حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ کنفرانس مایکروسافت بلید ۲۰۱۹ از حالا لو رفت، ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

کنفرانس های توسعه دهندگان شرکت های بزرگ فناوری عموما در فصل بهار برگزار می شوند. از اپل تا مایکروسافت و گوگل همه و همه کنفرانس های توسعه دهندگان خود که بسیار مهم هم هستند، را در همین حدود زمانی برگزار می کنند. این بار از اوایل زمستان تاریخ کنفرانس توسعه دهندگان ۲۰۱۹ مایکروسافت یعنی مایکروسافت بلید ۲۰۱۹ مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

کنفرانس مایکروسافت بیلد ۲۰۱۹

کنفرانس مایکروسافت بیلد ۲۰۱۹

عموما بعضی از اطلاعات آنقدر ساده لو می روند که می تواند خیلی جذاب باشد. به صورت اتفاقی جایزه یکی از توسعه دهندگان برگزیده علاوه بر ۱۰ هزار دلار جایزه نقدی، یک بلیط برای کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت یعنی کنفرانس مایکروسافت بلید ۲۰۱۹ نیز به همراه فرصت سخنرانی در مراسم را دریافت کرده است.

روی این بلیط تاریخ برگزاری مراسم هم وجود دارد! همانطور که در تصویر بالا می بینید، تاریخ ۷ تا ۹ می ۲۰۱۹ است. این می شود معادل ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ به تاریخ هجری شمسی! این موضوع قابل پیش بینی هم بود اما نه اینکه پیش بینی روز دقیق، بلکه به صورت کلی ما انتظار داشتیم جایی در اردیبهشت ماه شاهد برگزاری این کفرانس باشیم ولی خب قطعا اینکه ما حدودا ۵ ماه زودتر از روز دقیق کنفرانس بیلد ۲۰۱۹ مایکروسافت مطلع هستیم، خود جذاب است.

شما چقدر کنفرانس های توسعه‌دهندگان شرکت های مختلف را دنبال می کنید؟ تجربه نشان داده که I/O گوگل و WWDC اپل جذاب تر هستند چون به هر حال مرتبط تر با موبایل هستند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)