حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش گلکسی زد فلیپ بهتر از گلکسی اس ۲۰ بوده است

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ گلکسی Z Flip گوشی بی نقص و خوش قیمتی نیست اما به نظر می‌رسد ابعاد این گوشی در حالت باز و بسته و همچنین کیفیت ساخت بهترش نسبت به مدل آزمایشی گلکسی فولد در سال گذشته، باعث تقاضای بالا و غیر منتظره‌ای برای آن شده‌اند. طبق گزارشات سامسونگ قصد دارد تا تولید گلکسی Z Flip را افزایش دهد و به فروش بیشتری از آنچه تعیین کرده بود، برسد. در حقیقت گفته می شود که فروش گلکسی زد فلیپ بهتر از گلکسی اس ۲۰ بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

فروش گلکسی زد فلیپ

فروش گلکسی زد فلیپ

فروش گلکسی زد فلیپ

گوشی تاشوی گلکسی فولد به دلیل مشکلات مربوط به کیفیت ساخت و نگرانی‌های متعدد در این باره نتوانست به فروش ۱ میلیونی دست پیدا کند. اما به نظر می‌رسد گلکسی Z Flip به راحتی می تواند به این مهم دست پیدا کند و احتمالاً زودتر از آنی که فکرش را کنید این اتفاق می‌افتد.

طبق گزارش Digitimes از منابعی که خواسته‌اند نام‌شان فاش نشود، پیش بینی شده است که این گوشی تاشوی عمودی بتواند تا اوایل فرودین ماه در خود کشور کره ۱۰۰٬۰۰۰ واحد فروش داشته باشد. با این تعداد می‌توان فروش ۵۰۰٬۰۰۰ عددی را برای این مدل در جهان انتظار داشت که تا انتهای سال میلادی می‌تواند به فروشی بین دو تا دو و نیم میلیونی هم برسد.

البته باید دانست که این آمار و ارقام پیش بینی شده بسیار محافظ کارانه است چرا که در بهترین حالت می‌توان انتظار فروش پنج میلیونی را تا انتهای سال ۲۰۲۰ داشت. البته برای تحقق چنین هدفی سامسونگ باید فروش این گوشی را در چین، جایی که هواوی در آن بیشترین فروش را دارد، بالاتر ببرد. اما گلکسی Z Flip قیمت به مراتب پایین‌تری نسبت به هواوی Mate X و Mate Xs دارد و از آن طرف هم شیوع ویروس کرونا به علاوه‌ سهم بسیار جزئی‌اش در این بازار، مانع افزایش فروش در چین هستند.

در آن سوی کره‌ زمین و در کشورهایی مثل ایالات متحده هم به دلیل عرضه محدود این گوشی، سفارشات ثبت شده از تاریخ ۸ فروردین ۹۹ قابل تحویل هستند. سامسونگ اعلام کرده که تولید گلکسی Z Flip را افزایش می‌دهد تا بتواند پاسخ‌گوی تقاضای بالای آن باشد.

باید دانست که تولید و عرضه گوشی‌های تاشو برای جلوگیری از کمبود در بازار، بسیار سخت‌تر از تنها تولید پنل‌های تاشو است. عرضه‌ بالای گلکسی Z Flip شاید بتواند فروش ناامید کننده سری اس ۲۰ را جبران کند چون همان‌‌طور که می‌دانیم علت فروش پایین آن‌ها چیزی غیر از ویروس کرونا است که تحلیل‌گران اعلام کرده‌اند.

البته که مقایسه‌ تقاضا بین خانواده گلکسی اس ۲۰ و گلکسی Z Flip به هیچ وجه عادلانه نیست و از این رو سامسونگ هم فروش بیشتری را برای این گوشی پیش بینی کرده و برای تأمین آن برنامه ریزی کرده است.

بر هیچ کس پوشیده نیست که مدل های تاشو آینده دنیای گوشی‌های همراه هستند. طبق گزارشات متعدد سامسونگ تلاش می‌کند این آینده را هر چه سریع‌تر به واقعیت تبدیل کند و از جمله این اقدامات می‌توان به کار بر روی دنباله گلکسی فولد و چهار برابر کردن ظرفیت تولید پنل‌های تاشوی خودش اشاره کرد. این ظرفیت تولید از تعداد ۲۶۰٬۰۰۰ پنل در هر ماه به ۶۰۰٬۰۰۰ عدد تا اواسط خرداد ماه رسیده و تا پایان سال میلادی به ۱ میلیون ماهانه هم می‌رسد.

