حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل ماسک پرو یک شوخی تلخ و بامعنی در روزهای کرونایی

نوشته

4 سال قبل | 10 دیدگاه | اپل

ویروس کرونا با گذشت هر روز‌، بیشتر از روز قبل قربانی می‌گیرد. یکی از بهترین راه‌های توصیه شده برای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، استفاده از ماسک‌های صورت عنوان شده است. حالا اما اپل ماسک پرو یک شوخی تلخ و بامعنی در روزهای کرونایی می تواند باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

اپل ماسک پرو

اپل ماسک پرو

اپل ماسک پرو

حالا طرفداران اپل از این فرصت استفاده کرده و شوخی کوچکی با شرکت اپل کرده‌اند. طرفداران شرکت اپل اقدام به معرفی طرح‌های مفهومی پیشنهادی برای ماسک‌های مخصوص اپل کرده‌اند.

یک طراح گرافیک به نام جاستین سیاپرا طرحی مفهومی از اپل ماسک منتشر کرده است. این طرح‌ پیشنهادی که مضمون طنز دارند، اشاره به روند معرفی محصولات اپل دارد مثلا اینکه ماسک‌ها در سه مدل مختلف تولید می‌شوند. نسخه بیسیک اپل ماسک، با قیمت ۲۹۹ دلار و نسخه پرو! ماسک‌ها با قیمت ۳۹۹ دلار معرفی شده است. علاوه بر این دو محصول، ماسک دیگری نیز معرفی شده که قیمت به مراتب کمتری از دو مدل دیگر داشته: تنها ۹۹ دلار!

اپل برای طرح‌های ابتکاری محصولات خود، معروف است. اما با این وجود، امکان اینکه روزی این ماسک را از طرف این شرکت ببینم عملا خیلی کم است و ایده معرفی طرح‌های آی ماسک، صرفا جهت تغییر حال و هوای طرفداران این برند محبوب است.

در پوستر تبلیغاتی این ماسک‌ها، اپل پرو ۳۹۹ دلاری مجهز به سیستم فیلترینگ سه مرحله‌ای معرفی شده که اشاره زیرکانه‌ای به سیستم سه گانه دوربین آیفون ۱۱ پرو دارد. همچنین اعلام شده که گران قیمت ترین نسخه ماسک‌، قابلیت 24 ساعته فیلتر ویروس را داشته و تا عمق 4 متر و به اندازه ۳۰ دقیقه می‌تواند زیر آب قرار گیرد! این ماسک ظاهرا از پارچه XDR ! ساخته شده است.

اگر پول خرید این ماسک لوکس را ندارید، نگران نباشید. نسخه ارزان‌تر این ماسک نیز وجود دارد که مجهز به سیستم دوگانه فیلترینگ است و قابلیت مبارزه با ویروس را تا 16 ساعت دارد. این نسخه از ماسک، از جنس پارچه Liquid Fabric HD بوده و قیمت 299 دلار دارد. ارزان ترین نسخه ماسک نیز تنها به سیستم تکی فیلترینگ مجهز است و تنها تا یک ساعت قابلیت مقابله با ویروس را دارد.

قیمت این ماسک‌ها به گونه‌ای انتخاب شده که شباهت زیادی با روند قیمت گذاری دیگر محصولات واقعی اپل دارد: متوسط رو به بالا.

نظر شما چیست؟ طنز تلخی بود نه؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

😂 👏
سال بعد برای دور بعدی کرونا با یه نام max بازم گرونتر میکنه… 👌😂

Monarch

یه تصویر جالب از اسفند سال 99:
یادش بخیر پارسال این موقع تو خونه قرنطینه بودیم از ترس کرونا بیرون نمیرفتیم =)

Amin

به نظرم کرونا اصلا سوژه مناسبی برای خنده نیست،واقعا این ویروس شوخی بردار نیست و باید جدی گرفتش.

AAAA_.reza._AAAA

موافقم . این ویروس تا حالا هزاران نفر رو تو دنیا کشته و جدیدا سازمان بهداشت جهانی اون رو همه گیری جهانی عنوان کرده و واقعا یه خطر جدیه . چیزی نیست که باهاش شوخی کرد

متاسفانه ما ایرانی ها یاد گرفتیم باهمه بدبختی هامون شوخی کنیم و بخاطر همین هم هست که وضعمون الان اینه

Monarch

از قدیم گفتن که
*گفتا عجبست اينکه ز چوبست و ز آهن
اين تيزی و تندی و پريدنش کجا خاست

چون نیک نگه‌کرد و پر خويش بر او ديد
گفتا ز که ناليم که از ماست که بر ماست*

Amir galaxy

😂

I love htc

چرا من از موقعی که کرونا وارد ایران شد یجوریه🤔😂

MohammadFarhaadi

شوخیه با حالی بود.هرچند اگر اپل واقعا ماسک میساخت همینکار رو برا قیمتگذاری میکرد!!!در کل خدا به خیر کنه وضعیت خیای بده واقعا آدم نمیدونه چه کنه برای خانواده بیشتر منظورمه.

Milad7

=))))))

Omid B

بایدمنتظر اینا هم باشیم:
ikhar
ikhar pro
ikhar pro max
🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)