حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف بنچمارک Antutu از پلی استور

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | بنچمارک، تست

بنچمارک Antutu از قدیمی‌ترین ابزارهای بنچمارک‌گیری در دنیای اندروید و iOS است. مدت زیادی امتیاز اعلام شده توسط این نرم افزار حتی نظر کاربران را برای خرید تغییر می داد. امشب اما در اقدامی تعجب برانگیز از گوگل شاهد حذف بنچمارک Antutu از پلی استور هستیم. این در حالی است که نرم افزار بنچمارک در اپ استور اپل همین حالا آماده دانلود است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره حذف بنچمارک Antutu از پلی استور صحبت کنیم.

حذف بنچمارک Antutu از پلی استور

حذف بنچمارک Antutu از پلی استور

حذف بنچمارک Antutu از پلی استور

اپلیکیشن بنچمارک گیری AnTuTu به یک باره از پلی استور گوگل جذف شد. گوگل به شرکت توسعه دهنده‌ی آن اتهاماتی را وارد کرده و بر همین اساس تصمیم به حذف آنتوتو گرفته است.

نرم افزارهای AnTuTu 3D Bench، AnTuTu Benchmark و AITUTU هر سه از فروشگاه اپلیکیشن‌های گوگل حذف شده‌اند! بعد از آنکه این اپلیکیشن‌ها به‌روزرسانی ماه فوریه را دریافت کردند، به یکباره حذف شدند. اما دلیل این اتفاق احتمالاً نقض مکرر خط میش گوگل توسط Cheetah Mobile، به عنوان صاحب اپلیکیشن‌های مذکور بوده است.

اگر هم اکنون این اپلیکیشن را روی گوشی خود به صورت نصب شده دارید، با رفتن به صفجه‌ی Privacy در این اپلیکیشن، وارد یکی از صفحات وب‌سایت شرکت Cheetah Mobile می‌شوید. اما از آنجایی که صاحبان این اپلیکیشن در چین مستقر هستند. ظاهراً گوگل بارها به این اپلیکیشن اتهام تقلب در تبلیغات و نقض خط مشی در رازداری زده است. در نتیجه مجبور شده آن را از پلی استور خود حذف کند.

Cheetah Mobile

Cheetah Mobile

این‌ها اتهاماتی است که گوگل به شرکت آسیایی نسبت داده و حتی مقاله‌ای که در مورد موفقیت آن منتشر کرده و به تعریف و تمجید پرداخته،‌ را نیز حذف کرده است. تمام اپلیکیشن‌های توسعه یافته توسط شرکت چیتا موبایل چین به صورت کامل از پلی استور حذف شده‌اند. به همین خاطر، وب‌سایت این شرکت لینک مستقیم این برنامه‌ها را جایگزین لینک پلی استور آن‌ها کرده است. بنابراین می‌توانید این سه برنامه را مستقیما از وب‌سایت این شرکت دانلود کنید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که اگر مشکلی وجود داشته باشد چرا اپل این نرم افزار محبوب را حذف نکرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

همه پولکی هستن اینم مثل بقیه
نباید روی این اعداد حساب باز کرد

Milad7

بی دلیل که نبوده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)