نظر شما چیست؟ گلکسی زد فیلپ را می پسندید یا گلکسی اس ۲۰ را؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

بنظرم کسیکه آنقدر پول میده خب ی بخشش عشق به تکنولوژی ی بخشش پز دادن ، خب این خفن تره برای این منظور

AAAA_.reza._AAAA

عمق فاجعه!

فکرشو بکنید ، یه گوشیه تاشو که هممون دیدیم چقدر مقاومت صفحه نمایشش بالاست! از پرچمدار اصلی فروش بیشتری داشته

m.b

خفه شید آقاا… فروش کمتر اس بیست 90 درصد بخاطر کروناس…😂
فقط مشخص نیست چرا فقط رو اس 20 کراش داره لعنتی… فولد رو کار نداره… 😂

m.b

یعنی اون 90 درصد از دهن هر کسی که بیرون اومد درجا به عقلش شک که هیچی به بی عقلیش یقین کنید!👌
چالتون و فراز… هر دو ترول ناگرامی… 90 درصد نتیجه جنس نامناسبتون بوده که اینطور زده بیرون که کرونا فقط رو فروش سری اس 20 تاثیر گذاشته ولی از اونطرف فروش فولد رو افزایش هم داده…🤷‍♂️🙂
خیلی بدبختید… 👌🤦‍♂️

Faraz

عزیزم اول یه پماد سوختگی بزن اونجات که فروش زد اینقدر بهت فشار آورده بعدشم عقل چیز خوبیه که متاسفانه شما کم داری …بزار آمار فروش گوشی های برند های مختلف بیاد بعد اون موقع خجالت میشی که کرونا چقدر تاثیر داشته

m.b

من خودم پماد فروشم کاکو… 🙂🙄
ولی خداییش خودت با خودت چی فکر کردی گفتی 90 درصد؟ 🤔 99 چرا نه اصلاً؟ 😅😂
من اصلاً با فروش فولد کاری ندارم…
دلیل خندم اینه الان خبرش اومده که فولد بیشتر از اس بیست مورد استقبال قرار گرفته… خب سه تا گزینه داریم تو این فاجعه:

1) کرونا فقط سری اس بیست رو دوست داره که فروش فولد آسیب ندیده بلکه بهترم شده نسبت به اس بیست!!

2) کرونا فقط تو محله اس بیست اینا هست!!

3) به حرف دو تا ترول که از فروش نصف شده اس بیست نسبت به سری قبل جزغاله شدن و دنبال هر بهانه‌ای هستن که توجیه کنن نباید اهمیت داد… چون چرت زیادی گفتن که کرونا تاثیر بیشتری از دندونای تیز شده سامسونگ برای چاپش ملت داره…

کدومش هموطن؟🙂

m.b

اِه؟ چالی vpnش رو به تو هم داده کاکو؟ 😂
لااقل یکم سرعت کار رو بیارید پایین کسی شک نکنه… 👌🙂

Farcry

ماشالله vpn !!!!! چند تا کشور داره که اینقدر مثبت منفی زدی؟؟؟؟؟‌‌مصطفی با faraz بحث کنی رکورد منفی های سایت رو میشکونی🎃🤣😂

Amir galaxy

عجب !
هر کی وضع مالیش جوریه که اینا براش پولی نباشه حتما زد فلیپ یا فولد بخره لذت ببره

Milad7

کلا خانواده اس 20 به جز اولترا تغییرات آنچنانی مثبتی نداشتن…

Mohammadreza

گوشی خیلی خوبیه و مشکلات نسل قبلش رو هم نداره اما اگه قیمت سری S20 مقداری کمتر بود خیلی احتمالش کم بود که فروش زد فلیپ بیشتر از گلکسی S20 بشه

سپیده دم

دوست عزیز اینجا هر کس نظر شخصی خودشو بیان می کنه و نظر شخصی هر کس مربوط به همون شخصه شما یا هر کسه دیگه ایی اجازه نداری بی احترامی کنی اصلا کسی دوست داره بگه 100 درصد مربوط به کرونا بوده به شما یا من و بقیه چه ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)