حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بسته ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت رایگان برای ارایه دهندگان اینترنت هم رایگان

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | اخبار داخلی

مبرهن است که ISP ها یا شرکت های ارایه دهنده اینترنت به ازای ترافیک مصرفی خود باید به شرکت زیرساخت هزینه بپردازند، بنابراین اعطای بسته اینترنت ۱۰۰ گیگابایتی رایگان به مشترکین هزینه‌های آنها را بالا می‌برد. حالا می دانیم شرکت زیرساخت پهنای باند بسته ۱۰۰ گیگابایتی رایگان مشترکین را برای ISP ها رایگان کرده است و هزینه‌ای بابت آن نمی‌پردازند. به این ترتیب بسته ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت رایگان برای ارایه دهندگان اینترنت هم رایگان است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بسته ۱۰۰ گیگابایتی اینترنت رایگان

اینترنت

سجاد بنابی، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد پهنای باند معادل بسته 100 گیگابایتی رایگان که ISP ها به مشترکین داده‌اند، از آنها دریافت نمی‌شود. به این ترتیب بسته اینترنت 100 گیگابایتی رایگان برای ISP ها هم مجانی تمام می‌شود.

بنایی می‌گوید طبق برآورد آنها پهنای باند ناشی از اعطای بسته اینترنت 100 گیگابایتی رایگان به هر مشترک طی 12 روز پایانی سال 98، معادل یک سوم پهنای باند اینترنت مصرفی اپراتورها در اسفند ماه است. به این ترتیب شرکت ارتباطات زیرساخت تصمیم گرفته هزینه یک سوم ترافیک اپراتورها در خلال 12 روز پایانی سال جاری را از ISP دریافت نکند.

به گفته نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، طی 20 روز اخیر مصرف داده کشور 50 درصد افزایش یافته که 40 درصد آن ناشی از ترافیک شبکه ملی اطلاعات و 60 درصد باقی مانده ناشی از ترافیک بین الملل است. البته همه این 50 درصد مربوط به گیت وی نیست و بخشی از آن به شبکه داخلی خود ISP ها مربوط می شود.

بسته ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان باعث افت کیفیت شدید اینترنت خواهد شد

تخفیف ویژه شرکت ارتباطات زیرساخت به ISP ها در حالی است که بسیاری از مشترکین در پی افت شدید سرعت اینترنت قادر به استفاده از 100 گیگابایت ترافیک رایگان خود نخواهند بود.

نظر شما چیست؟ در این بین آن ارایه‌دهندگانی که شروط ویژه برای فعال کردن این بسته ۱۰۰ گیگابایتی رایگان در نظر گرفتند به نظر می رسد اصلا شرکت های مشتری‌مداری نیستند!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pooria

خب کل نظرات 17 تا شده پس میگم 😂 معما اینه
عجایب خلقتی دیدم در این دشت که شش پا و دو سم دارد عجایب تر ز ان دیدم که بر روی کمر دم دارد
حالا این حیوونه چیه ؟

Mahdi

کرم روزتاب

Mahdi

شوخی کردم ترازو

Amir galaxy

تیتر چی میگه؟!,

Milad7

عجب پس از کیسه خلیفه میبخشن!!!

Milad7

جالبه باز هم سر کاربران منت میذارن! دزد خونه اس

MohammadFarhaadi

به اینا نامحدود رایگان میدن اینا هم صد‌گیگیش رو رایگان میدن و البته با سرعتی که تا پایان سال یه گیگ هم نشه استفاده کرد!!!بقیش هم با قیمت خون مبارک کاربران عزیز!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)