حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت بلید ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | مایکروسافت

قرار بود کنفرانس توسعه‌دهندگان مایکروسافت ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ برگزار شود. امروز اما خبر می رسد که کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت بلید ۲۰۲۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت بلید ۲۰۲۰

کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت بلید ۲۰۲۰

کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت بلید ۲۰۲۰

مایکروسافت امروز در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد به دلیل گسترش ویروس کووید-19 و بیماری کرونا، برگزاری بزرگ‌ترین رویداد فناوری خود یعنی Build 2020 را لغو کرده است و امسال به صورت استثنا این رویداد به شکل اینترنتی و آنلاین برگزار می‌شود.

مایکروسافت جدیدترین شرکت بزرگ دنیای فناوری است که اعلام کرده است از بیم بیماری کرونا در نظر دارد رویداد آینده خود را به صورت اینترنتی و آنلاین برگزار کند تا به این ترتیب ریسک ابتلا و گسترش این بیماری از میان برود.

البته مایکروسافت در طی سال‌های گذشته نیز این رویداد را به صورت آنلاین به نمایش در می‌آورد، اما امسال برگزاری این رویداد از منظر اینکه دیگر خبرنگاران در سالن برگزاری حضور فیزیکی نخواهند داشت تفاوت‌هایی اساسی دارد.

در بخشی از بیانیه منتشر شده از سوی مایکروسافت آمده است: «امنیت و سلامت افراد حاضر در مجموعه ما در بالاترین اولویت قرار دارد. با توجه به توصیه‌های سلامتی منتشر شده در ایالت واشنگتن، ما در نظر داریم کنفرانس سالانه Microsoft Build را به جای برگزاری حضوری، به صورت یک رویداد دیجیتال برای توسعه دهندگان خود برگزار کنیم. در طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر می‌شود».

سایت رسمی رویداد Build 2020، در حال نمایش یک اعلان است که نشان می‌دهد مایکروسافت این روزها مشغول بررسی میزان گسترش و شیوع بیماری کرونا است تا در مورد برگزاری دیگر رویدادهای سال 2020 خود نیز تصمیم‌گیری کند. با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت که رویدادهای دیگر این شرکت که قرار بود در طی ماه‌های پیش‌رو برگزار شود نیز لغو شود و یا به صورت کامل به شکل آنلاین و اینترنتی برگزار گردد.

در طی سال‌های اخیر، Build بزرگ‌ترین رویداد سالانه مایکروسافت بوده است و این شرکت هرساله در این رویداد جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه سیستم‌های عامل ویندوز، مجموعه نرم افزاری Office و… را به معرض دید شرکای تجاری، کاربران و توسعه دهندگان قرار می‌داد. این شرکت امسال در نظر دارد در این رویداد به معرفی قابلیت‌ها و فناوری‌هایی که قرار است در طی ماه‌های آینده به مجموعه این محصولات اضافه شود اشاره کند. بدون شک معرفی قابلیت‌های جدید و تازه ویندوز 10، یکی از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد خواهد بود.

یک کنسلی دیگر به دلیل ویروس کرونا! چه می شود گفت!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
I love htc

چرا این کرونا نابود نمیشه؟؟

I love htc

کرونا داداش یا نابود بشو یا اینکه مارو بکش از این مملکت راحتمون کن

Milad7

کرونا بکش بیرون مرسی اه

Amir galaxy

شهرمون رو بچه ها بستن👍😃

Ali_t

شهر ما که بدتره یه بازار داریم به اسم چهار راه رسولی که جنگ هم میشد بسته نمیشد الان بسته هست 🤣
همه نشستیم تو خونه قرنطینه🚬

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)