حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت کپی-پیست بین گلکسی اس ۲۰ و ویندوز ۱۰ در بیلد 19582.1001 ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ

با انتشار نسخه جدید پیش‌نمایشی اینسایدر ویندوز ۱۰ با شماره ساخت 19582.1001 اکنون اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ و پرچم‌داران سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ از عملکرد جدید و یکپارچه کپی کردن/ چسباندن (Copy/Paste) بهره‌مند می‌شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره قابلیت کپی-پیست بین گلکسی اس ۲۰ و ویندوز ۱۰ در بیلد 19582.1001 صحبت کنیم.

قابلیت کپی-پیست بین گلکسی اس ۲۰ و ویندوز ۱۰

این مشخصه نشان‌دهنده جدیدترین اقدام در چارچوب همکاری راهبردی میان شرکت‌های مایکروسافت و سامسونگ است و به مالکان جدیدترین دستگاه‌های سامسونگی امکان می‌دهد تا به شکلی یکپارچه قادر به کپی‌برداری و چسباندن متون یا تصاویر میان اسمارت‌فون و کامپیوتر شخصی خود باشند.

به منظور اجرا و بهره‌مندی از این مشخصه جدید، کاربران نیازمند راه‌اندازی اپلیکیشن Microsoft Your Phone بر روی دستگاه موبایلی و متصل نمودن آن به کامپیوتر شخصی خود خواهند بود. بدین منظور سیستم PC بایستی مجهز به آپدیت آوریل 2018 سیستم‌عامل ویندوز 10 یا به‌روزرسانی‌های جدیدتر آن باشد.

پست وبلاگ رسمی مایکروسافت خاطرنشان می‌کند که در حال حاضر مشخصه جدید صرفا در برخی بازارهای منتخب قابل دسترس است؛ اگرچه غول آمریکایی به اسامی این بازارها نیز هیچ اشاره‌ای نکرده است. پس از پایان فرآیند راه‌اندازی، کاربران می‌توانند به حافظه کلیپ‌بورد گوشی خود بر روی کامپیوتر و بالعکس دسترسی داشته باشند.

همچنین مایکروسافت از قابلیت ارسال پیام‌های متنی (Rich Communication Service (RCS از کامپیوترهای شخصی متصل شده نیز پشتیبانی می‌کند. امکان خاموش کردن نمایشگر گوشی هنگام اتصال آن به کامپیوتر جهت صرفه‌جویی در مصرف شارژ باتری نیز یکی دیگر از امکانات جدید به‌شمار می‌ر‌ود. هر ۲ قابلیت مذکور بر روی دستگاه‌های سامسونگی سازگار با مشخصه Link to Windows قابل دسترس خواهند بود.

نظر شما درباره قابلیت کپی-پیست بین گلکسی اس ۲۰ و ویندوز ۱۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

یه خصلت مایکروسافت برام خیلی با ارزشه ، اونم اینه که رابطه ی خوبی با گوگل و سامسونگ داره و در تعامل با شرکت های بزرگ انعطاف پذیری مناسبی داره.
اگه این رابطه رو بتونه حسنه و پایدار نگه داره و دامنه ی فعالیتش با این دو کمپانی رو گسترش بده ، می‌تونه پروژه ی اندرومدا و قنطورس رو به صورت بی نقص و یا کم نقص به واقعیت نزدیک کنه.

Mahdi

بیل گیتس کناره گیری کرد

نیما عرفانی

منظور؟
کناره گیری یه نفر از مهم ترین شخصیت های یه کمپانی به معنی توقف در هدف گذاریِ آینده نگرانه ی اون برند نیست.
به این قسمت از متن همون پست توجه کنید
«گیتس همچنان به عنوان مشاور فنی ساتیا نادلا، مدیر عامل فعلی مایکروسافت با این شرکت همکاری خواهد داشت.»
در ادامه :
«نادلا در بیانیه‌ای هم اعلام کرد:

هیأت مدیره مایکروسافت از رهبری و راهبردهای بیل کماکان بهره‌مند خواهد شد. از دوستی با بیل بسیار خرسندم. مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با او برای تحقق اهدافمان هستیم.»
پس میشه اینطور برداشت کرد که کناره گیری بیل گیتس از هیئت مدیره ی مایکروسافت رو میشه به فال نیک گرفت چون بدون شک تجربه و سابقه ی درخشانش پشت این تصمیمش هست.

Mahdi

نه فقط خبری بود فکر نکنم مایکروسافت هیچوقت ارزشش بیاد پایین

Mortazavi

نه عزیزم بعد از شکست تو اسمارت فون ها اینجوری منعطف شد
الان مجبوره انعطاف پذیر باشه تا با تعامل بتونه خودشو نگه داره

Milad7

قابلیت جالبی هست 🙂

Amir galaxy

یه دستگاه ردمی نوت ۷ پرو منفجر شده و فرد هم آسیب دیده

Monarch

اگه نمرده هنوز جا داره باید یکی دیگه کنارش بترکونن

البته جدا از شوخی معمولاً واسه اکثر گوشیها این پدیده پیش میاد و توی اکثر اوقات به دلیل استفاده از شارژر و سیم خراب بوده و این مورد هم فکر نمیکنم جز این بوده باشه

Amir galaxy

نمی‌دونم چقدر درسته ولی میگن پنجمین مورد از این موبایل هست

Monarch

امیدوارم هر روز بیشتر تبادل بین کامپیوتر و گوشی ها راحت تر و بیشتر بشه واقعاً آدم از دست سیم راحت بشه کلافه شدیم از بس هی سیم وصل کردیم جدا کردیم 😑😑

Amir galaxy

عالی📿

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)