و تاثیرگذاری دارند. بیش از ۳ میلیارد نفر از مردم جهان حداقل در یک شبکه‌ی اجتماعی حساب کاربری دارند و این تعداد با شیب نسبتا تندی در حال افزایش است. یکی از عوامل اصلی رشد شبکه های اجتماعی در سال های اخیر، ظهور و رونق گوشی های هوشمند است. گوشی های هوشمند دسترسی بسیاری از مردم جهان به اینترنت و سرویس های اینترنتی را فراهم کرده‌اند. شبکه های اجتماعی مثالی از این سرویس های اینترنتی هستند. در این مقاله به معرفی پرطرفدارترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی می پردازیم.

اینستاگرام :

اینستاگرام یکی از محصولات و زیرشاخه های شرکت فیسبوک است که به شبکه اجتماعی اصلی ایرانی ها تبدیل شده است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویری است، به این معنی که در آن تنها تصویر و ویدئو می توان پیدا کرد و شاید همین، جالب ترین و جذاب ترین ویژگی آن باشد. در اینستاگرام می توان برای هر نوع سلیقه ای، محتوای جالب و سرگرم کننده پیدا کرد. برای دانلود اینستاگرام می توانید به سایت اپلیکیشن ها یا گوگل پلی مراجعه کنید.

واتساپ :‌

واتساپ یکی دیگر از محصولات پرطرفدار و محبوب شرکت فیسبوک است. این پیام رسان بیش از یک و نیم میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد و از این جهت یکی از پرطرفدار ترین اپلیکیشن های پیام رسان است. واتساپ با اضافه کردن ویژگی های جدید و رفع نقص های گذشته، توانسته توجه ایرانی ها را هم به خود جلب کرده و به پیام رسانی محبوب در ایران تبدیل شود. اگر به دنبال یک پیام رسان امن و سریع هستید که قابلیت تماس رایگان داشته باشد، واتساپ گزینه بسیار مناسبی است. آخرین نسخه این برنامه را می توانید از صفحه دانلود واتساپ سایت اپلیکیشن ها، دریافت کنید.

تیک تاک (TikTok) :

واتساپ و اینستاگرام را اغلب کاربران می شناسند. اما خیلی ها آشنایی چندانی با تیک تاک ندارند. تیک تاک یک شبکه اجتماعی ویدئویی جدید است که توسط برنامه سازان چینی ساخته شده است. تیک تاک در سال ۲۰۱۲ تاسیس شد و در همین عمر نسبتا کوتاه خود توانسته است بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر فعال پیدا کند. تیک تاک از خیلی از جهات شباهت زیادی به اینستاگرام دارد. در تیک تاک می توان با استفاده از انواع ابزار های آماده ویدئو های خلاقانه، جالب و بامزه خلق کرد و با دیگران به اشتراک گذارد. مثل شبکه های اجتماعی دیگر، می توان در تیک تاک کاربران دیگر را دنبال کرده و از ویدئو های جالب و بامزه آن ها لذت برد. چند وقتی است که کاربران ایرانی تیک تاک در حال افزایش است و محتوا هایی جالبی در آن به اشتراک گذاشته می شود. از صفحه دانلود TikTok سایت اپلیکیشن ها، می توانید این برنامه را دریافت نمایید و از محتوا های سرگرم کننده آن لذت ببرید.

اگر به دلایلی مثل نداشتن اکانت گوگل، در دسترس نبودن برنامه ها و مسائل دیگر، قادر به دانلود برنامه اندروید و بازی های اندرویدی دلخواهتان نیستید، می توانید از وبسایت اپلیکیشن ها، آخرین و کامل ترین نسخه بازی ها و برنامه ها را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید و بدون محدودیت از تمامی قابلیت های دستگاه اندرویدی خود استفاده نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

به نظر من تیک تاک بهتر از همه هست .بعدش هم اینستاگرام ..وات ساپ هم واسه دوستان نزدیک عالی هست هرچند تماس تصویری اش میتونست خعلی خعلی بهتر باشه .

AAAA_.reza._AAAA

واتساپ زیاد رقیب اینستاگرام و تیک تاک نیست چون کلا جامعه هدف واتساپ با این دوتا فرق داره

ولی تیک تاک هم جدیدا خوب پیشرفت کرده ، لامصب مثل بمب ترکید و کاربر هاش یهو خیلی زیاد شد

Finch

سلام دوستان وقت بخیر ببخشید اگه ممکنه تو نظر سنجی شرکت کنید
هواوی Y9 اس »»»» مثبت بدید
آنر ۹ ایکس (گلوبال) »»»» منفی بدید
از نظر شما کدوم بهتره و ارزش خرید بیشتری داره

Armin.Technology

والا مشخصاتشون تقریبا یکیه ولی اگه کمی قیمت ارزون تر میخوای y9s،اگر هم برات مهم نیست قیمت هر کدوم برداری خوبه.

vahid

تیک تاک که فیلتر شکن میخواد،

Ali_t

تیک تاک که مال بچهاست…
اینستا و واتس اپ بهتره.

Milad7

فعلا اینستا با فاصله اوله

Milad7

تیک تاک هم یه جوری هست من نپسندیدم!

Amir galaxy

من هیچکدوم رو استفاده نمیکنم
فقط یه مقدار واتس اپ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)